Vaja osta ka 2 rehvi...valituks osutusid uued Kumho Ecsta rehvid, mida kasutatakse BMW cupis. Igaltpoolt nende kohta ainult head kuulnud.
Mõned pildid siis sellest õudusest, mis mootori küljes enne puhastamist oli.
![Pilt](http://www.bmwclassic.ee/galerii/album/album821/abe.sized.jpg)
![Pilt](http://www.bmwclassic.ee/galerii/album/album821/abf.sized.jpg)
Alguses proovisin BMW käppadega, täpsemalt E21 käppadega. Mootori sain isegi enamvähem paika aga ühele poole oli vaja 4cm kõrgust mootoripatja mida polnud võimalik leida ning teisele poole oli 10cm suurust tarvis. Eelmine aasta oli üks käpp ise tehtud, teine ümber tehtud E21 originaal aga ka see ei õigustanud ennast ning nüüd on mõlemad omalooming.priit300 kirjutas:Väga kena ,ma vaatan sul mootori käpad ise tehtud kas mõne muu bmw omad ei sobinud ?
Eks alati saaks paremini aga päris kenad on küll ning mis põhiline väga tugevad ning nendega mingeid probleeme kindlasti ei teki. Jooniseid pole, sest täpse asendi fikseerisin siis, kui mootor vahel oli.priit300 kirjutas:Ma siit piltide pealt vaatan sul on need mootori käppad päris head välja tulnud ,ega sul juhuslikult mingeid jooniseid nendest tehtud pole ?
Või veelparem häkki meisterdaksid mingi tasu eest mulle ka sellised
Tahapoole enam eriti ei liiguta, viimastel piltidel pole kasti küljes ning seetõttu mootor ette kaldu. Praegu on kastitala kerepoolsed kinnitused kõige kaugemas asendis ning mootori ja tulemüüri vahel on väga väike vahe. Selleks, et radikale ruumi saada lõikasin talvel esipaneeli enne keretöid.redline kirjutas:Mootorit rohkem tahapoole ei annaks panna?![]()
Ootan juba komplektsest kapoti alusest pilti
Ega jah praegu oleme Sri Lankas ning tagasi alles 7 juuni niiet auto valmis saamiseks max 3 p2eva.Kristina5 kirjutas:Raunz v6ib magamise m6neks ajaks 2ra unustada kuna see auto on vaja rajale tuua ja see pole kaugeltki veel valmis.