M535i 1986 E28 Tiit

Foorumiliikmete autod.
Kasutaja avatar
tiit
Postitusi: 110
Liitunud: 10 Nov 2010 11:37
Kontakt:

Re: M535i 1986 E28 Tiit

Postitus Postitas tiit »

Ahjaa, surve laager oma aja ära elanud ja kindlasti vaja uus muretseda. Mul ketta katete vahetusega igasugune kogemus puudub. Pole neid müügilgi näinud kuskil.
Ma just ise mõtlesin, et eriti just sellel autol on siduri vahetus selline mõnus ühe õhtu töö, kui vaja hiljem vahetada. Arvestades kui palju ma sellega sõidan siis kestab see vana sidur ilmselt teine 30 aastat :)
Arvo
Postitusi: 1372
Liitunud: 09 Sept 2004 08:41
Asukoht: Tartu

Re: M535i 1986 E28 Tiit

Postitus Postitas Arvo »

ise vist ei tasu jännata katete vahetamisega, ketas võiks ikka tasakaalu jääda :) Aga Tallinnas pidurimeistris läks katete vahetus mingi 5 aastat tagasi maksma suurusjärgus 25 euri, nad paigaldavad mingeid heavy-duty veoauto sidurikatteid, mis on väidetavalt tugevamad kui OEM katted.
Aga teiselpool planeeti ei pruugi muidugi sellist teenust sellise raha eest olla, ja kui käigukasti maha võtmine ei hirmuta, siis niisama kruiisimise masina all kestab see ketas tõesti küll veel.
E24 635CSi | E10 2002
Kasutaja avatar
tiit
Postitusi: 110
Liitunud: 10 Nov 2010 11:37
Kontakt:

Re: M535i 1986 E28 Tiit

Postitus Postitas tiit »

Haha aega on möödunud oma jagu, aga tehtud pole muhvigi. Tegelikult tehtud on palju, aga valge hainina on ilma minu tähele panuta vedelenud. Kuhugi ta kadunud ei ole ja varsti jõuan sellega kah tegeleda.
Pool kogemata vedasin hoovi peale vana rauda juurde. Tuli üks E23 küla peal müüki ja asja mitte väga põhjalikult läbi mõtlemata vedasin auto koju. Auto ajalugu on natuke hägune. Olla heas korras, kuni mootor keema lasti. Siis üritati parandada, aga vist ei saadud mootorit korda ja jäi maja taha vedelema. See oli siis aastal 2007 ehk siis mingi 14 aastat seisnud.
Minul tegelikult järgmist projekti vaja ei olnud, aga kuna auto oli komplektne, originaal korras ja ilma suuremate vigadeta (välja arvatud mootor), siis ei suutnud ostmata jätta. Mootori pärast põen ma kõige vähem. Mul kuuri all vedeleb B35 mille viskab nädala vahetusega vahele. Palju rohkem põen igasugu pisi vigu, mis seistes tekivad.

pilt autost, enne kui vedelema jäeti.

PiltIMG_2536 by Tiit Saul, on Flickr

Lakk ja värv on kahuhstatud, aga rooste on minimaalne.
PiltIMG_2520 by Tiit Saul, on Flickr

Midagi on seal mootori kallal tehtud. Ploki kaas on aastast 80 ja detaile on värvitud.
PiltIMG_2468 by Tiit Saul, on Flickr

Auto on ühtlaselt kulunud ja natuke räsitud, aga komplektne. Isegi originaal makk veel olemas.
PiltIMG_2542 by Tiit Saul, on Flickr

Istmed on ühes tükis, aga elektroonika vajab üle vaatamist.
PiltIMG_2472 by Tiit Saul, on Flickr

Õhu filtri kopsikus oli mingi looma pesa.
PiltIMG_2556 by Tiit Saul, on Flickr

Klapikambri kaane alt paistis pilt enam vähem korralik. Nukvõllil kulumis märke ei ole. Aga keti pinguti juures oli jahutus vedeliku loik.
PiltIMG_2558 by Tiit Saul, on Flickr

Üllatusena jahutus vedelik karteris puudus, aga sädelevat metalli oli õlis palju.
PiltIMG_2584 by Tiit Saul, on Flickr

Mootor on lukus. Ehk siis läheb B35 asemele ja siis näeb mis seal veel tegemist vajab.

