BMW 540i manuaal '94 AARE540
Re: BMW 540i manuaal '94 AARE540
Aare, kas sul rooli ikka vaja? Mul jääb ikka üle. Sain omale teise rooli.
Re: BMW 540i manuaal '94 AARE540
Oleneb, mis seisus sul see päriselt on- kui veel parem, kui mu praegune, siis võiks võtta küll 
Krt oleks ma varem su postitust näinud, oleks saanud vbl pilgu peale visata, kolme päeva jooksul mitu korda Viiratsis käinud
On nagu meelde jäänud, et sa sealkandis pesitsed täpsemalt

Krt oleks ma varem su postitust näinud, oleks saanud vbl pilgu peale visata, kolme päeva jooksul mitu korda Viiratsis käinud

On nagu meelde jäänud, et sa sealkandis pesitsed täpsemalt

Re: BMW 540i manuaal '94 AARE540
Praegu on seis selline, et auto liigub täitsa omal jõul, sai universaalkatid V-bandidega alla ja seni pikim sõit selle autoga tehtud, tervelt 2 km 
Aga sisselaskes on hakanud midagi unbdama, mulle ja naabrimehele, kellega me seda vaatasime-kuulasime, tundus, et karterituulutus undab. Seda sisi senikaua, kuni gaasi vajutada, siis kaob ära. Homme saan uued tuuleklapi kätte, saab selle ka ära vahetada, samuti saabuvad tagasillale nö kaheksad, need ka kääksuvad koledasti, kes teab, kui kaua need seal all on olnud
Aga kuna hetkel on tööga rahulik, võiks lausa öelda, et kuuajane puhkus, siis saab nüüd ilma lubades vast omajagu autot nokitseda ning ehk saab jaaniks teele

Aga sisselaskes on hakanud midagi unbdama, mulle ja naabrimehele, kellega me seda vaatasime-kuulasime, tundus, et karterituulutus undab. Seda sisi senikaua, kuni gaasi vajutada, siis kaob ära. Homme saan uued tuuleklapi kätte, saab selle ka ära vahetada, samuti saabuvad tagasillale nö kaheksad, need ka kääksuvad koledasti, kes teab, kui kaua need seal all on olnud

Aga kuna hetkel on tööga rahulik, võiks lausa öelda, et kuuajane puhkus, siis saab nüüd ilma lubades vast omajagu autot nokitseda ning ehk saab jaaniks teele

Re: BMW 540i manuaal '94 AARE540
Oeh, poolteist kuud jälle möödas viimasest postitusest, aga ei saa öelda, et midagi juhtunud poleks. Enne jaani juhtus kõigepealt see asi, et kukkusin pea korralikult lõhki, sain mõned õmblused ja mõrad peakolusse ja peale seda võtsin paar nädalat rahulikumalt.
Küll aga on peale veidikest paranemist mõningad asjad auto juures ära teha- kuumaplekk kattide kohale, käigukasti- ja difriõli vahetus, karterituulutuse klapp uus (undamine kadus ära), silokoonpuksid uued (kääksumine kadus ära, samuti vajus tagaots sellele kõrgusele, kuhu ma madaldusvedrusid paigaldades eeldasin, kuid vanad puksid olid nii kinni, et see ai vajunud grammigi).
Jändasin veel mõningate mootoriasjadega, kuna ei saanud ikka mõnda aega katelt korralikult tööle, vahetasin kevadel (mitte minu poolt) pandud valed ja osaliselt väliselt roostes küünlad õigete, hästi õrnalt (tõesti hästi õrnalt) tumedaks tõmmanud, aga kevadel ostetud tutikate küünalde vastu tagasi, kontrollisin igasugu juhtmete korrasolekut, puhastasin tühikäigumootori ära, proovisin erinevaid drosseliandureid- krt ikka jebis ja ei reageerinud koheselt gaasivajutusele.
Siis aga turgatas pähe, et esiteks tundus, et külma mootoriga töötas asi paremini kui soojaga, samuti meenus, et mingi aeg, kui sai proovida, kuidas temperatuuriandurit lahti ühendades töötas- läks nagu paremaks.
Natuke siis tuuseldasin Bimmerfesti ja Bimmerforumsi jms foorumites ning mõtlesin, et krt, äkki on temperatuuriandurite pistikud omavahel vahetusse läinud. Autol on 2 andurit- üks edastab info kellaplokki ja teine ajusse. Tõstsin siis pistikud ringi ja keerasin hinge kinni hoides võtit- käivitus koheselt ilma igasuguste tõrgeteta, samuti reageeris gaasivajutusele momentaalselt- VIGA KÄES, HAKKAMA SAIN KRT!
Mis puutub foorumitesse, siis tegelikult olen just Lääne foorumitest väga palju vajalikku ning kasulikku infot leidnud, Eestist ei leia suurt mingit infot tegelikult.
Sai nipet-näpet siis veel teha ja selle tulemusena juhtus mõni päev tagasi nii!

Ehk siis üle aastate on see auto tänavalegaalne!
Ning selle puhul siis ka mõningad pildid ka siia foorumisse, kui keegi veel kusagil näinud pole
Auto esiots ei ole veel õigel kõrgusel, madaldusvedrud saan ehk nädala jooksul kätte ning karbilaiendid koos ukseliistudega ootavad veel paigaldust, aga ega te ometi ei arva, et ma seepärast linnas-rannas tiirutamisega oodata kannataks?










