Siimu E28 528e 1986a
Mis koodiga laepolstrit sa tellida proovisid?
Surfasin veidi realoemis ja tuleb välja, et neid polstreid on erinevaid. Sinu 528e'le peaks selle järgi käima polster koodiga 51441915821. Kuni 09/1982 kasutatud polstrit peaks realoemi andmetel aga veel tellida saama (kood 51441881494). Ma ei tea küll kui palju see varasem mudel erinev, aga sisetunne ütleb, et seal võib olla kõigest tekstuuri või mustri erinevus
Äkki on abiks vihje... ja kui on siis saad mul liiste lihvida jälle
Surfasin veidi realoemis ja tuleb välja, et neid polstreid on erinevaid. Sinu 528e'le peaks selle järgi käima polster koodiga 51441915821. Kuni 09/1982 kasutatud polstrit peaks realoemi andmetel aga veel tellida saama (kood 51441881494). Ma ei tea küll kui palju see varasem mudel erinev, aga sisetunne ütleb, et seal võib olla kõigest tekstuuri või mustri erinevus
Äkki on abiks vihje... ja kui on siis saad mul liiste lihvida jälle
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Ma arvan, et see must plastik ei mängi rolli. Algusaastate mudelitel oli vähemalt nii, et 518'l ja 520'l seda musta plastikut ei olnud. Minu toodud polster aga sobib kõigile tol ajal toodetud kahekümnekaheksatele:
http://www.realoem.com/bmw/partxref.do? ... showeur=on
http://www.realoem.com/bmw/partxref.do? ... showeur=on
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
UM-ist sain sellise vastuse:
Tere,
Polstrimaterjali kuni 09/82 on võimalik saada. Või alates 09/87. Vahepealset
materjali ei ole.
Samas on
saada ka polster alates 09/82, kuid see oleks ilma katuseluugi kohata. Äkki
on lihtsam teha katuseluugi koht valmis polstrile, kui hakata tervet
polstrit uuesti tegema?
Parimat,
Andre Parm.
Siit küsimus targematel. Kas oleks reaalne teha ilma katuseluugita polstrile katuseluugi koht.
Tere,
Polstrimaterjali kuni 09/82 on võimalik saada. Või alates 09/87. Vahepealset
materjali ei ole.
Samas on
saada ka polster alates 09/82, kuid see oleks ilma katuseluugi kohata. Äkki
on lihtsam teha katuseluugi koht valmis polstrile, kui hakata tervet
polstrit uuesti tegema?
Parimat,
Andre Parm.
Siit küsimus targematel. Kas oleks reaalne teha ilma katuseluugita polstrile katuseluugi koht.
Osasid huvitas nende vedrude niiöelda kvaliteet. Minumeelest on need vedrud väga head, endalgi need samad! Teevad auto just parajalt madalaks kuid siiski saab nendega väga edualt linnas kulgeda ja välimus jääb soliidne. Juhitavus ja auto käitumine muutub tsipa paremaks ka (Mina tundsin seda eelkõige just rajal olles)! Muidugi juhul kui ikka armordid ja veermik ka on head ja korras. Aga väga lahe projekt on see E28 siiski, väga meeldib!
BMW E34 525i 125 kW & BMW E34 540i 210 kW & BMW E36 325i 141 kW Cabrio
BMW M5 & BMW E90 320d
BMW M5 & BMW E90 320d
Re: Siimu E28 528e 1986a
Tere kõigile
Auto on selleks korraks taas garaazist välja aetud.
Nagu ka eelmisel aastal on ka see aasta probleem kütusekuluga. Kui ca 7 aastat tagasi oli mul keskmine kulu ca 8 l/100km siis kahjuks on see igal aastal ca 1 liitri jagu tõusnud. Sel aastal on kulu ca 12 l/100-le
Olen vahetnud lambda, küünlad, temp anduri, kontrollinud jagajakaane ja rootori, puhastanud sisselaske. Midagi ei ole aga küttekuluga juhtunud.
Oskab keegi aidata?
Tervitades
Siim
Auto on selleks korraks taas garaazist välja aetud.
Nagu ka eelmisel aastal on ka see aasta probleem kütusekuluga. Kui ca 7 aastat tagasi oli mul keskmine kulu ca 8 l/100km siis kahjuks on see igal aastal ca 1 liitri jagu tõusnud. Sel aastal on kulu ca 12 l/100-le
Olen vahetnud lambda, küünlad, temp anduri, kontrollinud jagajakaane ja rootori, puhastanud sisselaske. Midagi ei ole aga küttekuluga juhtunud.
Oskab keegi aidata?
Tervitades
Siim
528eA e28; 3.0 cs e9
Re: Siimu E28 528e 1986a
Veermetakistus suureneb seisvatel autodel. Määrded kaotavad oma omadusi. Iga hooaja eel tuleks üle vaadata pidurid, pigem kõik lahti võtta ja teatud vanusest alates kasvõi rattalaagrid vahetada, kui ratas all enam väga ilusasti tühjalt ringi ei veere. Reduktori õli on võibolla süsimust kui vana mootoriõli jne...
Pihustilatt maha võtta, vajadusel puhastada ... Sellisedi pisikesi asju mis kokku annab palju ei jaksaks ette lugeda. Peamine on ikka õhulekked sisselaskesüsteemis, mis selle ajastu autodel on peamine häda. Lõdvikud muutuvad plastmassiks ja teatud soojuspaisumisega läheb segu valeks, sest imeb kusagilt õhku sisse. Jube möla ja moraal, aga edu vanakese hooldamisel !!
Pihustilatt maha võtta, vajadusel puhastada ... Sellisedi pisikesi asju mis kokku annab palju ei jaksaks ette lugeda. Peamine on ikka õhulekked sisselaskesüsteemis, mis selle ajastu autodel on peamine häda. Lõdvikud muutuvad plastmassiks ja teatud soojuspaisumisega läheb segu valeks, sest imeb kusagilt õhku sisse. Jube möla ja moraal, aga edu vanakese hooldamisel !!
e28