BMW e28 3,0L 525i 1983 Cardo
Pisut olen jälle hankinud nodi kokku, poolel teel valmimiseni on siis esimene nokk, samas kardan, et klaasplastist hakkab teda alles sügisel voolima, lihtsalt ei jõua varem.
Veekindel vineerist splitter :
Valmistun ka lõpetama esimest sillapoolt, amorditaldrikutesse uued uniballid, ja õõtsadele Powerfleks puksid
Värvijale head meelt, ja uus neer saab peagi üleni musta oleku
Ja lõpuks saabusid ka uued piduriklotsid ette nn e34 suportile
Kel huvi, siis e28 ja e30M3 suportile sobivad Ferodo piduriklotsid hea hinnaga saadaval. need mulle enam külge ei mahu.
Samas jääb üle ka esimene strutbar, mis sobib M30 mootoriga , kuna amorditaldrikute vahetusega seoses muutub pisut selle sobivus ja pean tegema uue pisut teise kinnitusega.
Veekindel vineerist splitter :
Valmistun ka lõpetama esimest sillapoolt, amorditaldrikutesse uued uniballid, ja õõtsadele Powerfleks puksid
Värvijale head meelt, ja uus neer saab peagi üleni musta oleku
Ja lõpuks saabusid ka uued piduriklotsid ette nn e34 suportile
Kel huvi, siis e28 ja e30M3 suportile sobivad Ferodo piduriklotsid hea hinnaga saadaval. need mulle enam külge ei mahu.
Samas jääb üle ka esimene strutbar, mis sobib M30 mootoriga , kuna amorditaldrikute vahetusega seoses muutub pisut selle sobivus ja pean tegema uue pisut teise kinnitusega.
e28
Täiustame siis pildiraamatut. Vabadel õhtutel sai pikalt garaazis nokitsetud ja lõpuks on külge aretatud pisukest külgkallet lisavad ja täisjäigad amordi ülemised tugitaldrikud.
Õõtsadele monteerisime originaalist mõnevõrra jäigemad puksid, tänud Vellole presstööde eest !
Aretustöö tulemusena katab nn tolmukate kogu vedrumassi, tänud siitpoolt siis mingile Fordi mudelile
Ja viimaks kui rattad maad puudutasid oli auto kõrgus sootuks teine
Pisut muret teeb esimese põlle 4,5 sm kõrgune asend ilma splitterita. Lõplik otsus tuleb siis kui keeran rinkaslikkidega veljed alla ja sätin vedrustuse nii eest kui tagant parimaks.
Õõtsadele monteerisime originaalist mõnevõrra jäigemad puksid, tänud Vellole presstööde eest !
Aretustöö tulemusena katab nn tolmukate kogu vedrumassi, tänud siitpoolt siis mingile Fordi mudelile
Ja viimaks kui rattad maad puudutasid oli auto kõrgus sootuks teine
Pisut muret teeb esimese põlle 4,5 sm kõrgune asend ilma splitterita. Lõplik otsus tuleb siis kui keeran rinkaslikkidega veljed alla ja sätin vedrustuse nii eest kui tagant parimaks.
e28
Hetkel lõin exeli tabelit kokku, ja imestan, mida oleks võinud selle rahaeest saada, päris mitme nulliga arv on juba ületatud ja ühel õhtul hakkan UM-i arveid kokku laduma. Ajaloost asjade hindu meenutada on üsnagi raske. Oma tööd ma ei oskagi sinna sekka arvata.
LSD on hetkel korrastustöödel, avamisel selgus, et mingi pisike alumine konarlik seib on oma töölepingu lõpetanud, õnneks kettad on sees vägagi ilusad. Homne päev kulgeb tagumistele amortidele tolmukatete otsimisega, täna 2-3h tagusin keermetorusid amordipealt maha, rooste on ikka kange aine, kahju, et ta läbi roostetab aastakümnetega
LSD on hetkel korrastustöödel, avamisel selgus, et mingi pisike alumine konarlik seib on oma töölepingu lõpetanud, õnneks kettad on sees vägagi ilusad. Homne päev kulgeb tagumistele amortidele tolmukatete otsimisega, täna 2-3h tagusin keermetorusid amordipealt maha, rooste on ikka kange aine, kahju, et ta läbi roostetab aastakümnetega
e28
Vot , nägid just selle ära mis veel puudu. Tuledega aega on, neid mul vedeleb, aga plaanin üldse uute ostmist, kui kellelgi on ilma kroomita ästi korralikke pakkuda, teeb kaupa, tavaliselt on hästi nähtavad mikropraod lkaasides ja nii kollane kui valge ei ole enam nii läbinähtav, vanadusest ja tolmust tuhm. Teisel autol 525e-l on väga ilusad , nagu lausa uued tagatuled, seega on võrdlus kohe olemas.omega kirjutas:Auto juba päris kena jah , aga miks tagatuled erinevad on ja mis värk selle tagapõllega on, pildilt tundub nagu oleks alt lühemaks lõigatud ? Miks nii ? Ning esipõlle lisa on ka millegipärast värvimata sul jäetud ?
