Argo BMW e12

Foorumiliikmete autod.
j6x19
Postitusi: 266
Liitunud: 12 Dets 2007 08:15
Asukoht: harjumaa,kuid enamasti lääne soomes

Postitus Postitas j6x19 »

Toivoku kirjutas:jälle kiusan :D . Mis toimub? :P
küsimus suht sama teema suht huvitav kuida asi edeneb kh.masin tõesti vist saand parima võimaliku omaniku. :)
kontakt nr 56370561. +358465577721
Argo
Postitusi: 69
Liitunud: 09 Veebr 2006 21:48
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Argo »

j6x19 kirjutas:
Toivoku kirjutas:jälle kiusan :D . Mis toimub? :P
küsimus suht sama teema suht huvitav kuida asi edeneb kh.masin tõesti vist saand parima võimaliku omaniku. :)

Töö käib endiselt aga igast mutrist poldist ei viitsi pajatada. Hetkel möllan mootori juhtmestiku ja õli/jahutusvedeliku voolikutega. Pilti saab ka lähiajal kui kapoti alla mingi korrapärase süsteeemi olen suutnud luua:) Tasub ikka palju pilte teha kui selliseid asju lahti võetakse :oops: Asjadele oma koha leidmine on päris aega nõudev töö - eriti kui neid saab paigutada nii ja teisiti.
Kasutaja avatar
Toivoku
Postitusi: 1004
Liitunud: 03 Veebr 2005 09:37
Asukoht: Saku
Kontakt:

Postitus Postitas Toivoku »

Dumdididum :D käin vist vaikselt pinda eksole? :P
Autoremont. e34 524td, e32 750il, e21 315, e12 520, e30 325i, Audi Allroad, e39 528i , e39 530d
Kasutaja avatar
Kristina5
Klubiliige
Postitusi: 357
Liitunud: 04 Juun 2009 14:56
Asukoht: Saku

Postitus Postitas Kristina5 »

Värv on sellele autole küll ideaalne. Hea töö ja projekt sul.
BMW E34 525i 125 kW & BMW E34 540i 210 kW & BMW E36 325i 141 kW Cabrio
BMW M5 & BMW E90 320d
Kasutaja avatar
Toivoku
Postitusi: 1004
Liitunud: 03 Veebr 2005 09:37
Asukoht: Saku
Kontakt:

Postitus Postitas Toivoku »

Vahtisin selle auto pilte, tuli rõõmust nutumaik suhu ja pisar voolas ning tulin uurima enda vana masina kohta. Kuidas kulgebja kas veel ehitus käib vaikselt, kas see aasta saab juba katsuda tänavatel?

Pilt
Autoremont. e34 524td, e32 750il, e21 315, e12 520, e30 325i, Audi Allroad, e39 528i , e39 530d
jx
Postitusi: 917
Liitunud: 10 Mär 2008 19:43
Asukoht: Sulbi

Postitus Postitas jx »

poisid ärge nüüd liialt erutuge... aga jh ootame tulemust...
e28...
-Myyr-
Postitusi: 1127
Liitunud: 17 Sept 2009 15:19
Asukoht: Suvepealinn

Postitus Postitas -Myyr- »

oioi..selline masin lausa kisub suu naerule. !
Argo
Postitusi: 69
Liitunud: 09 Veebr 2006 21:48
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Argo »

Pilt
Pilt
Pilt

Hakkab juba ilmet võtma8) Tänase päeva seisuga tegemist jälle omal jõul liikuva autoga. Mootori häält sai juba mõni nädal tagasi kuulatud aga pisike generaatori vaegus takistas proovisõidu tegemist. Kuna auto elektri juhtmestik pärineb e24st siis on viimane kuu möödunud selle mugandamisele. Uskumatul kombel käivitus auto peale seda juhtmete jootmist esimesel katsel ja tundub, et kõik asjad töötavad ka nii nagu ette nähtud. Hetkel veel mõned pisitööd elektripoolel vaja lõpetada ja siis peaks saama salongi lõpuni kokku laduda. Õnneks on tegemist vajavate asjade nimekiri pikk - seega ei ole vaja kiirustada. Tänavale läheme alles uuel aastal - tasa ja targu saab parem:)
kustas
Postitusi: 992
Liitunud: 18 Sept 2004 14:01
Asukoht: MI