Küll aga on peale veidikest paranemist mõningad asjad auto juures ära teha- kuumaplekk kattide kohale, käigukasti- ja difriõli vahetus, karterituulutuse klapp uus (undamine kadus ära), silokoonpuksid uued (kääksumine kadus ära, samuti vajus tagaots sellele kõrgusele, kuhu ma madaldusvedrusid paigaldades eeldasin, kuid vanad puksid olid nii kinni, et see ai vajunud grammigi).
Jändasin veel mõningate mootoriasjadega, kuna ei saanud ikka mõnda aega katelt korralikult tööle, vahetasin kevadel (mitte minu poolt) pandud valed ja osaliselt väliselt roostes küünlad õigete, hästi õrnalt (tõesti hästi õrnalt) tumedaks tõmmanud, aga kevadel ostetud tutikate küünalde vastu tagasi, kontrollisin igasugu juhtmete korrasolekut, puhastasin tühikäigumootori ära, proovisin erinevaid drosseliandureid- krt ikka jebis ja ei reageerinud koheselt gaasivajutusele.
Siis aga turgatas pähe, et esiteks tundus, et külma mootoriga töötas asi paremini kui soojaga, samuti meenus, et mingi aeg, kui sai proovida, kuidas temperatuuriandurit lahti ühendades töötas- läks nagu paremaks.
Natuke siis tuuseldasin Bimmerfesti ja Bimmerforumsi jms foorumites ning mõtlesin, et krt, äkki on temperatuuriandurite pistikud omavahel vahetusse läinud. Autol on 2 andurit- üks edastab info kellaplokki ja teine ajusse. Tõstsin siis pistikud ringi ja keerasin hinge kinni hoides võtit- käivitus koheselt ilma igasuguste tõrgeteta, samuti reageeris gaasivajutusele momentaalselt- VIGA KÄES, HAKKAMA SAIN KRT!
Mis puutub foorumitesse, siis tegelikult olen just Lääne foorumitest väga palju vajalikku ning kasulikku infot leidnud, Eestist ei leia suurt mingit infot tegelikult.
Sai nipet-näpet siis veel teha ja selle tulemusena juhtus mõni päev tagasi nii!


Ehk siis üle aastate on see auto tänavalegaalne!
Ning selle puhul siis ka mõningad pildid ka siia foorumisse, kui keegi veel kusagil näinud pole

Auto esiots ei ole veel õigel kõrgusel, madaldusvedrud saan ehk nädala jooksul kätte ning karbilaiendid koos ukseliistudega ootavad veel paigaldust, aga ega te ometi ei arva, et ma seepärast linnas-rannas tiirutamisega oodata kannataks?











Re: BMW 540i manuaal '94 AARE540
Eks Eestis on selliste autode kasutajaskond kõvasti kokku ka kuivanud, mulle tundub.AARE540 kirjutas: ↑24 Juul 2022 22:16 Natuke siis tuuseldasin Bimmerfesti ja Bimmerforumsi jms foorumites ning mõtlesin, et krt, äkki on temperatuuriandurite pistikud omavahel vahetusse läinud. Autol on 2 andurit- üks edastab info kellaplokki ja teine ajusse. Tõstsin siis pistikud ringi ja keerasin hinge kinni hoides võtit- käivitus koheselt ilma igasuguste tõrgeteta, samuti reageeris gaasivajutusele momentaalselt- VIGA KÄES, HAKKAMA SAIN KRT!
Mis puutub foorumitesse, siis tegelikult olen just Lääne foorumitest väga palju vajalikku ning kasulikku infot leidnud, Eestist ei leia suurt mingit infot tegelikult.
Sa ise oled vist ka näiteks bmw klubi foorumi kasutaja-lugeja selle algusaastatest? Siis oli esiteks foorumite kasutajaskond kõvasti suurem ja isetegijaid tundus ka rohkem olevat kui praegu. Kui mingi probleemi kohta teema tekitasid, siis harilikult tuli päris palju asjalikke vastuseid ja enamasti sai teiste abiga probleemile jälile.
Lääne foorumid on head jah, otsinguga tuleb arhiivi teemadest päris palju kasulikku inffi välja. Aga vedas, et nii lihtsalt korda said. Selliste pealtnäha väikeste andurivigade diagnoosimise peale võib halvemal juhul terve varanduse kulutada.
E24 635CSi | E10 2002
Re: BMW 540i manuaal '94 AARE540
Ma liitusin EBK foorumiga 18 aastat tagasi, eks foorum oli selleks ajaks vast mõni aeg juba eksisteerinud (vaatasin, et Eesti BMW Klubi asutati 9.04.2003). Aga jah, foorumid kipuvad praegusel ajal vaikseks jääma, eks oma osa sellest on ka sotsmeedial, samuti vast ka sellel, et paljud autod on niipalju uuemad, et omal käel väga midagi teha ei saagi, samuti tundub, et selline nokitsemisehuvi kipub ka vähemaks jääma.
Ma ikka nokitsen
Ma ikka nokitsen

Re: BMW 540i manuaal '94 AARE540
Kõik siinsed liikmed vast EBK foorumis ei käi, seega otsustasin, et parandan selle vea, et ma pole väga siin autost seest pilte teinud. Ise olen selle kompotiga, mis salongis õnnestus, ülirahul, seda nii sisu seisukorra kui ka üleüldise koosluse poolest.Auto endiselt liigub kenasti, aga kuna ma pole siin väga sisupilte demonstreerinud, otsustasin ka selle vea siinkohal parandada.







Ja veel mõned pildid hämaras "kokpitist"

Ja kompuuter ka täitsa töötab.



Ja üks mootoriruumist ka.









Ja veel mõned pildid hämaras "kokpitist"


Ja kompuuter ka täitsa töötab.



Ja üks mootoriruumist ka.


Re: BMW 540i manuaal '94 AARE540
Täna sai põgusalt kaemas käidud ja varbaga rehvi toksitud. Mitte, et pildid maru kehvad oleks aga, laivis näeb tunduvalt parem välja. Hea töö.