BMW 520/3,5 1986 a.
Re: BMW 520/3,5 1986 a.
Kas, miks on vaja laia esisilda, selleks, et paremini parkimiskohale keerata, meeldib või külg-ees sõita(läheb driftiautoks?).
320i 83a. Saab9-3 08a.
Re: BMW 520/3,5 1986 a.
Ei ta päris driftiks ei lähe. Vahepeal on uuest lahti võetud, seekord küll sisu. Paari päeva pärast saab proovi tükid kätte. Siis saab näha mis sama hakkab. Sisu tuleb musta ja punasega, materjalik siiski riie.
http://www.CarRestoration.ee" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: BMW 520/3,5 1986 a.
Kui driftiks ei lähe, siis milleks esisild selliseks?
Niimoodi mõlemad küljed varsti kivitäkkeid täis.

e28 520i -> e34 525iAT -> Sierra Gt & Sierra
Re: BMW 520/3,5 1986 a.

Kiire pilt sai ka enne koju minekut tehtud.
http://www.CarRestoration.ee" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: BMW 520/3,5 1986 a.

Lõpuks hakkavad istmed ka valmima
http://www.CarRestoration.ee" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: BMW 520/3,5 1986 a.
Täna võtsin põhjamati ülesse ja üllatus suur. Põhjamatt oli märg ja leidsi uue augu põhjast. Nii palju siis korras kerest. Poolraam on mäda. Tuleb uuest keevitama hakata. Täna sai pool mootorit ja tagasild alt võetud. Tagaots sai grilli külge kinnitatud. Lasen liivapritsiga põhja üle siis hea keevitada.
http://www.CarRestoration.ee" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: BMW 520/3,5 1986 a.




Viimati muutis Ammy69, 11 Dets 2016 20:02, muudetud 1 kord kokku.
http://www.CarRestoration.ee" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: BMW 520/3,5 1986 a.
Võtsin asja tõsisemat ette kui alguses plaanisin. Uut sisu ei taha mädanema lasta.Oleks vaid aastal 2008 sellised tööriistad nagu praegu garaaziz on.






Viimati muutis Ammy69, 11 Dets 2016 20:00, muudetud 1 kord kokku.
http://www.CarRestoration.ee" onclick="window.open(this.href);return false;
- Kristjan S
- Klubiliige
- Postitusi: 741
- Liitunud: 18 Sept 2010 23:44
- Asukoht: tallinn
- karl123456
- Postitusi: 91
- Liitunud: 01 Nov 2014 18:36
- Asukoht: Tartu/ jõgeva
Re: BMW 520/3,5 1986 a.
Miks see rist seal sees peab olema.
Re: BMW 520/3,5 1986 a.
Ikka selleks, et lokkima jalge all ei hakka, loomulikult on see ka originaalis koos korgiga, aga seda ei hakanud tegema. Muidugi annab igasugune valts jäikust juurde.
http://www.CarRestoration.ee" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: BMW 520/3,5 1986 a.
Keretööde vahele võtsin mootori ka lahti. Õnneks on mootor väga vähe kulunud. Klapi pesad vaja natuke üle puurida ja uued tihendid.Seega mootoriga on ok.




Viimati muutis Ammy69, 11 Dets 2016 20:03, muudetud 2 korda kokku.
http://www.CarRestoration.ee" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: BMW 520/3,5 1986 a.
Kui juba siis juba. Nüüd on vähemasti üks karp korras.


Viimati muutis Ammy69, 11 Dets 2016 19:59, muudetud 1 kord kokku.
http://www.CarRestoration.ee" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: BMW 520/3,5 1986 a.
Kas saaks selle viimase pildi kohta rohkem inffi?
mis krdi atribuut see on?
mis krdi atribuut see on?
Re: BMW 520/3,5 1986 a.
See on puntkkeevitus. Kuna teinepool karbist samamoodi mäda siis tuli põhja külest lahti võtta ja samamoodi ka kokku panna. Tegemist vesijahutuse ja erinevate rakiseid kasutust võimaldava aparaadiga, sellepärast ta kobakas ongi.
Seal rohkem pilte
https://m.facebook.com/Saare-Tehnokesku ... tif_t=like" onclick="window.open(this.href);return false;
Seal rohkem pilte
https://m.facebook.com/Saare-Tehnokesku ... tif_t=like" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.CarRestoration.ee" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: BMW 520/3,5 1986 a.
Vahepeal on auto juhtmed ja salong peaaegu koos. Nüüd hakkan mootorit kokku paneja ja kapotialuse uuesti korda seadma.
http://www.CarRestoration.ee" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: BMW 520/3,5 1986 a.
Mida rohkem teen seda hullemaks läheb. Vähemasti sain pronkstooni. Natuke pilte ka.








Viimati muutis Ammy69, 11 Dets 2016 20:06, muudetud 2 korda kokku.
http://www.CarRestoration.ee" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: BMW 520/3,5 1986 a.
Sain sellise vidina ka.

Aku alus ka nüüd korras.


Aku alus ka nüüd korras.

http://www.CarRestoration.ee" onclick="window.open(this.href);return false;