BMW e28 3,0L 525i 1983 Cardo
eh
okei..ja kuidas siis seda t6lgendada??? minu isendil millel vb ple elusees mingit mootori remonti tehtud nt siis kylma mootoriga peale mootorikäivitus 6lituli kustub koheselt? millest see siis tingitud peaks olema, ehk keegi tark teab öelda? niipalju v6in öelda et 6li on seal täiesti...ma isegi ei tea mis 6li sest ma pole ise 6livahetust teinud ja kilomeetreid on ka umbes 1000km selle nelja kuu jooksul läbitud. eetrivälise teemana tahtsin lisata selle 6litule kohta nt seda et sai tuttava e36ga s6idetud millel oli kapoti all 1,6 mootor siis sellel kippus 6li tuli madalate pööretega p6lema minema, pöördeid suurendades ehk siis tyhikäiku timmides( kui se on reaalne) ei kadunud siiski märgutule põlemine, ka peale 6livahetust jäi viga samaks, ja ometigi pärast pikki uuringuid....ei suudetudki viga leida...aga okei...ma lihtsalt pidin siia midagi kirjutama menetlemiseks:)
Ruut, ma vist hangin sellise, mis salongis pidevalt infot jagab, igaks juhuks.
Täna pisut nokitsesin garaazis ja läks aega mis läks( hirmus palju läks ), aga tuledelülitid ja ka muud sain paneelis tööle. See tulede lüliti mis originaalis on vajab ikka ohmaka näoga vahtimist, ennem kui tööskeemist aru saab.
Homme kui aega on, üritan ka süüteluku ümber tõsta.
Ökosohverile mainiks, et äkitsi on tegu tavalise mineraalõliga, mis on piisavalt paks ja veniv. Mingid 1,6-d ja muut tüüpi mootorid on ju hoopis teistmoodi.
Täna pisut nokitsesin garaazis ja läks aega mis läks( hirmus palju läks ), aga tuledelülitid ja ka muud sain paneelis tööle. See tulede lüliti mis originaalis on vajab ikka ohmaka näoga vahtimist, ennem kui tööskeemist aru saab.
Homme kui aega on, üritan ka süüteluku ümber tõsta.
Ökosohverile mainiks, et äkitsi on tegu tavalise mineraalõliga, mis on piisavalt paks ja veniv. Mingid 1,6-d ja muut tüüpi mootorid on ju hoopis teistmoodi.
e28
eh
ei tglt... ma siis testisin kylma mootoriga asja ära, jättes meelde tähele paneku m30 mootori 6litule syttimise kohta.... andes v6teit peale käivitamist tuli p6les veel umb 3 sekki...ja meelde tuli et sai suht alguses peale soetamist 6li lisatud ja se oli ikkagi poolsynt...niiet tol korral kui ma yritasin selgeks teha et se tuli koheselt kustub siis se oli suht sooja mootoriga käivitamisel niiet minu viga...väike arusaamatus
Täna sudisin seda kütuserõhu regulaatorit ja näe imet, enam surve 1atm alla ei vajunud ja käivitumine oli hoopis parem. Soojast peast käivitus paari sekundiga ja õlituli kustus ennem käivitumist ära.
UM-ist sain kätte tellitud kauba ja garaazis läks meel taas nukraks, milles siis asi ?
Realoem-ist võetud koodid andsid paraja kompoti kokku. Paak on teise korgikinnitusega ja uus kork ei sobi selle paagiga
Kusjuures paak on võetud mudeli järgi ja kork mis sinna peaks sobima, on tootmisest maas ja pakkus kataloog siis uuemat korki. Egas kurja mina ka ei tea, millepoolest nad erineda võivad.
Saatsin juba pärimuse kah, et mis edasi saab.
Niiet, kui kellelgi huvi uue ja puhta paisupaagi suhtes ja kork on sellist vanemat tüüpi, poole keeramisega kinni, nagu õlikork, siis minukäest saaks paagi. Teisalt võib saada ka uue korgi
Hetkel siis vaja veel 1L õli, siis on õlinorm ülemisel kriipsul ja peale vanni ümberehitusi läheb mootorisse 8L õli, hetkel sellist
Reedeks leppisin Patricuga kokku, et vaatab need tumblerite juhtmed ja lülitused üle, ikka suutsin mingid juhtmed kärssama saada. Kuna el skeem puudub, siis on see töö ikka spetsialisti teha. Ei tahaks mitta autot maha põletada
UM-ist sain kätte tellitud kauba ja garaazis läks meel taas nukraks, milles siis asi ?
