Olen näinud, et tihti on neil mootoritel kohe mõlemal pool kütuselatti bemmi embleemidega tagasivooluklapid vahel. See aitaks käivitamisel, aga ei seleta ära, miks rõhk pärast 5500 pööret langeb. Kas kütusesurve regulaator on ise "3.0 bar" templiga? (Peab olema 3.0 bar.)
Just eelmise suve lõpus sai ühel probleemse käimisega E28-l leitud, et pump ja filter paagi-sisest roostet täis tõmmatud. No sul enam põhja-alust pumpa pole, nagu aru sain. Aga filter kontrollitud/vahetatud?
Lisaks võib pumbale uue juhtmestiku vedada nullist. Või vähemalt kaitsekarbis ja mujal ühendusi kontrollida. E28 kaitsed sakivad räigelt. Ehk siis võib-olla, et on eletrivoolu puudujääk..
BMW E28 525i 1986, Raas
-
- Postitusi: 83
- Liitunud: 12 Okt 2013 04:15
- Asukoht: Jõgeva
Re: BMW E28 525i 1986, Raas
Väga õpetlik teema. Tubli tegemine!
Edu!
Edu!