PiltIMG_2591 by Tiit Saul, on Flickr
Arvo
Postitusi: 1372
Liitunud: 09 Sept 2004 08:41
Asukoht: Tartu

Re: M535i 1986 E28 Tiit

Postitus Postitas Arvo »

Näib olevat lisade poolest "fully loaded" isend, ma arvan et hea ost. Tunduvalt mugavam auto kui E28 minuarust.
Kui saladus pole, mis hinnaklassis sealpool maakera haininad on? Kas on käimas samasugune hinnaralli, nagu Euroopas?
E24 635CSi | E10 2002
martin
Klubiliige
Postitusi: 30
Liitunud: 29 Apr 2008 23:44
Asukoht: Saku

Re: M535i 1986 E28 Tiit

Postitus Postitas martin »

Tundub Executive 8) Kas klaasist katuseluuk?
E34 Alpina B10 4.0 (nr 39)
E23 745iA Highline
E36 320i 3.0
E36 CUP
Kasutaja avatar
tiit
Postitusi: 110
Liitunud: 10 Nov 2010 11:37
Kontakt:

Re: M535i 1986 E28 Tiit

Postitus Postitas tiit »

Klaasist katuse luuk jah. Ja ilmselt lekib kah, sest põrand on läbi märg.
Maksin 1200 kohalikku raha. Mis on suht normaalne hind, kuna enamvähem korralik ja sõitev e23 maksab 3000-10000 raha. E23 on kõige haruldasem ja kõige odavam Bmw klassik siin. E24 hinnad algavad 20k kandist ja korralikud eksemplarid 30k+.
E28 hinnad algavad 5000 aud madalama otsa isendil ja M535i hinnad algavad 15k pealt.
E30 on kõige populaarsem, aga üle hinnatud. Heal juhul saab mingi räbala 10k. Normaalses korras 318is hinnad algavad 15k. Korralik 325i maksab umbes 25k.
Aastaga on e34 ja eriti e36 hinnad tõusnud.
Kasutaja avatar
tiit
Postitusi: 110
Liitunud: 10 Nov 2010 11:37
Kontakt:

Re: M535i 1986 E28 Tiit

Postitus Postitas tiit »

Läheb veel natuke aega, enne kui saan klassikutega tegeleda, aga jupid vaikselt kogunevad. Leidsin e23 summuti väga rahuldava hinnaga. Isegi kui see kodu kootud summuti töötab, ei saa ju seda roppust sinna alles jätta.

PiltE73A8F15-A452-4AF2-B97D-D14A14E7216A by Tiit Saul, on Flickr


Pilt51C872E2-7FEE-4D00-A424-0A00721515E5 by Tiit Saul, on Flickr

Leidsin ka esi klaasi üllatavalt soodsalt. Mõned jupid veel vaja tellida ja siis on lihtsalt natuke aega vaja ja auto sõitma saada.

PiltCA2C36A3-0488-4C63-94D0-A987C1E4B97C by Tiit Saul, on Flickr
Kasutaja avatar
tiit
Postitusi: 110
Liitunud: 10 Nov 2010 11:37
Kontakt:

Re: M535i 1986 E28 Tiit

Postitus Postitas tiit »

Panen märgi maha.
Paar kuud veetsin õhtuid koos E36. Tüütas ära ja ajasin välja, et saaks klassiku kallal toimetada.

PiltIMG_3178 by Tiit Saul, on Flickr

Sine e28 on igati aus masin iga päeva sõiduks, aga paar asja siiski häirivad. Summuti löriseb, konditsioneer ei tööta, roolis on lõik ja amordid on tuksis.
Mõtlesin igasugu variante mida vedrustusega peale hakata ja lõpuks otsustasin BC coilover kasuks.


PiltUntitled by Tiit Saul, on Flickr

Paigaldus oli kiire ja lihtne.
Esimene vedru-7kg
Tagumine vedru-6kg
Ja originaal esimene on minu mõõtmiste järgi 2,3kg/mm.


PiltUntitled by Tiit Saul, on Flickr

Kõrguse reguleerisime täpselt originaal asendisse. Tegemist ei ole näituse autoga ja madalamaks lasta ma põhjust ei näe.



PiltUntitled by Tiit Saul, on Flickr


PiltUntitled by Tiit Saul, on Flickr


Tulemusega olen väga rahul. Toimib väga hästi. Tahab veel sõitmist ja harjumist, aga esmamulje on väga hea.