Realoem-ist võetud koodid andsid paraja kompoti kokku. Paak on teise korgikinnitusega ja uus kork ei sobi selle paagiga
Kusjuures paak on võetud mudeli järgi ja kork mis sinna peaks sobima, on tootmisest maas ja pakkus kataloog siis uuemat korki. Egas kurja mina ka ei tea, millepoolest nad erineda võivad.
Saatsin juba pärimuse kah, et mis edasi saab.
Niiet, kui kellelgi huvi uue ja puhta paisupaagi suhtes ja kork on sellist vanemat tüüpi, poole keeramisega kinni, nagu õlikork, siis minukäest saaks paagi. Teisalt võib saada ka uue korgi
Hetkel siis vaja veel 1L õli, siis on õlinorm ülemisel kriipsul ja peale vanni ümberehitusi läheb mootorisse 8L õli, hetkel sellist
Reedeks leppisin Patricuga kokku, et vaatab need tumblerite juhtmed ja lülitused üle, ikka suutsin mingid juhtmed kärssama saada. Kuna el skeem puudub, siis on see töö ikka spetsialisti teha. Ei tahaks mitta autot maha põletada
Viimati muutis Cardo, 19 Nov 2007 10:30, muudetud 1 kord kokku.
e28
Registreeri ennast BMW Mobile Tradition'i järelmüügi portaalis kasutajaks. Saad parema ülevaate mis millega sobib.
Mis sa sellest paagist tagasi sokutad? Sokuta kork tagasi. See kork mida sul vaja maksab uuena ehk saja krooni ringis. Sama plekist kork mis on pildil http://www.bmwclassic.ee/galerii/album102/aan Võta pilt kaasa ja ütle, et sellist korki tarvis ja homma on taas hallinassa.
Mis sa sellest paagist tagasi sokutad? Sokuta kork tagasi. See kork mida sul vaja maksab uuena ehk saja krooni ringis. Sama plekist kork mis on pildil http://www.bmwclassic.ee/galerii/album102/aan Võta pilt kaasa ja ütle, et sellist korki tarvis ja homma on taas hallinassa.
23. August 1939, der Tag der unser Leben veränderte.
Ok tellisin uue korgi. Sellega läheb taas pisut aega
Nii reedel oli auto Patriku juures ja ta ehitas ümber minu aretise tumblerite taga. Eelistasin siiski põlenud autole elektriku nägemust asjast.
Selle käiguga oli ka tore seik. Nimelt otsustasin kohale sõita mitte trassipidi, vaid kõrvalteidpidi ja reedel oli ilm üsna libe ja jäine/lumine. Pisuke lahkujooks esisillas, kuna ei ole stendi jõudnud vajas mehist kindlust auto kinnihoidmisel, pisemgi paine teel hakkas autot eiteakuhu kiskuma, aga jäin ellu ja kiirust üle 70-e ei kasvatanud, enamasti sõitsin max 60-ga
Täna sai siis pisut rooliotsa peale keeratud ja testsõidul tundus enamvähem kõik OK. Otsustasin ka ühtlasi teha ühe paarikümne km pikkuse sõidu Jürist Lasnamäele, Tartu.mnt-d pidi tagasi. Ooo kus hakkas vahepeal hirmus kui jõudsin Peterburi teele, selline tunne oli, et nüüd kukuvad rattad alt ja esisild murdub pooleks. Selline teekate ei ole mitte minu autole enam sõbralik, edaspidi teen testisõite pigem Tartu- mnt-l või samaväärsetel teedel.
Kuna kütust oli napilt suundusin sobivasse tanklasse, pistsin tankuri sisse ja tegin tiiru ümber auto ja oh imet mida märkasin:
Kas need avad siis ikkagi miskitmoodi töötavad ?
Igatahes testid kilekotiga näitavad, et vähemalt seisval autol tuleb üsna kuuma õhku sealt välja, ja samas ventilaator ikka imeb täitsa usinasti
Talveks tahaks külge monteerida pisut suurema reduktori kui leiaks vaid sellele keskel asuva kõrvaga kaane
vaja siis sellist kinnituskõrva
Ja miskine sobilik summuti tuleb kah leida, kuna peagi loodaks uue väljalaske alla saada. Sobiva püti maximaalsed mõõdud oleks siin :
Nii reedel oli auto Patriku juures ja ta ehitas ümber minu aretise tumblerite taga. Eelistasin siiski põlenud autole elektriku nägemust asjast.
