E28 528i 1987a, omega.
E28 528i 1987a, omega.
Eile sai omale veel üks e28 ostetud .Hind oli väga soodne ja kuna mul oli vaja talveks autot, siis läks kaubaks. Selle raha eest on auto väga hea, aga eks nokitsemist ikka jagub...peaasi et sõidab .
Autost lähemalt:
Eestisse toodud 1997 aastal Saksast. Viimased 7 aastat on auto olnud vanema mehe käes, rullnokkade käest läbi pole käinud. Viimase 2-3 aasta jooksul on vahetatud palju juppe, sealhulgas sidur; kõik pidurikettad + klotsid; esisillajuppe; mootoril uus veepump, termosidur ja rihmad; summuti ka terves pikkuses suht uus. Regulaarselt on vahetatud ka mootoriõli jne. Üldiselt on auto tehniliselt heas korras ja mootor ka väga heas korras. Kere on keskmises korras, lähitulevikus vajab keretöid. Strateegilised kohad nagu auto põhi, lansekad, pagasnik on suht eeskujulikus korras . Ette vasakusse nurka on väikse kõksu saanud, aga ei midagi hullu.
Siis veel, et autol on originaal shadowline , värviks Delphin-Metallic ja VIN-koodi lõpp on 9663565.
Lisadeks on: LSD differ, 2x el. aknad, el. katuseluuk, el. peeglid, kesklukk, signa, täiskompuuter, check control.
Muidu olen autoga ülirahul, arvestades summat, millega auto ostsin .
Pildid siin: http://www.bmwclassic.ee/galerii/album73
Autost lähemalt:
Eestisse toodud 1997 aastal Saksast. Viimased 7 aastat on auto olnud vanema mehe käes, rullnokkade käest läbi pole käinud. Viimase 2-3 aasta jooksul on vahetatud palju juppe, sealhulgas sidur; kõik pidurikettad + klotsid; esisillajuppe; mootoril uus veepump, termosidur ja rihmad; summuti ka terves pikkuses suht uus. Regulaarselt on vahetatud ka mootoriõli jne. Üldiselt on auto tehniliselt heas korras ja mootor ka väga heas korras. Kere on keskmises korras, lähitulevikus vajab keretöid. Strateegilised kohad nagu auto põhi, lansekad, pagasnik on suht eeskujulikus korras . Ette vasakusse nurka on väikse kõksu saanud, aga ei midagi hullu.
Siis veel, et autol on originaal shadowline , värviks Delphin-Metallic ja VIN-koodi lõpp on 9663565.
Lisadeks on: LSD differ, 2x el. aknad, el. katuseluuk, el. peeglid, kesklukk, signa, täiskompuuter, check control.
Muidu olen autoga ülirahul, arvestades summat, millega auto ostsin .
Pildid siin: http://www.bmwclassic.ee/galerii/album73
Viimati muutis omega, 08 Jaan 2007 00:26, muudetud 5 korda kokku.
E34 & E32
Re: e28 528i 1987a, omega.
Talveksomega kirjutas:kuna mul oli vaja talveks autot, siis läks kaubaks.
vanad haininad ei hiilga just roostekindlusega, ning vanasid kadette, escorte, sierrasid jne junne on ju sama hinna eet liikvel, täpselt parajad et talvel sõita...
87 peaks veel üks viimaseid haininnusid olema, reeglina suht palju lisasid ning shadowline...
või ei kannata kere enam taastamist
-
- Postitusi: 858
- Liitunud: 02 Veebr 2005 23:47
- Asukoht: Tallinn. 5179063. Priit
- Kontakt:
Re: e28 528i 1987a, omega.
Igat autot ei saa hoida ainult suvel sõiduks ja igat hainina ei saa päästa.Bronco kirjutas:Talveksomega kirjutas:kuna mul oli vaja talveks autot, siis läks kaubaks.
vanad haininad ei hiilga just roostekindlusega, ning vanasid kadette, escorte, sierrasid jne junne on ju sama hinna eet liikvel, täpselt parajad et talvel sõita...
Mina sõidan igapäevaselt autodega mis on vanemad kui 25 aastat.
Kui sina oled nõus sõitma suvalise autoga siis ...
OT hainina teemas:
Priit austab nii kadette, escorte, sierrasid jne junne.
Nüüd täiega OT:
Bronco miks nii kriitiliselt. Sa võid oma "pesukottidega" sõita ja tunda uhkust et sul on olnud ja on ka hetkel vist haisid.
Omega minu arvates parem ja kohusetundlikum vanemate BMW-de hoidja kui sina.
Priit@tahaks kõigiga sõbralikult läbisaada.
Lisasid on tal jah palju ja shadowline kah veel .
Aga kuna kerel leidub suht palju pindmist roostet ja tulevikus vajab ta keretöid niikuinii, siis ma arvan et see 1 talv talle suurt midagi ei tee. Enne talve teen loomulikult väikse roostetõrje ja värviparandusi, et rooste eriti hullemaks ei läheks. Muidu kere on tal kõva, põhi ja lansekad korras, nii et tulevikus kannataks kere taastamist küll.
Aga kuna kerel leidub suht palju pindmist roostet ja tulevikus vajab ta keretöid niikuinii, siis ma arvan et see 1 talv talle suurt midagi ei tee. Enne talve teen loomulikult väikse roostetõrje ja värviparandusi, et rooste eriti hullemaks ei läheks. Muidu kere on tal kõva, põhi ja lansekad korras, nii et tulevikus kannataks kere taastamist küll.
