4. leht 5-st

Postitatud: 25 Sept 2010 17:06
Postitas lamp
Nii täna sai käed jälle autole külge pandud aga nagu ikka peab ju midagi juhtuma ka et igav ei oleks.
Sai selgeks jälle kurb tösi asi et iga doonori pealt juppe ei saa st süütelukud kuni 86a ja 86 edasi autodel erinevad, peab jälle kuskilt e34 juppe nillima hakkama ehk siis süütelukku. Köige kiirem asi sai täna tehtud, nimelt vigane ukse lukk sai vahetatud uue ja töötava vastu, vargaid enam kartma ei pea. Ja sai välja vaadatud ka uus starter mis vast järgmine nv külge saab kruvitud. '
Tänane üllatus siis ka, sain teada pöhjuse mis masin pidevalt keema läheb, esimene pöhjus oli paisupaagi vigane kork, sel korral siis lendas radikas vastu teavast, arvatavasti seisimisest tingitud oksüdatsioon selles süüdi.
Nii et varsi ootab ees radika vahetus, mis önneks pole väga keeruline, uud radika peaks ka suht varsti juba kätte saama.

Rooli probleemid jätkuvalt autol olemas. Täna natuke masinat liigutades selgus et rool jamab peal ainult vasakule keerates...paremale keerates probleemi pole. 2 nädala pärast silla stendis loodetavasti saab asjast selgema pildi juba

Postitatud: 01 Okt 2010 08:30
Postitas lamp
Eilne öhtu oli jälle produktiivne, sai autole külge kruvitud uhiuus radiaator. Silmal kohe täitsa kena vaadata, selline uhke läikiv asi. Aga esialgu uus tükk probleemi ei lahendanud, vöttis ikka surve sisse. Kahtlus muidugi on et tekkinud surve on pöhjustatud süsteemi jäänud öhupärast, mootor ise enesest keema ei läinud. Täna siis peava peale saab ka süsteem öhtutatud eile polnud vastavaid riistu millega seda teha. Kui köik laabub plaani päraselt siis laupäeval läheb vahetusse starter ja esmaspäeval silla stendi minek.
Hetkel siis pöialpihus ootamine et kaan vöi kaane tihend saba andnud pole.

Postitatud: 01 Okt 2010 09:52
Postitas trevi
Kui suur sul see surve siis on? Kui paisupaagi kork peab survet niipalju kui ettenähtud, siis ei tohiks probleemi olla ju. Mul ka nii, et kui kork maas, siis lööb vee välja niipea kui soojaks saab (kogemata sain teada, kui kork jäi korralikult peale panemata), kork peal töötab kõik nagu peab, seier seisab täpselt keskel.

Lisaks, minu kogemuse järgi, soojast mootorist ei taha õhk välja tulla. Kui külmast peast piisab lihtsalt sellest, et keerad õhutusnipli lahti ja kallad seni, kuni niriseb ja siis veel midagi paisupaaki. Siis soojast peast nii ei saa õhutatud.

Postitatud: 01 Okt 2010 10:33
Postitas lamp
Korgist see surve välja tuligi...ehk siis läks üle lubatud normi. Täna siis saab ära öhtutada kuna see nippel suht ümmarguseks keeratud ja ilma kulli nokadetta seda lahti ei saa. Samas eile kui sai käiatud masinat siis radikas ülevalt oli soe ja alt külm, tosool ka külm, arvatavasti öhk süsteemis ei lasknud mahlal ringi jalutada mootoris. Samas keema ta on korra läinud aga lootust on et kaan ja tihend on siiski terved.

Postitatud: 01 Okt 2010 10:39
Postitas mask
lamp kirjutas:Samas eile kui sai käiatud masinat siis radikas ülevalt oli soe ja alt külm, tosool ka külm, arvatavasti öhk süsteemis ei lasknud mahlal ringi jalutada mootoris.
Termostaat ikka avaneb? Kui see kinni jäänud, siis on tagajärjeks täpselt see, mis probleemiks: keemine ja selle tulemusel tekkiv ülesurve.


-= mask =-

Postitatud: 01 Okt 2010 11:16
Postitas lamp
Termostaati hetkel pole küljes üldse.

Postitatud: 02 Okt 2010 19:22
Postitas lamp
Täna sai siis masin teenindusse viidud ja hetke seisuga köik probleemid mootoriga körvaldatud, esmaspäeval meister teeb veel väikse kontrolli kas midagi kahesilma vahele ei jäänud ja peale seda ongi auto teedel tagasi. Ehk siis saab uusi vigu jne asju otsima hakata. Kuna nüüd peres ka teine nn klassik olemas siis e28 ikkagi päris igapäeva liikuriks ei saa, pigem siis ülepäeva liikuriks :D

Postitatud: 02 Okt 2010 21:07
Postitas trevi
Ja mis siis keemise põhjus oli?

Postitatud: 02 Okt 2010 21:50
Postitas lamp
Esmaspäeval saab teada mis pöhjus oli...ma ise venekeelt ei möista piisavalt seega käib jutt läbi tölgi (venna). Arvatavasti on viga ikkagi jahutus süsteemis olevas öhus.