Selle käiguga oli ka tore seik. Nimelt otsustasin kohale sõita mitte trassipidi, vaid kõrvalteidpidi ja reedel oli ilm üsna libe ja jäine/lumine. Pisuke lahkujooks esisillas, kuna ei ole stendi jõudnud vajas mehist kindlust auto kinnihoidmisel, pisemgi paine teel hakkas autot eiteakuhu kiskuma, aga jäin ellu ja kiirust üle 70-e ei kasvatanud, enamasti sõitsin max 60-ga
Täna sai siis pisut rooliotsa peale keeratud ja testsõidul tundus enamvähem kõik OK. Otsustasin ka ühtlasi teha ühe paarikümne km pikkuse sõidu Jürist Lasnamäele, Tartu.mnt-d pidi tagasi. Ooo kus hakkas vahepeal hirmus kui jõudsin Peterburi teele, selline tunne oli, et nüüd kukuvad rattad alt ja esisild murdub pooleks. Selline teekate ei ole mitte minu autole enam sõbralik, edaspidi teen testisõite pigem Tartu- mnt-l või samaväärsetel teedel.
Kuna kütust oli napilt suundusin sobivasse tanklasse, pistsin tankuri sisse ja tegin tiiru ümber auto ja oh imet mida märkasin:
Kas need avad siis ikkagi miskitmoodi töötavad ?
Igatahes testid kilekotiga näitavad, et vähemalt seisval autol tuleb üsna kuuma õhku sealt välja, ja samas ventilaator ikka imeb täitsa usinasti
Talveks tahaks külge monteerida pisut suurema reduktori kui leiaks vaid sellele keskel asuva kõrvaga kaane
vaja siis sellist kinnituskõrva
Ja miskine sobilik summuti tuleb kah leida, kuna peagi loodaks uue väljalaske alla saada. Sobiva püti maximaalsed mõõdud oleks siin :
e28
Nii, egas vahepeal suurt miskit toimunud ei ole. Täna pisut toimus.
Tundus, et mootor ei lähe ikka õieti soojaks ja eelaimdus oli õige.
Viga oli siis termostaadis
Seoses jahutusvedeliku väljalaskmisega, said külge radikale ka termoandurid
ja lõppudelõpuks ka uus paisupaak koos vanamoelise korgiga mis vist avaneb 1 atm juures
Nüüd kui pruun paisupaak vahetus valge vastu , hakkas häirima kohe klaasipesuvedeliku anum ja kaitsmekarbi kaas, millel enam eriti kirju näha põle Miskit on jälle tellida.
Peale neid toimetusi üritasin välja vahetada kapoti hingesid, kuid selline tunne jäi, et need on pisut teist mõõtu, tea mitte, kas 83 ja 86 a omad võivad erineda ? Igatahes vihastasin ennast usinasti selle mõttetu sättimisega ja nüüd ühel ilusal päeval võtan kapoti, viin maalri kätte, kes ta ilusaks teeb ja siis mart154 ehk aitab klaasplastiga plötserdada ja lõpetan selle kapotiotsimise jama ära.
Üks pilt meenutuseks talvisest seadistusest, väga madalaks ei ole mõtet lasta, see peaks hea olema küll. Uued kapslid kah näha.
Tundus, et mootor ei lähe ikka õieti soojaks ja eelaimdus oli õige.
Viga oli siis termostaadis
Seoses jahutusvedeliku väljalaskmisega, said külge radikale ka termoandurid
ja lõppudelõpuks ka uus paisupaak koos vanamoelise korgiga mis vist avaneb 1 atm juures
Nüüd kui pruun paisupaak vahetus valge vastu , hakkas häirima kohe klaasipesuvedeliku anum ja kaitsmekarbi kaas, millel enam eriti kirju näha põle Miskit on jälle tellida.
Peale neid toimetusi üritasin välja vahetada kapoti hingesid, kuid selline tunne jäi, et need on pisut teist mõõtu, tea mitte, kas 83 ja 86 a omad võivad erineda ? Igatahes vihastasin ennast usinasti selle mõttetu sättimisega ja nüüd ühel ilusal päeval võtan kapoti, viin maalri kätte, kes ta ilusaks teeb ja siis mart154 ehk aitab klaasplastiga plötserdada ja lõpetan selle kapotiotsimise jama ära.
Üks pilt meenutuseks talvisest seadistusest, väga madalaks ei ole mõtet lasta, see peaks hea olema küll. Uued kapslid kah näha.
e28
Tuttav autohooldaja pakkus u 500 raha eest RV mingi Traffiku või muu pakika ovaalset korralikku suurt pütti, kui see ei sobi, siis võtan tutika 1500 ühiku eest, vist Simonsil oli 500mm pikkune suur ovaalne otseläbi summuti olemas.Aare kirjutas:E28-le sobib mõõdu poolest alla näiteks Gazelli tagapott, mida müüakse Volga kaupluses umbes 600 raha eest. Tagavararatta külg tuleb natuke lössi lüüa. Samas mõõdus pott paistis ka olevat 53 oma.
e28