BMW 635CSi '83 Ruut
Re: BMW 635CSi '83 Ruut
Tuled käivad läbi kontrolli ploki aga kui Sa mõtled tagumise paneeli all tagatulede vahelist ala, siis seal ma küll ühtegi moodulit ei näinud. Muret teeb vasak tagatuli ja selle juhtmepunt suundub rattakoobast katva polstri alla suunaga ette poole. Sinu masin on mõned aastad uuem, seega võivad seal olla muudatused võrreldes vanematega.
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Re: BMW 635CSi '83 Ruut
E23 on tagaistme all see kontrollplokk, äkki sul samuti?
There's no school like old school, and I'm the fucking headmaster.
Re: BMW 635CSi '83 Ruut
Kuna ülevaatuse ajaks sain tagatuled korralikult põlema (puhastasin akuklemmid ja leidsin nagu maast pool volti
), siis pole viitsinud veel kontrollplokki üles otsida. Nüüd ainult vahel harva viskab check-controlile tulukese põlema, et tagatuli ei põle.
Täna võtsin viitsimise kokku ja vahetasin ära esikõlarid. Uued oli juba üle kuu aja pagassis loksunud. Vanad oli Blaupunkti Made in W-Germany. Seega tehases sisse pandud. Paberelemendid olid oma tumeda värvuse kaotanud ja olid beezikat tooni. Mõlema poole kõlari paberis ka ca cm lõhe. See plärin oli mind juba eelmisest aastast häirinud. Ma mingi melomaan ei ole aga isegi raadio "tapeeti" tahaks plärinavabalt kuulata.
Sisse läksid Hertzi elemendid, mis mulle Noorest tehnikust saadeti asenduseks tellitud Blaupunktidele. Magnet oli oluliselt suurema diameetriga, kui vanadel ja see tekitas kerget probleemi. Pidin plastikraami alla jätma.
Kas hea sai, ei tea aga oluliselt parem võrreldes varasemaga.

Originaalkatted läksid loomulikult peale

Täna võtsin viitsimise kokku ja vahetasin ära esikõlarid. Uued oli juba üle kuu aja pagassis loksunud. Vanad oli Blaupunkti Made in W-Germany. Seega tehases sisse pandud. Paberelemendid olid oma tumeda värvuse kaotanud ja olid beezikat tooni. Mõlema poole kõlari paberis ka ca cm lõhe. See plärin oli mind juba eelmisest aastast häirinud. Ma mingi melomaan ei ole aga isegi raadio "tapeeti" tahaks plärinavabalt kuulata.
Sisse läksid Hertzi elemendid, mis mulle Noorest tehnikust saadeti asenduseks tellitud Blaupunktidele. Magnet oli oluliselt suurema diameetriga, kui vanadel ja see tekitas kerget probleemi. Pidin plastikraami alla jätma.
Kas hea sai, ei tea aga oluliselt parem võrreldes varasemaga.

Originaalkatted läksid loomulikult peale
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Re: BMW 635CSi '83 Ruut
Täna üks tropp oma e38 otsustas mu kuuese suvehooajale, koos suve viimase päevaga, kriipsu peale tõmmata.

Huvitav kas kindlustus, peale tagastange hinna teada saamist, pakub mulle selle romu eest 300.- Sest nii vana auto eest ju rohkem ei ole mõistlik maksta ja remont ei ole ammugi mõistlik.



Huvitav kas kindlustus, peale tagastange hinna teada saamist, pakub mulle selle romu eest 300.- Sest nii vana auto eest ju rohkem ei ole mõistlik maksta ja remont ei ole ammugi mõistlik.