Postitus Postitas kustas »

Mootoriruum on ilus :).
Kasutaja avatar
Toivoku
Postitusi: 1004
Liitunud: 03 Veebr 2005 09:37
Asukoht: Saku
Kontakt:

Postitus Postitas Toivoku »

Loen siin mis ma loen aga pime olen vist, mis mootor sinan vahele siis lõpuks jäi? Paganama ilus näeb ikka välja. Tubli töö. Tulen mõni päev äkki vaatama kui aega saan :)
Autoremont. e34 524td, e32 750il, e21 315, e12 520, e30 325i, Audi Allroad, e39 528i , e39 530d
Argo
Postitusi: 69
Liitunud: 09 Veebr 2006 21:48
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Argo »

Toivoku kirjutas:Loen siin mis ma loen aga pime olen vist, mis mootor sinan vahele siis lõpuks jäi? Paganama ilus näeb ikka välja. Tubli töö. Tulen mõni päev äkki vaatama kui aega saan :)
Mootoriks jäi selle juppideks võetud kuueka 3,5 koos automaadiga, et vabal päeval ikka hea kulgeda oleks:)
Arvo
Postitusi: 1375
Liitunud: 09 Sept 2004 08:41
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Arvo »

Kas see tooreklapp pärineb uuema motronicuga mootori pealt? Minu mootoril on hoopis teistsugune klapp, asub kollektori all... ja töötab termostaadi põhimõttel, st jahutusvedelik voolab läbi ja siis selle temp järgi reguleeritakse lisaõhku.
On sul mootorist veel mõningaid pilte, ma just hakkan enda masinal mootoriga tegelema, oleks hea kui mingi eeskuju ees.
E24 635CSi | E10 2002
Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 3082
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga »

Lisaõhuklapi konstruktsioon muutus kuskil '81 aasta paiku. Minu '82 323'l on juba Arvo kirjeldatud uuem klapp, samas kõik teised 323'd mis ma kohanud olen, on olnud sellise klapiga nagu Argo pildil. Pritse tüübist ei tohiks see sõltuda.
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Argo
Postitusi: 69
Liitunud: 09 Veebr 2006 21:48
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Argo »

nuga kirjutas:Lisaõhuklapi konstruktsioon muutus kuskil '81 aasta paiku. Minu '82 323'l on juba Arvo kirjeldatud uuem klapp, samas kõik teised 323'd mis ma kohanud olen, on olnud sellise klapiga nagu Argo pildil. Pritse tüübist ei tohiks see sõltuda.
Kõik lõdvikud ja pulgad, mis UMist on tellitud sellele mootorile on toodetud kuni 12.79. Millal see lisaõhuklapi süsteemi muudatus täpselt oli ei tea öelda. Võiks arvata, et sellel mudelil siis ehk umbes samal ajal!?!
Arvo
Postitusi: 1375
Liitunud: 09 Sept 2004 08:41
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Arvo »

Minu oma on 06.1979 ja on veel selle vanakooli lisaõhuklapiga, näib et mul ei vedanud.
Oskab keegi teadjam öelda kuidas seda uuemat elektrilist klappi juhitakse, kas otse ajust või siis kuidagi jahutusvedeliku temp. anduri pealt? Ma hea meelega jätaks selle voolikute rägastiku mängust välja ja paneks samasuguse väikese ja kultuurse klapikese :)

Mis küünlajuhtmeid sa kasutad ja kas süütepool on originaal, vaatan et väga "sport" värvi :)
E24 635CSi | E10 2002
Kasutaja avatar
trevi
Postitusi: 1075
Liitunud: 27 Mai 2006 14:05
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas trevi »