Tegelesime natuke summutiga. Välja laske süsteemis tal lekked ei olnud, aga tühjaks roogitud jatalüsaator tekitas kõlakambri mis mulle üldsegi ei meeldinud. Lõikasin originaal katalüsaatori välja ja aretasid E36 325i katalüsaatorid külge. Lihtsama näiv projekt osutus keerukamaks kui lootsin, aga valmis ta sai. Unustasin protsessist pilte teha, aga seal muud peale lõikamise ja keevitamise ei olnudki. Paigaldasin teise o2 pesa kah juurde, et hiljem lairiba lambdaga segud paika reguleerida.
Tulemusega rahul. Nüüd palju vaiksem ja ehk loodusele ka meeldib.


PiltUntitled by Tiit Saul, on Flickr

Väike video klipp katalüsaatorist.
https://youtu.be/784Ho9rTaB8
Kasutaja avatar
tiit
Postitusi: 110
Liitunud: 10 Nov 2010 11:37
Kontakt:

Re: M535i 1986 E28 Tiit

Postitus Postitas tiit »

Sininese e28 kiire testi sõit
https://youtu.be/f2TGi-_tmL8

Järgmiseks lükkasime e23 kuuri alla. Väga põnev on midagi teistsugust lähemalt uurida. Kõik on sarnane nagu e28, aga siiski kõik on natuke teistmoodi.


PiltUntitled by Tiit Saul, on Flickr


Mootorit meeldib mul koos pool raami ja käigu kastiga välja tõsta. Seekord proovisime natuke teistmoodi läheneda ja võtsime kaane kõigepealt maha. Enam nii ei tee. Jube tüütu on kapoti all mutreid taga ajada. Aeg mis kulus kaane maha võtmiseks, oleks terve mootori maha saanud. Kui kogu krempli juba põrandal, on oluliselt lihtsam sealt juppe küljest kruvida.

PiltUntitled by Tiit Saul, on Flickr
Kasutaja avatar
tiit
Postitusi: 110
Liitunud: 10 Nov 2010 11:37
Kontakt:

Re: M535i 1986 E28 Tiit

Postitus Postitas tiit »

Kui coilover paigaldasin, avastasin, et ülemised õõtsa puksid on suht läbi omadega. Selle asemel, et lihtsalt ära vahetada, paigaldasin kaamera kriitilistele punktidele ja tegin natuke teaduslikku tööd. No ma ei oleks küll arvanud, et seal kõhu all selline möll käib. :shock: Kusjuures taga silla puksid tundusid visuaalselt rahuldavad.

https://youtu.be/zq8tfaiOGdo
Fred
Postitusi: 43
Liitunud: 05 Okt 2009 08:58
Asukoht: NO

Re: M535i 1986 E28 Tiit

Postitus Postitas Fred »

Korralik action ikka käimas, šikaanitades tundub, nagu kohe viskab rehvi maha veljelt. :o Äge video.
735 E32
Kasutaja avatar
tiit
Postitusi: 110
Liitunud: 10 Nov 2010 11:37
Kontakt:

Re: M535i 1986 E28 Tiit

Postitus Postitas tiit »

Päris palju aega on kuuri all veedetud, aga ei ole olnud aega teemat uuendada.
Üritan jatkata, kus welmine kord pooleli jäi.


Kaan tuli maha. Vastu vaatasid 94mm M90 kolvid. Üks auk roostes, nagu kartsingi.
PiltUntitled by Tiit Saul, on Flickr


Käigu kasti eemaldamine oli nature keerulisem, kuna mootor ringi ei käinud, aga lõpuks saime kõik juppideks.
PiltUntitled by Tiit Saul, on Flickr



Aga ei ole hullu, B35 vedeles nurgas ja valmis kopotti alla minema. Riiulis oli isegi enamus tihendid olemas, et õli kindlamaks teha. Klapid said regulleritud, õli pihusti lati poldid ninni liimitud ja kompressioonid mõõdetud. Peaks nagu ok olema, aga kuna mootori minevikku ei tea, siis tasub põrandal korraks käima panna, et veenduda selle tervises.
PiltIMG_3581 by Tiit Saul, on Flickr