CSi, ti, i, RT, TC1, D
Re: BMW 635CSi '83 Ruut
Aiai. Kas peale tagastange ka muid kahjustusi on? Kindlustusega tuleb endale kindlaks jääda. Minul maksis kindlustus 21 tulevõre ja neerud A-osana kenasti kinni. Stange on muidugi kallim asi. Loodetavasti laabub kõik sujuvalt.
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
Re: BMW 635CSi '83 Ruut
Polstreid ei viitsinud maha kiskuda, et vaadata, kui palju stange kinnitustest kere muljunud on. Stange all suht kerge mõlk. Õnneks oli hoog nii väike, et ei lükanud mind ees seisjale selga.
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Re: BMW 635CSi '83 Ruut
Õnneks e24 pole nii odava turuhinnaga, vast sul ikka õnnestub remont välja kaubelda.
E28 525e & E28 535i
Re: BMW 635CSi '83 Ruut
No ma loodan ka. Komplektne stange maksab tõenäoliselt üle tonni. Kesmine osa, mida arvatavasti kuidagi enam sirgeks ei saa, ca 300 H2 andmetel.
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Re: BMW 635CSi '83 Ruut
Ma sain sarnase kogemuse jaanipäeval...
Aga kindlustusega läks asjaajamine väga sujuvalt. Õigemini läksin otse remonditöökotta (entar auto tartus) ja tehti väga korralikult ja ilma kobisemata korda. Kui töökoda pidigi kindlustusega maid jagama, siis minust läks see igatahes mööda. Minu soovitus olekski võtta kindlustusest aksepteeritud töökodade nimekiri ja uurida tausta, kellel on vanatehnikaga kogemust olnud. Seejärel otse töökotta.
Aga kindlustusega läks asjaajamine väga sujuvalt. Õigemini läksin otse remonditöökotta (entar auto tartus) ja tehti väga korralikult ja ilma kobisemata korda. Kui töökoda pidigi kindlustusega maid jagama, siis minust läks see igatahes mööda. Minu soovitus olekski võtta kindlustusest aksepteeritud töökodade nimekiri ja uurida tausta, kellel on vanatehnikaga kogemust olnud. Seejärel otse töökotta.
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Re: BMW 635CSi '83 Ruut
See on kusjuures väga hea soovitus sest eraisikutega üritavad nad kergemalt ja odavamalt läbi ajada. Minul oli oma E46 kõksuga sarnane juhus, kus kindlustusse autot näitama viies oldi üpris üleolevad aga pärast läbi remonditöökoda asja ajades sain soovitud tulemuse.
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
Re: BMW 635CSi '83 Ruut
http://foorum.e30.ee/teema/725-325e-27i ... 7/?page=27" onclick="window.open(this.href);return false;
Tulin täna oma "kroomstangega" linna, ei julgegi enam koju sõita. Olge ettevaatlikud!
Saate näpnäiteid jagada, kuidas läbirääkimisi pidada.
Tulin täna oma "kroomstangega" linna, ei julgegi enam koju sõita. Olge ettevaatlikud!
Saate näpnäiteid jagada, kuidas läbirääkimisi pidada.
320i 83a. Saab9-3 08a.
Re: BMW 635CSi '83 Ruut
Käisin täna Hitehis autot ette näitamas. UM-i ei läinud, kuna Swed Ins kahjukäsitlus aktsepteerib neid kuni 8 aasta vanustel masinatel. Tagantjärele tarkusena oleks muidugi võinud proovida. Või on kord selline, et võib mitmes näitamas käia?
Igatahes Hitehi venna esimene küsimus oli, et ega ma ei tea, kas kasutatult stanget leiab
Pidi nüüd jupihinnad kokku lööma ja kindlustusandjale edastama. Eks näis mis edasi saab.
Igatahes Hitehi venna esimene küsimus oli, et ega ma ei tea, kas kasutatult stanget leiab

CSi, ti, i, RT, TC1, D
Re: BMW 635CSi '83 Ruut
Elan samuti kaasa !
Jääme parimat lahendust ootama !
Jääme parimat lahendust ootama !
Re: BMW 635CSi '83 Ruut
Arvestades kuuete hindu kaldun arvama, et ei ole mingit probleemi selle taastamisega.
Kahjud ei ole ka ju teab mis suured.
Kahjud ei ole ka ju teab mis suured.
F25 ja E63
Varuosadeks E24 628 ja E23 osasi.
Varuosadeks E24 628 ja E23 osasi.
Re: BMW 635CSi '83 Ruut
Päev ennem õnnetust sõitsin sinust Tartu mnt-l mööda ja just mõtlesin, et kui selle autoga peaks miskit juhtuma on paras ämber majas. Proovin tulevikus enam nii mitte mõtelda. Igatahes soovin õnne kindlustustega asjaajamisel. Õnne on nüüd küllaga vaja !!
e28
Re: BMW 635CSi '83 Ruut
Oleks abiks jahCardo kirjutas:Proovin tulevikus enam nii mitte mõtelda.

CSi, ti, i, RT, TC1, D
Re: BMW 635CSi '83 Ruut
Mine võta UM Peetrist konkureeriv pakkumine kindlustusele, kuna varuosad on nii või na ainult originaalid ja see võib kindlustusele isegi odavam tulla kui see ..... kuhu sind saadeti
Re: BMW 635CSi '83 Ruut
Kindlasti võta ka mujalt hinnapakkumisi. Mõned aastad tagasi tagurdati mu E34le otsa - kannatada said esitiib, kriibitud kapott, neeruraam, tuleprill ja lähituli. Hiteh tegi kalkulatsiooni 2k+ € peale. Arvestades, et kannatada said täiesti levinud detailid, oli nende pakkumine ülepaisutatud.
Re: BMW 635CSi '83 Ruut
Kui autol on must number siis kindlustusega lihtsam asju ajada. Sirk aitab ka vajadusel.
Mis autost sai siis?
Mis autost sai siis?
745, R-23, R-12
Re: BMW 635CSi '83 Ruut
Pre facelifti tutikas tagastange on ju 240 eurot
Huvitav kas Facelifti oma veel saada on?

Autoremont. e34 524td, e32 750il, e21 315, e12 520, e30 325i, Audi Allroad, e39 528i , e39 530d