Teen ka teema siin oma e28 peamiselt endale päeviku eesmärgina. Ma ei tea, kas ma siia kvalifitseerungi, sest asukoht pole eestis vaid Austraalias.
Väike lühi kokkuvõte mu olukorrast. Vanad bmw alati meeldinud e28 kõige rohkem. Mul on olnud mõned e28 varemgi aga midagi korralikku pole omanud. Umbes aasta tagasi hakkasin hoolikalt ringi vaatama, et äkki leian endale ühe korralikuma. Probleem on Austraalias see, et M5 siia kunagi ei toodud, pakuti 520i, 525e, 528i, ja 535i.535i mudelid on kõik automaat kasti ja katalüsaatoriga, varasemad 528i manuaali leiab, aga tahaks ju 535i. M535i toodi siia natuke üle 200 isendi. Inglismaalt imporditi M535i kah päris usinalt, aga need kipuvad roostes olema. Väikeste mootorite ja kehvemas olukorras isendid palju ei maksa, aga korralikumate hinnad on suht kõrged.
Nagu jueelnevalt mainisn, aasta aega otsimist ja eelarvet tunduvalt paisutades tõin ühe vana bemmi koju. Käisin Melbourne auto järel (800km kodust). Auto oli suht ok olukorras, aga ilmselgelt polnud auto "õige" omaniku juures. Omanikule meeldis selle auto välimus, meeldis sellega paarutada, aga korralikult hooldada ei tahtnud/oskanud. Kuigi kõhklesin, otsustasin auto ära osta.
Tagasi sõidul avastasin, et pikalt 110kmh sõita ei saa. Mootor hakkab puterdama ja siis sureb välja. Sõitsin koju 100kmh ja polnud probleemi. Ilmselt kütuse pump sureb, filter umbes või midagi sellist.
Plussid:
Rooste minimaalne. Tüüpilised e28 rooste kohad.
Armatuur on pragudeta (Austraalias väga haruldane)
95% originaal. Isegi originaal raadio
ilma katuse luugita
close ratio dog leg transmission
kaasa tulid 16" kärg veljed (minu preference)
Istmed kulunud aga nahk on veel ühes tükis
Halb:
Raadio ei tööta
parem poolsed uksed on välja vahetatud millegi pärast. uksed vajavad reguleerimist.
armatuuri on laiali kisutud millegi pärast. paljud kruvid puudu ja jupid ripendavad.
käigu kangi puksid on täiesti läbi.
palju muud nipet näpet.


Tegin albumi, kus kõik vigased kohad on näha. https://www.flickr.com/photos/tiitsaul/ ... 7102662030