BMW e28 3,0L 525i 1983 Cardo
Reaoem näitab 535 korviks 21211225576trevi kirjutas:Oled sa kindel, et 2.8 ja 3.5 on erinevad korvid?
väiksematel mootoritel : 21211202052 , 21211223126 , 21219069010
Ladu 24 räägib 3,5-le kettaks 324004126 ja 2,8-le 324000116 ja sama mis 3,5-le, kahjuks seal korvi ei paku, see oli minu kodutöö.
Helistasin täna Janekule ja ta uuris ja Sach-il annab 2,8 ja 3,5 erinevat komplekti. Ammusest ajast meenub jutt, et 3,5-l on neid lehti seal paketis rohkem, kahjuks võrdlust ees ei ole, samas oleks see usutavam ka.
Hooratast võtaks sellearvelt pisut õhemaks niipalju kui kannatab.
Muideks käigukastist lasin õli välja ja omajagu seda ka sealt välja tuli. Selle olematu läbisõidu põhjal oli ennem ilusti läbipestud kasti seest nähtavale ilmunud õli süsimust ja paks kui tökat. Järgmisena katsetame siis sportkasti õli.
Endiselt ootan käigukastile uut asenduspakkumist. Üks peaks kogu aeg varuks olema.
e28
-
- Postitusi: 126
- Liitunud: 19 Veebr 2006 19:20
Kui eek vahetatakse Euro vastu kursiga 1:1-le, siis ei oleks mingit probleemi.AndresS kirjutas:Ma siis ikkagi küsiks, et kas uus 3,5 ketas ja korv lähevad 3,5 külge?
Kõigepealt alustaks käigukastist ja siis teeks kere korda. Peale seda vaatame vaikselt selle suurema poole. Koheselt finantsi puuduolevatele osadele täies mahus ei ole.
Andres, millal siis aumehena pudeli šampust sulle anda saan ?
e28
Võrdlesin huvi pärast neid M30 sidurikorve garaazis, 2,5-2,8 korvil on surveplaadil 2 õhukest vedrulehte, 3,5 korvil (79 aasta isend) 1 paks (u 1mm) leht, ja M5 korvil 3 vedrulehte, veidi õhemad kui 3,5 oma.
Ise soovitaks 3,5 korvi vahele jätta ja kohe M5 oma peale kolida. Kiirendusrajal peaks 3,5 mootori korv kenasti vastu aga rinkal tuleb ette ka tugevat käiguga pidurdamist, selline "tagurpidi" koormus tapabki need vedrulehed ära.
Samuti on ringrajale soovitav M5 siduriketas mis on juba kangemate katetega.
Tagavaravariant on kasutatud sidurikorve kokku osta ja siis neid vedrulehtesid sinna vastavalt vajadusele rohkem vahele laduda.
Edit: siin mingi hägune foto kah korvide võrdlusest, ülemine on M5 korv ja all 2,8 oma.
http://www.bmwclassic.ee/galerii/album/album749/aax.jpg
Ise soovitaks 3,5 korvi vahele jätta ja kohe M5 oma peale kolida. Kiirendusrajal peaks 3,5 mootori korv kenasti vastu aga rinkal tuleb ette ka tugevat käiguga pidurdamist, selline "tagurpidi" koormus tapabki need vedrulehed ära.
Samuti on ringrajale soovitav M5 siduriketas mis on juba kangemate katetega.
Tagavaravariant on kasutatud sidurikorve kokku osta ja siis neid vedrulehtesid sinna vastavalt vajadusele rohkem vahele laduda.
Edit: siin mingi hägune foto kah korvide võrdlusest, ülemine on M5 korv ja all 2,8 oma.
http://www.bmwclassic.ee/galerii/album/album749/aax.jpg
E10 2002
Tänan ! Aega läks, aga asja sai. Peaks kannatama 400nm ja kaaluma 4,1kgjaan tatikas kirjutas:Vaja oleks sul sellist asja - SACHS (ZF SRE) 883082 999647 .