E34 & E32
Re: e28 528i 1987a, omega.
mul on veel paar hainina, ning seda lollust et talvel nad liikuma peaks, ei juhtu enam. Ning pesukott on täpselt selline auto millega ilma muretsemata talvel sõita, hakkab roostetama, so what, tarbeese.Priit Peljo kirjutas: Nüüd täiega OT:
Bronco miks nii kriitiliselt. Sa võid oma "pesukottidega" sõita ja tunda uhkust et sul on olnud ja on ka hetkel vist haisid.
Omega minu arvates parem ja kohusetundlikum vanemate BMW-de hoidja kui sina.
Priit@tahaks kõigiga sõbralikult läbisaada.
Kuna sind Priit ei tunne isiklikult, iis ei hakka ka kohusetundest rääkima siin, aeg näitab ka sulle mis juhtub 80'dates valmistatud autodega meie soolaküllastes talveilmades.
-
- Postitusi: 858
- Liitunud: 02 Veebr 2005 23:47
- Asukoht: Tallinn. 5179063. Priit
- Kontakt:
Re: e28 528i 1987a, omega.
Ma tean mis juhtub nii et ..Bronco kirjutas:[... aeg näitab ka sulle mis juhtub 80'dates valmistatud autodega meie soolaküllastes talveilmades.
Priit lõpetab.
Bronco-ga PSis Bronco tarkust arutab
totaalne OFF TOPIC:
kuram, teen mina oma igapäevasõite renault 19-ga ja imestan...
ok, auto on natuke uuem, aga siiski.
Eestis on nüüd olnud vist juba 8 aastat. ja kõik talved kah ära näinud.
minu teada ei ole keegi talle kunagi põhja alla/karpidesse vms kohtadesse roostetõrjet teinud. nii, nagu tehasest tuli.
ja uskumatu, põhi on veel täitsa all, auke pole, karbid terved ei roosteta kah
tekib küsimus, et mis kuramuse asi see bmw on, et ta ühte talve kah üle ei ela?
minu arust renoo küll tsingitud kerega ei ole, aga võin ka eksida...
kuram, teen mina oma igapäevasõite renault 19-ga ja imestan...
ok, auto on natuke uuem, aga siiski.
Eestis on nüüd olnud vist juba 8 aastat. ja kõik talved kah ära näinud.
minu teada ei ole keegi talle kunagi põhja alla/karpidesse vms kohtadesse roostetõrjet teinud. nii, nagu tehasest tuli.
ja uskumatu, põhi on veel täitsa all, auke pole, karbid terved ei roosteta kah
tekib küsimus, et mis kuramuse asi see bmw on, et ta ühte talve kah üle ei ela?
minu arust renoo küll tsingitud kerega ei ole, aga võin ka eksida...
jätkame OT'd äkki moded teevad sellest lausa eraldi teema
kui arvestada kerevenituse/keevituse, plekitagumise jms hulka, siis seda tsinki ei saa eriti palju alles olla aga see selleks, mina igatahes leian, et pole see BMW kah mingi püha lehm, võib temaga ikka sõita küll.
edit: üks asi on muidugi, kui sõidad 100+k maksva läikima lakutud ja ühegi veata 6-sega näiteks,
teine asi hoopis on üsna levinud ja odava 5-sega
kui arvestada kerevenituse/keevituse, plekitagumise jms hulka, siis seda tsinki ei saa eriti palju alles olla aga see selleks, mina igatahes leian, et pole see BMW kah mingi püha lehm, võib temaga ikka sõita küll.
edit: üks asi on muidugi, kui sõidad 100+k maksva läikima lakutud ja ühegi veata 6-sega näiteks,
teine asi hoopis on üsna levinud ja odava 5-sega
Kui plaanid seda taastada siis talvel sõita küll ei tasuks üks talv või üsna palju pahandust teha kerega ja värviparndusest vähe kasu.omega kirjutas:Lisasid on tal jah palju ja shadowline kah veel .
Aga kuna kerel leidub suht palju pindmist roostet ja tulevikus vajab ta keretöid niikuinii, siis ma arvan et see 1 talv talle suurt midagi ei tee. Enne talve teen loomulikult väikse roostetõrje ja värviparandusi, et rooste eriti hullemaks ei läheks. Muidu kere on tal kõva, põhi ja lansekad korras, nii et tulevikus kannataks kere taastamist küll.
E28 525e & E28 535i
Tagastange on jah kerevärvi, kuid see on olnud varem kroom ja on ise ära värvitud. Esistange on eelmise omaniku sõnul äsja Saue lammutusest ostetud ja on poolmati musta(tumehalli) värviga kaetud. See on seal stangel kindlalt orig. värv, seega peaks shadowline stanged originaalis olema sellised hallikad-mustad?Ruut kirjutas:Piltidelt paistab, et ka Sinu shadowline'l on stanged kerevärvi. Ühes teises teemas pärisin, et kas nii on need masinad tehasest tulnud aga mingit adekvaatset vastust ei saanud.
E34 & E32
Shadowline mulle meeldib
Shadowline paketiga olid stanged kerevärvi.--------------------------------------------------------------------------------
Ruut kirjutas:
Piltidelt paistab, et ka Sinu shadowline'l on stanged kerevärvi. Ühes teises teemas pärisin, et kas nii on need masinad tehasest tulnud aga mingit adekvaatset vastust ei saanud.
Tagastange on jah kerevärvi, kuid see on olnud varem kroom ja on ise ära värvitud. Esistange on eelmise omaniku sõnul äsja Saue lammutusest ostetud ja on poolmati musta(tumehalli) värviga kaetud. See on seal stangel kindlalt orig. värv, seega peaks shadowline stanged originaalis olema sellised hallikad-mustad?
EX M535i 1985.