PiltUntitled by Tiit Saul, on Flickr

PiltIMG_3585 by Tiit Saul, on Flickr


PiltIMG_3622 by Tiit Saul, on Flickr


Pilt_MG_0249 by Tiit Saul, on Flickr

Millegi pärast ei tahtnud mootor hääli sisse võtta. Lõi heal juhul ainult ühe silindriga. Investigeerimisel selgus, et 5 pihustit on umbes. Vahetasin pihustid, küll natuke suuremate, kuid korralike vastu ja mootor hakkas kohe tööle.
PiltIMG_3551 by Tiit Saul, on Flickr

Video kokku võte b35 turgutamisest. https://youtu.be/q6RMgmqLa5k


Pärast räägin edasi.
Kasutaja avatar
tiit
Postitusi: 110
Liitunud: 10 Nov 2010 11:37
Kontakt:

Re: M535i 1986 E28 Tiit

Postitus Postitas tiit »

Esi sillas on puksid kulunud ja õõtsad vajavad vahetust.
PiltUntitled by Tiit Saul, on Flickr

Rooli karbi kinnitused on ära ratsitud.
PiltUntitled by Tiit Saul, on Flickr


Võtsin kõik pilbasteks, puhastasin ära, et nära mis steal vaja vahetada on.
PiltUntitled by Tiit Saul, on Flickr


Oli paras tegu, et vigastatud tükid välja lõigata ja täpselt õige koka peale augud uuristada.
PiltUntitled by Tiit Saul, on Flickr


Treisin uued hülsid, mille keevitasin silla tala külge.
PiltUntitled by Tiit Saul, on Flickr


PiltUntitled by Tiit Saul, on Flickr


PiltUntitled by Tiit Saul, on Flickr



PiltUntitled by Tiit Saul, on Flickr


Ja kõik augud said lapidud.
PiltUntitled by Tiit Saul, on Flickr



Õõtshoova kinnitused olid väga kõverad. Peale pikka haamriga tagumist sain nad sirgu. Igaks juhuks panin 2,4mm plekist tugevdus lapid peale.
PiltUntitled by Tiit Saul, on Flickr

PiltUntitled by Tiit Saul, on Flickr


Siis veel palju küürimist ja värv selga. Aega läks, aga asja sai. Sai vähemalt sama tugev kui original.
PiltUntitled by Tiit Saul, on Flickr
Kasutaja avatar
tiit
Postitusi: 110
Liitunud: 10 Nov 2010 11:37
Kontakt:

Re: M535i 1986 E28 Tiit

Postitus Postitas tiit »

Kütuse süsteemi investigeerimisel selgus, et väline pump ei tööta.
PiltUntitled by Tiit Saul, on Flickr


Paagi sisene pump kütuse taseme andur samuti ei tööta. Ja näeb välja väga narmetu. Kartsin seda, aga lootsin paremat.
PiltUntitled by Tiit Saul, on Flickr

Paak haises hullu meelselt ja põhja oli settinud paks rooste kiht.
PiltUntitled by Tiit Saul, on Flickr

Võtsin paagi maha asja lähemalt uurida. Läbivat roostet ja muid kahjustusi ei leidnud.
PiltUntitled by Tiit Saul, on Flickr


Peksin mõned tellised tükkideks ja toppisin paaki sisse.
PiltUntitled by Tiit Saul, on Flickr


Sidusin paagi segu masina külge ja pööristasin ringi paar tundi. Müra oli tugev, terve naabrus pidi kannatama mu paagi puhastust.
PiltUntitled by Tiit Saul, on Flickr


Kivid, mis välja tulid, olid kõik ümaraks kulunud. Suurema rooste sain kätte, aga päris puhtaks ei saanud. Väljast nägi täitsa Ok välja.
PiltUntitled by Tiit Saul, on Flickr


Uus pump oli mul sahtlis olemas, aga paagi sisese pumbaga on keerulisem. E28 sisene pump ei sobi ja e23 versiooni ei suutnud ma kuskil müügil leida.
PiltUntitled by Tiit Saul, on Flickr
Kasutaja avatar
Marko s
Postitusi: 74
Liitunud: 17 Mär 2010 20:10

Re: M535i 1986 E28 Tiit

Postitus Postitas Marko s »

Segumasina variant on hea. :mrgreen:
Suht sama nagu viskaks pesumasinasse telliskive.
AARE540
Postitusi: 104
Liitunud: 03 Sept 2019 13:07
Asukoht: Pärnu

Re: M535i 1986 E28 Tiit

Postitus Postitas AARE540 »