Postitatud: 04 Okt 2010 15:36
Postitas lamp
Nii see kord siis e28 jälle liikvel ise asi kui kauaks, hetkel väga edasi tegeleda ei saa sest sain igaks sajaks juhuks endale töbi külge.
Aga asjast siis, sai masinale paigaldatud uus radikas, termostaat ja hea kogus tosooli. Hetke seis siis selline et mootoris enam öhku pole ja kuumaks ei lähe, kuid avastati järgmine vidin mis vahetusse peab minema. Nimelt salongi radikas, arvatavasti seismisega pekki läinud, önneks see vidin ei maksa palju a nuh vahetamine suht ebamugav tegevus. Kui homme jöuab siis silda ka regullima, rool ikkagi tömbleb imelikult, vahepeal raskem siis jälle kergem, vahepeal keerab tagasi ilusti ennast teine kord jälle vasakule keerates vajub nagu ise pöhja ära :S
Ehk saab homme selles ka selguse.

Postitatud: 04 Okt 2010 18:03
Postitas lamp
Tänases nn uhket tunnet tekitavast minutist üks pilt kah
Pilt

Sry pildi suuruse pärast :S teine kord enam ei tee.

Postitatud: 08 Okt 2010 18:09
Postitas lamp
Möned päeva autoga liigeldud nüüd, üsna mönud pill on nagu ta vanastigi oli :D
Ime kombel rooli mure väheneb suht iga söidetud kilomeetriga. Halb uudis jällegi see et millegi pärast tühikäigu pöörded seal 1700rpm all köiguvad ja kütte kulu on natuke liiga suur selle auto jaoks. On kellegil äkki mingit soovitus et kus ja miks tühikäik körge, kus kandi peal peaks viga otsima hakkama vöi targem lihtsalt pöörded maha keerata?

Postitatud: 08 Okt 2010 19:09
Postitas Helar1
Uuri kas õhufiltri kummilotu on korralikult kinni/terve. Tavaliselt need kipuvad suht tihti puru minema.

Postitatud: 08 Okt 2010 20:21
Postitas lamp
Kui mötled seda suurt "banaani" mis öhupuhastaja korpuse küljest öhulugejasse kulgeb see on tutikas ja öhulugejast sisse laskesse minev torujoru ka sumbes samas seisus. Kus juures täna öhtul söites avastasin et külmalt on pöörded seal kuskil 1000rpm kandis ja soojalt ronib sinna 1500-1800rpm...olenevalt tujust.

Postitatud: 09 Okt 2010 08:53
Postitas trevi
Enne õhulugejat olevad lekked ei mõjuta midagi.

Postitatud: 26 Okt 2010 10:34
Postitas lamp
Külmade saabudes e28 jälle seisab mönda aega, rahalised vahendid ja aeg need tegurid mis söita ei lase. Vaja vahetada salongi radikas muidu suhteliselt jahe liigelda. Ja mingil hetkel läheb vahetusse ka rooli vöimupump päris jubedat häält teeb teine juba.

Postitatud: 15 Mär 2011 09:52
Postitas lamp
Nii siis käes taaskord nn kevade algus ja bemmi saaga jätkub.
Nädala vahetusel sai labidas kätte haaratud ja auto ilus meeletu lume hunniku alt taaskord välja. Eile peale 30min punnitamist ja eriti tugeva köie löhkumist sai auto hangede vahelt välja tömmatud. Nüüd vaja üks ratas all täis puhuda siis veeretame auto esimsesse remondi garaazi korralisele üle loksutamisele ja taaskord silla stendi. Lootust on et möne nädala pärast on auto teedel tagasi see kord siis terveks suveks :)

Postitatud: 04 Apr 2011 09:36
Postitas lamp
Nädala vahetusel äratasin enda hai ka üles...aku peale ja vötit keerates käivitus masin poolest pöördest. Tunnike kohapeal tiksumist, köik elutähtsad sölmed ülekontrollitud ja pmst selle nädala jooksul kui ilma taat lubab siis sukeldume liiklusesse. Ainuke mure mis autol tekkinud ilmned soojenduse nuppu keerates. Salongi vent nimelt töötab väga vaevaliselt. arvatavast kerge oküsdeerumise probleem. Ja isegi peale kerget talve und pole spido otsustanud ise eneslikult korda minna :D

Postitatud: 10 Apr 2011 17:54
Postitas lamp
Selle aastane hai hooaeg nõõd siis ametlikult avatud. Sai eile silla regullis käidud ja selgus et meeletu kokku jooks autol. Kuna miske toru mis rooli otste vahel mitte ei tahtnud ennast liigutada nii nagu vaja siis see kord jäi sild öigeks keeramatta. Selgus veel et vaja ära vahetada esimesed "köverad" öötsad, kondid ja siis ka köik rooli otsad vaja uued panna. Tagasillas vaja veel mingil hetkel ära vahetada nn suured puksid. Önneks selle asjaga pole lood väga hullud. Esialgu lootust on et homme ülehomme saab autole uued asjad ilusti külge ja silla sirgeks.
Vahepeal tekkis veel kuri plaan autosse OBC-1 peale kurvida. Ja kui kellegil juhtub möni e30 sport rool üle olema vöib julgelt teada anda. :)

Postitatud: 13 Apr 2011 15:48
Postitas lamp
Tänase seisuga esisillas vahetatud suurem osa pilpaid. Külge sai uued öötsad, kondid, kogu rooliotsade majandus ja pendelhoova puksid. Sild keerati ka paika ja esialgu tundub et rooli kiskumise probleemid on kadunud. Suve poole veel vaja tagasilla suured puksid ära vahetada.
Mingi aja jooksul peaks idee poolest ka esituled ära vahetama uute vastu.