Tagumise põlle ääre lasin relakaga lühemaks, kilo kaalust alla kohe , taha sai ju muretsetud M stange, kuid ka see vajab pisut tegemist, hetkel ajutiselt tavaline tala küljes ja esimese otsaga on vaja üsna jupp aega tegeleda, et koralikuks saada, hetkel sai see valge lihtsalt üle võõbatud, riivab vähem silma.
e28
Tuhmunud seestpoolt.
See selleks, tulede jutu võiks lukku panna. Lukku võib ka panna LSD remondi, viga kõrvaldatud, kohale asetati korralik seib ja kettad said pisut priskemad tegija jutujärgi, nüüd peaks selle hooaja loodetavasti vastu pidama. Homme lähen võtan lammutusest ühe esimese pidurisuporti, kuna autoall oleval õhutusnippel lekib, keegi on seda varem töödelnud ja mul ei ole aega enam sellega jamada. Reedel õhtuks kokku lepitud sillastend ja pisut nokitsemist, et laupäeval võiks Saugal kevadised harjutussõidud alata.
Tänasest ka võetud autole EAL kaart.
See selleks, tulede jutu võiks lukku panna. Lukku võib ka panna LSD remondi, viga kõrvaldatud, kohale asetati korralik seib ja kettad said pisut priskemad tegija jutujärgi, nüüd peaks selle hooaja loodetavasti vastu pidama. Homme lähen võtan lammutusest ühe esimese pidurisuporti, kuna autoall oleval õhutusnippel lekib, keegi on seda varem töödelnud ja mul ei ole aega enam sellega jamada. Reedel õhtuks kokku lepitud sillastend ja pisut nokitsemist, et laupäeval võiks Saugal kevadised harjutussõidud alata.
Tänasest ka võetud autole EAL kaart.
e28
Auto tulemused üllatasid mind, ise olen ülirahul, tulevasteks üritusteks peaks saama pisut ajaparandust, kuna tööd on veel küllaga.
Aegade tabel : http://www.opentrack.pri.ee/ajad/OTXIX/ot19koond.xls
Parima ringiaja ( 12 ) tabel http://www.opentrack.pri.ee/ajad/OTXIX/
Kiireim aeg jäi selliseks, kuna suutsin ühel pidurdusmaal proovida tippkiirust ja lühikeseks jäänud pidurdusega lasin esirattad plokki ja üks esislikk muutus kandiliseks ( riie väljas ).
Mootor vajab karterituulutus paaki, hetkel kippus kolmandal ringil tuulutusest õli tatistama sisselaskesse ja sellest johtuvalt suured suitsupahvakud väljalaskest peale mahapidurdamisi.
Esiratastele vaja suuremat külgkallet, hetkel pisut üle 2 kraadi, vaja oleks siis 4 kraadi. Alumiste õõtsade kinnitused tuleb uued valmistada.
Juhitavus on võrreldes endisega ülihea.
Suured tänud Aare530 ja Rain530-le operatiivse abi eest ühe pisivea kõrvaldamisel.
Mõned pildid kah sekka :
Aegade tabel : http://www.opentrack.pri.ee/ajad/OTXIX/ot19koond.xls
Parima ringiaja ( 12 ) tabel http://www.opentrack.pri.ee/ajad/OTXIX/
Kiireim aeg jäi selliseks, kuna suutsin ühel pidurdusmaal proovida tippkiirust ja lühikeseks jäänud pidurdusega lasin esirattad plokki ja üks esislikk muutus kandiliseks ( riie väljas ).
Mootor vajab karterituulutus paaki, hetkel kippus kolmandal ringil tuulutusest õli tatistama sisselaskesse ja sellest johtuvalt suured suitsupahvakud väljalaskest peale mahapidurdamisi.
Esiratastele vaja suuremat külgkallet, hetkel pisut üle 2 kraadi, vaja oleks siis 4 kraadi. Alumiste õõtsade kinnitused tuleb uued valmistada.
Juhitavus on võrreldes endisega ülihea.
Suured tänud Aare530 ja Rain530-le operatiivse abi eest ühe pisivea kõrvaldamisel.
Mõned pildid kah sekka :
e28
mida kiiremaks läheb, seda raskem terve hoida? mina ei julgeks kyll peale sellist tööd(ja väljaminekut)enam peenestama minna. oht ju jääb alati,et v6ib näpust minna ja halvemal juhul siis maakandmine ja v6id oma vaeva korstnasse kirjutadaCardo kirjutas:, auto sama kiire hoidmine ja veel kiiremaks saamine
Tulihingeline bmw fänn:)
khm.. peenestama?killer666 kirjutas:mida kiiremaks läheb, seda raskem terve hoida? mina ei julgeks kyll peale sellist tööd(ja väljaminekut)enam peenestama minna. oht ju jääb alati,et v6ib näpust minna ja halvemal juhul siis maakandmine ja v6id oma vaeva korstnasse kirjutadaCardo kirjutas:, auto sama kiire hoidmine ja veel kiiremaks saamine
back to the basics- mis selle auto eesmärk on?
edit: ilmselt olla võimalikult (või võimatult? ) kiire RAJAL. Peenestatakse meil teatavasti mujal.
Täiesti OT!
e12, e21 Baur, e46 Alpina, e85, e90 Alpina