Ainuüksi selle kolina peale mõtlemine ajab itsitama :lol:
Aga jah, kes ei ole telliskivipesumasina videosid vaadanud, siis soovitan vaadata, lõbus on :mrgreen:
Kasutaja avatar
tiit
Postitusi: 110
Liitunud: 10 Nov 2010 11:37
Kontakt:

Re: M535i 1986 E28 Tiit

Postitus Postitas tiit »

B35 plokil puuduvad mõlemal pool üks mootori käpa kinnitus. Sai igasuguseid variante kaalutud, lõpuks otsustasime kõige lihtsama variandi kasuks. Põhimõtteliselt panime paksust metallist plaadid käpa ja motori vahele ja ploki poolt jäigi ainult kolme poldiga hoidma. Hiljem siis kahetsen, kui läbi augu sõites mootor põrandale kukub. :lol: Sellest tegevusest vist unustasingi pilti teha. Sisse laske kollektor tugi nõudis samuti adapterit. Lihtne lahendus, aga siiski suutsime mitu õhtut nende adapterite peale kulutada. Siin pildil näha poolraam ja adapterid kuivavad.
PiltUntitled by Tiit Saul, on Flickr

Adapterid tegid mootori käpa majandust natuke laiemaks. Freesisin puu-töö riistadega motori käppasid natuke õhemaks.
PiltUntitled by Tiit Saul, on Flickr

Pisut veel viilimist ja aukude suuremaks uuristamist, istus kogu kompott e23 poolraamile väga hasti.
PiltUntitled by Tiit Saul, on Flickr


No sobitame selle kompoti siis auto külge.
PiltUntitled by Tiit Saul, on Flickr


Great success.
PiltUntitled by Tiit Saul, on Flickr


Siis tuli hakata lahtiseid otsi üks haaval kokku punuma. Kohe selgus, et stsabilisaatori varras põrkab rooli võimu pumbaga kokku. e23 pump ei taha kuidagi b35 külge sobida. Samuti on pumba voolikute ühendused hoopis teist sugused. Kaalusime e23 pumbale ise kinnitus ehitada, aga see tunds liiga keeruline ja aja kulukas. Esialgu eemaldasime stabika ja tegime custom vooliku üle minekud. Alustasin poldi treimisega.
PiltUntitled by Tiit Saul, on Flickr


järgmiseks, leidsin vajalikud osad vanadest varudest ja suvalisest toru juppidest.
PiltUntitled by Tiit Saul, on Flickr


Siis jupid kokku keevitada ja värv peale.
PiltUntitled by Tiit Saul, on Flickr


Sobis nagu valatult ja ei lekkinud. Ainuke probleem, et voolikud said tagurpidi. Peale vool läks surve poole peale ja surve pool peale voolule. :cry: Ehk siis sain täpselt sama asja ühe korra veel läbi teha. Tuju pahur ja pilt teha ei viitsinud.
PiltUntitled by Tiit Saul, on Flickr


Järgmine suurem mõistatus oli jahutus süsteem. See kaane taha polditud põlv oli läbi roostetanud, ning uuena saada ei ole. e28 oma ei sobi ja b35 kaanel on seal pime ees. Üritasin kasutatud juppi leida tulutult. Kaalusin selle parandamist, aga see tegevus tundus liiga aja kulukas. Ma ei tea täpselt mis materialist see tehtud on ja kas ma seda keevitada saan.
PiltUntitled by Tiit Saul, on Flickr

e23 jahutus süsteem on omadega täiesti läbi. Nii jahuts kui salongi radikas lekivad. Kõik voolikud ja paisu paak vajavad vahetust. E23 paisu paak on haruldane ja kallis. Tundus kõige lihtsam esialgu olemasolevatest juppidest see süsteem kuidagi tööle saada. Vähemalt kuni ülevaatuse tehtud saab ja siis võibolla kunagi hiljem see asi uuesti üle vaadata. B35 voolikud olid heas korras ja üks e28 radikas oli ka olemas. Radikad on sarnased, aga siiski oli tegemist üksjagu, et see normaalselt sobima saada.
e34/32 juppide saadavus on palju parem, ning proovisin võimalikult palju neid voolikuid kasutada. Vanadest varudest leidsin sobivaid voolikuid juurde, ning vanast jalgratta raamist treisin vooliku adapterid.
PiltUntitled by Tiit Saul, on Flickr