Oskab keegi teadjam öelda kuidas seda uuemat elektrilist klappi juhitakse, kas otse ajust või siis kuidagi jahutusvedeliku temp. anduri pealt? Ma hea meelega jätaks selle voolikute rägastiku mängust välja ja paneks samasuguse väikese ja kultuurse klapikese
Selline lisaõhuklapp nagu üleval pildil juhtimine oli vist otse ajust. Nagu sa suure tõenäosusega tead, siis juhtimine on lihtsalt klapi bimetallvedru küttekehale toite peale lülitamine, et see kiiremini soojeneks ning lisaõhuava sulgeks.
There's no school like old school, and I'm the fucking headmaster.
Arvo
Postitusi: 1375
Liitunud: 09 Sept 2004 08:41
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Arvo »

Selline lisaõhuklapp nagu üleval pildil juhtimine oli vist otse ajust. Nagu sa suure tõenäosusega tead, siis juhtimine on lihtsalt klapi bimetallvedru küttekehale toite peale lülitamine, et see kiiremini soojeneks ning lisaõhuava sulgeks.
Teoorias tean jah enam-vähem kuidas selle klapi juhtimine käib, aga oskad ka öelda kuidas praktikas minu mootorile see uuema lisaõhu süsteem installeerida? Ise paraku hetkel eksperimenteerida ei saa kuna mootor legona laiali.

Sry teemavälise jutu pärast ehk keegi splitib selle siit.
E24 635CSi | E10 2002
Kasutaja avatar
trevi
Postitusi: 1075
Liitunud: 27 Mai 2006 14:05
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas trevi »

Kui ma nüüd selle peale mõtlen, siis meenub, et mootori juhtmestiku lammutamisel torkas silma mingi imelik lahendus küll, millele toona tähelepanu ei pööranud.

Esimene mõte oli, et kas ei olnud see klapp järjestikku ühendatud külmkäivituspihustiga? Ehk niikaua kui külmkäivituspihusti töötab (saab signaali termo time switch'lt), soojendatakse ka klappi. Võin vabalt eksida. Kõige lihtsam vist mõnel sõitval autol üle vaadata, siis alles edasi mõelda, muidu võib kujuneda jalgratta leiutamiseks.
There's no school like old school, and I'm the fucking headmaster.
Argo
Postitusi: 69
Liitunud: 09 Veebr 2006 21:48
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Argo »

Üle pika aja ka siia värskemat infot. Eelmine suvi sai siis silmarõõmu sihtotstarbeliselt ekspluateeritud ca 2500 km jagu. Endagi suureks üllatuseks suuremaid probleeme ei esinenud. Selliste projektide juures peab muidugi mõni AGA ka olema... Nagu kiuste tekitas mõningaid probleeme käigukast. See oli ka ainus asi sellel autol, mida ma üksipulgi laiali ei võtnud - vot sulle pommikindlat käigukasti :D Eks selleks talveks jäi ühteist tegemist veelgi ja hetkel nende kitsaskohtadega ka tegelen.

Roolivõim tundus lahja - pumba koos teiste samasugustega saatsin kontrolli. Hetkel peaks see remondituna ootama järgi minekut - loodame, et sai parem.
Käigukast on ka maha võetud, solenoidide osa puhastatud ja varuosad tellitud. Kast ise ootab meistri käes lahti võtmist. Ähvardati lausa turbiini remondiga - kuna selle lukk ei tahtnud alati rakenduda. See siis minu peamine mure sellel suvel. Maanteel ca 3000rpmi tundus palju võitu.
Veel on vaja pädeva elektriku kätt, kellel oleks kogemusi vanema tüübi konditsioneeridega - nimelt ei tahtnud minu oma kuidagi külma õhku puhuda. Selles osas on ka õnneks ohver (töömees) juba teada. 8)

Hooaeg läheneb ja on paras aeg jalad kõhualt välja tõmmata, et saaks ka see suvi kriips kõrvuni ringi vurada. Paar pilti ka lõpetuseks möödunud suvest.
Pilt
Pilt
Kasutaja avatar
lamp
Postitusi: 706
Liitunud: 01 Veebr 2005 10:23
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas lamp »

Paistab et see masin hakkab jalguliigutama, käidi sellele just öli ja filtrit soetamas :)
e28 528i & e21 316
e21 315 & e6 2000
Saab 900c
Vasta