Kui aus olla, siis kogu talve ei ole toimunud erilist suurt midagi. Kas suvel toimuma saab on ka veel kahtlane, kuna EW seadused vist hakkavad keelama selle sõidukiga tänavatel liiklemist. Selleks, et kõik saaks vanaviisi jätkuda tuleb asuda pühasse sõtta riigiametnikega, või sooritada E kati eksam ja hankida treiler, kuigi see idee tundub üsnagi ebapraktiline.
Teine piirav faktor on vabade vahendite puudumine. MASU on sektorile sellise põntsu pannud, et ei taha kohe rohkem rääkidagi.
Ennem lume saabumist sai hangitud üks jooks E46 style72 18" velgi. Need sai koheselt pinki lastud panna ja vähegi võimalikud vead parandada, ning kohe üks vaba jooks slikke peale tõmmatud. Samas on neile nüüd vaja lasta treiuda u22-24mm vaheflantsid.
Velje mõõdud on :
8x18 et47(10,27kg), sinna vaja 24mm flantslisada
8x18,5 et50(11,78kg), sinna vaja 22mm flants lisada
Taga proovisin 20mm flantsiga ja pisut jäi veel vaba ruumi.
+ siis veel komplekt tikkpolte ...
Valmis said ka tagumiste uste sisemised katted, õhuke alumiinium+pulbervärv. Kui kellelgi soove samasuguste asjade vastu, siis CNC-s on mõõdud sees, ainult materjal pinki ja nuppu vajutada + $$$.
Mõne õlleeest võin pakkuda ka endiseid ultrakergeid siniseid plastmaterjalist katteid.
Nüüd jääb vaid käigukastile valmistada uus popp tuulutussüsteem ja saab kasti taas alla monteerida.
Teine uuendus oleks siis mootor+k.kast täisjäigalt vahele.
Mootori modimine jääb esialgu ootama uut rahasüsti.
e28
Pisut on taas nokitsetud ja lõpuks on siis luttidel olevaid osasid vähendatud miinimumini.
Väljalaske kollektorile tegin mootoriruumis summuti ja põhja vahelisest alumiiniumist sellise kuumatõkke. Võibolla ei ole see lahendus just parim, aga uurin pisut halbu võimalikke põhjuseid mida see peegeldi mootori kahjuks võib teha. Kunagi kuulsin jutte saalede ülekuumenemisest. Vähemalt sõidu aeg on tuulutus piisav, seistes võivad teised lood olla.
Käigukangi sai üsnagi lihtsate vahenditega põhja külge aretada. Käigu vahetuse täpsus on nauditav
Seoses sellega sai siis valmis ka kõigi õlide temperatuuri monitoorimise sisteem. Käigukastile lisasin anduri õli sissekallamise korgi asemele, lihtne lahendus ja loodan, et kastis lendlev õli ka andurile satub, muidugi põhja all oleks see näit pisut täpsem, aga seal võib andur liiga kergelt pihta saada.
Väljalaske kollektorile tegin mootoriruumis summuti ja põhja vahelisest alumiiniumist sellise kuumatõkke. Võibolla ei ole see lahendus just parim, aga uurin pisut halbu võimalikke põhjuseid mida see peegeldi mootori kahjuks võib teha. Kunagi kuulsin jutte saalede ülekuumenemisest. Vähemalt sõidu aeg on tuulutus piisav, seistes võivad teised lood olla.