Natuke töötlemist minu lemmik tööriistaga.
PiltUntitled by Tiit Saul, on Flickr

Ja ongi valmis.
PiltUntitled by Tiit Saul, on Flickr

E34 paisu paak pea-aegu sobib, aga mitte päris. Ruumiga on kitsas ja modifitseerida oli vaja. Aga lootust on, et saab selle paisu paagiga hakkama. See on hea, sest e34/32 paisu paak on odavam ja palju parema saadavusega, kui e23 versioon.
PiltUntitled by Tiit Saul, on Flickr


Palju on tehtud ja palju on veel teha. Ma hoiatan, et ma räägin siin sellest tegevusest väga lihtsustatud versioonina. Tegelikkus on palju raskem. Igat samma suutsin mitu korda teha, enne kui lõpliku versioonini jõudsin. Iga samm ei ole olnud loogiline. Kaalusime, mõtlesime ja katsetasime erinevaid lahendusi. Kõige raskemad on need väikesed asjad. Väikesed muudatused tähendavad tihti suurt aja kulu. Õhtuti pari tunni kapa ehitades, haihtuvad nädalad ilma suurema progressita. Siin on üks pilt aja kulu illustreerimiseks. Auto pole veel kaugeltki valmis, kuid ämblik on suutnud vahepeal suurepärase võrgu punuda, muneda, ning pojad munast kooruda.
PiltUntitled by Tiit Saul, on Flickr
Arvo
Postitusi: 1372
Liitunud: 09 Sept 2004 08:41
Asukoht: Tartu

Re: M535i 1986 E28 Tiit

Postitus Postitas Arvo »

Jah, see isearetaja elu on vaevaline ja konarlik, väga tuttav jutt :)

Kas sa võtad mootori altpoolt välja, nagu Porsche mehed teevad? :O mis selle eeliseks on?

Mõni väiksem treipink on küll selline asi, mida olen omale ammu igatsenud. Ma ei tea, kuidas sealpool maakera on, aga Eestis on treialid niivõrd haruldaseks liigiks muutunud, et ainul töökoja ukse avamise eest küsitakse juba 50 eurot :D
Tööriistamarketis viimati silma üks pisike ca 1000 eurine masin (Hiina toodang vast), ei tea kas see on väga hull rämps või kannatab väiksemaid asju teha?
E24 635CSi | E10 2002
magnustamm
Postitusi: 84
Liitunud: 12 Nov 2014 22:14
Asukoht: Hiiumaa

Re: M535i 1986 E28 Tiit

Postitus Postitas magnustamm »

Olen ka siin treipinki ihaldanud. Hetkel on küll asi lihtne. Onu on treial aga samas iga asjaga ei taha ka nagu tülitada. Ma ise olen vaatanud koneita masinaid. tunduvad ka täitsa kobedad ja soodsamad. Sikemasina ja löökvasara olen neilt võtnud. Sikemasin on täitsa viisakas ainult et jalga ei saanud kaasa peab ise tegema ja löökhaamri kohta ei oska veel kommenteerida anda ehk nädala lõpus kui kohale jõuab.
BMW e28 m535i, e28 524td
Kasutaja avatar
tiit
Postitusi: 110
Liitunud: 10 Nov 2010 11:37
Kontakt:

Re: M535i 1986 E28 Tiit

Postitus Postitas tiit »

Mootori eemaldan alt koos pool raami ja käigu kastiga. Viimase paari aasta jooksul vähemalt kuus korda teinud nii ja iga kord on see tehnika ennast ära õigustanud. Kahekesi normaalses tempos teha, on 1,5 tunniga kogu kompott põrandal. Ja maas on juba väga lihtne edasi harutada. Igale pildile on hea ligipääs ja ei pea kapoti all küürutama. Peaaegu alati, on kas vedrustusel mingi puks voi sidur vaja vahetada. Ehk siis on mõistlik kõik laiali lõhkuda ja vajalikud asjad ühe korraga ära vahetada.
Trei pinki otsisin paar aastat, enne kui mulle sobilik müüki tuli. Võtme sõna on kiire reaktsioon. Kui tuleb sobiv müüki, tuleb kohe järgi minna. Minu masin on, mitte päris kõige odavam, aga siiski tavaline hiina toodang. Kolme faasi puudumine kärpis tööriista valikut. Teeipinki kasutan rohkemgi kui eeldasin. Paarile autole olen terve vedrustuse puksi ringi teeninud ja palju muud nipet-näpet.
Vasta