1. leht 1-st

BMW "haug" 520 e28 1985a--->masuudipress.

Postitatud: 13 Sept 2015 16:10
Postitas weicoo
Tervist foorumi rahvas!

Mõtlesin, et alustan siin väikest teemat, et endal oleks huvitav vaadata ja järge pidada, mida tehtud ja mis teha oleks veel vaja, miks ka mitte mõnda head soovitust kuulda, kui ise jänni jään!

Autost siis natukene: Pilli veeres tehasest välja 1985. Aastal, sinna paigaldatud 2.0 r6 mootor polnud küll kõige kangem aga tolle aja kohta 95võimast kilowatti tõi nii mõnelegi naeratuse näole! Aastal 1996 registreeriti auto Eestis esmakordselt arvele, kus ta sai omale numbriks "709AJO". Masin teenis oma omanikke väga truult ja omanikud hoolitsesid auto eest, mida on ka näha praegusest seisukorrast. Autol põhi on väga kõva ja ei vaja kuskilt keevitust, salong on originaal ja ülimalt hästi säilinud!
Auto eelmine omanik on meie hulgast lahkunud ja tema lapse laps otsustas kas siis lihtsalt lõbutseda või ehitama hakata pilli, täpsed andmed puuduvad. Ostma minnes avanes lihtsalt nukker pilt, esipõll mäda ja jumala mõlkis sammuti ka vasak taga uks mõlkis, õnneks tuled-asjad korras.. Kapoti alune originaal juhtmestik oli jala pealt maha lõigatud ja tahetud e34 juhtmestikuga m20b25 motot käima saada, mis neil ei õnnestunud.
Mõeldud-tehtud sain kauba peale sirge roostevaba ukse ning sõit nööri järel võis alata! Järgmine päev kiskusin juhtmestiku aretise maha ja mõtlesin, mida teha.. Ise omanud palju diisel masinaid, otsustasin mitte ennast läbi tõmmata ja kergemalt auto liikuma saada.. Siit foorumist soetasin 2.4td mootori, mis sai vahele tõstetud.. Paar-kolm päeva tööd sai juba esimese tiiru teha autoga.

Re: BMW "haug" 520 e28 1985a--->masuudipress.

Postitatud: 13 Sept 2015 16:18
Postitas weicoo
Rohkem pilte jutu kõrvale!