Käigukangi sai üsnagi lihtsate vahenditega põhja külge aretada. Käigu vahetuse täpsus on nauditav
Seoses sellega sai siis valmis ka kõigi õlide temperatuuri monitoorimise sisteem. Käigukastile lisasin anduri õli sissekallamise korgi asemele, lihtne lahendus ja loodan, et kastis lendlev õli ka andurile satub, muidugi põhja all oleks see näit pisut täpsem, aga seal võib andur liiga kergelt pihta saada.
e28
hirmus vihaselt on jäigaks aetud küll. endal sai käigukasti lutid asendatud siiski natuke liikuma andvate "asjandustega", läks kah kõigvahetus tüki täpsemaks siiski. need puksid on alumiinium ma eeldan jah?
kui mootor täitsa jäigalt vahel on, kas siis pilt väriseb ka koguaeg sõites?
ja kustkandist ning mis hinnaga umbes sa seda kollektori ümber olevat "teipi" muretsesid?
kui mootor täitsa jäigalt vahel on, kas siis pilt väriseb ka koguaeg sõites?
ja kustkandist ning mis hinnaga umbes sa seda kollektori ümber olevat "teipi" muretsesid?
Torudele isolatsiooni saab jah suvalistest djuuningpoodidest või äkki ka autotarvetest kus seda just on. Endale ostsin Aamannist siis kui ostsin.
Mootori jäigestamine ei tekitanud miskit hullu, tühikäigul on pisut madalsagedusvibrat tunda, aga sõites ( rajal ei ole ju proovinud) ei saanud küll muud aru, kui et käigud lülituvad väga hästi.
Masendav on ainult see, et kõik seee ilus ja puhas mis saab autole külge kruditud on peagi must. Kuna nii pea ei ole plaans sõitma minna, siis viskan mõningad tuhmunud tsingitud detailid kasti ja viin värskenduskuurile.
Järgmine projekt on siis täisjäiga ühenduslüli valmistamine. Eks annan toimuvast ka väikese piltaruande kui asi nii kaugele jõudnud.
Mootori jäigestamine ei tekitanud miskit hullu, tühikäigul on pisut madalsagedusvibrat tunda, aga sõites ( rajal ei ole ju proovinud) ei saanud küll muud aru, kui et käigud lülituvad väga hästi.
Masendav on ainult see, et kõik seee ilus ja puhas mis saab autole külge kruditud on peagi must. Kuna nii pea ei ole plaans sõitma minna, siis viskan mõningad tuhmunud tsingitud detailid kasti ja viin värskenduskuurile.
Järgmine projekt on siis täisjäiga ühenduslüli valmistamine. Eks annan toimuvast ka väikese piltaruande kui asi nii kaugele jõudnud.
e28
Vahepeal pisut on ka tehtud, kuid sellest tulevikus. Hetkel on nädalake kulunud esistangele uue kuju andmisega ja samapalju läheb vähemalt veel.
Kes arvab, et mis seda siis teha on, palun proovige
Klaasmatt ja vaik sai ka seekord abiks võetud ja suurem kogus pahtlit.
Vormi jaoks peab saama kõik parimas korras, sest see detail saab olema üsnagi keerukas vormi tegemisel.
Kes on lõpptulemusest huvitatud võib siis teada anda, saab kulusid paremini jaotada.
Muudatustest saab aru kui vaadata esimest versiooni siit :
Kes arvab, et mis seda siis teha on, palun proovige
Klaasmatt ja vaik sai ka seekord abiks võetud ja suurem kogus pahtlit.
Vormi jaoks peab saama kõik parimas korras, sest see detail saab olema üsnagi keerukas vormi tegemisel.
Kes on lõpptulemusest huvitatud võib siis teada anda, saab kulusid paremini jaotada.
Muudatustest saab aru kui vaadata esimest versiooni siit :
e28
See kõlab küll coolilt aga milleks see tegelikult vajalik on? Kas on ette tulnud olukordasid, kus roolivõim lõpetab jahutuse tõttu töö?Cardo kirjutas:Täna sai valmis ammune idee : roolivõimendile radika paigaldamine.
IMHO teeb roolivõim kõige rohkem tööd siis kui seisval autol rooli keeratakse (=kuumeneb kõige rohkem), nagu ma aru olen saanud siis selle autoga liigutakse põhiliselt eelhelikiirusel, siis võiks jahutus kapoti all niigi hea olla
E10 2002