6. leht 15-st

Postitatud: 31 Okt 2006 20:54
Postitas kustas
nuga kirjutas:Ja temperatuur on +15 mitte +1,5 kraadi :lol:
õigus, jah :).

Postitatud: 03 Jaan 2007 16:30
Postitas nuga
Eile ajasin masina korraks garaažist välja ja mootori ilusti soojaks. Kuradi mõnus masin ikka :D
Ainuke ilmnenud viga oli see, et vasakpoolne esipidur oli suht kinni. Eelmine kevad oli sama viga, aga siis sai asja "käimaõpetamisega" pisut parandatud. Igatahes tuleks nüüd supportid remontida ja sellega seoses tuli mõte ka ühtlasi esipidurid 323'e ventileeritavatele ketastele upgrade'ida :)
Samuti on talve jooksul veel paar huvitavat tuuninguideed tekkinud, aga arvestades selle hooaja 323'le orienteeritust, jäävad need vist kaugemasse tulevikku.

Postitatud: 12 Jaan 2007 14:44
Postitas nuga
Kuna 323'le sai orig. kleepsude komplekt otse W&N'st muretsetud, siis mõtlesin, et bauri puhul kasutaks teistsugust lähenemist. Nimelt siis proovib olemasolevatelt fotodelt info saada ja selle järgi ise uued valmis meisterdada :D

Lähtematerjal oli selline:
Pilt
Pilt

Ja mõningase arvutis nokkimise tulemusena saigi sellised asjad valmis nikerdatud :D:
Pilt
ja
Pilt

Minu arust pole paha :D :lol:

Postitatud: 12 Jaan 2007 14:57
Postitas Ruut
alumisel kleepsul näpukas. all servas number algab 186 mitte 196

Postitatud: 12 Jaan 2007 14:59
Postitas nuga
Ruut kirjutas:alumisel kleepsul näpukas. all servas number algab 186 mitte 196
Ups, ongi :D Tänud!

Postitatud: 13 Jaan 2007 20:36
Postitas Muhv
pane siis juba 160km/h asemel ka ilusti 160 km/h...

Postitatud: 14 Jaan 2007 15:01
Postitas nuga
Muhv kirjutas:pane siis juba 160km/h asemel ka ilusti 160 km/h...
:lol: Tehtud :lol:

Postitatud: 02 Apr 2007 11:23
Postitas nuga
Laupäeval tegi siis masin selle aasta esimesed sõidud :D
Esinevalt eelnavetest aastatest ei tulnudki erilisi ettevalmistusi teha - kõigest tagumised rattad alla keerata, üks esimene tühjaksvajunud rehv täis pumbata, aku laadida ja käima :)
Enne ülevaatusele minekut tahaks siiski esipidurid üle käia. Eelmine aasta sai napilt-napilt ülevaatuselt läbi, kuna esipidurid olid ebaühtlased. Nagu ennist mainutud tuleb upgrade 323'e piduritele. Pidurisadulad käisid galvaanikas ja said võrdlemisi viisakaks, vaid siseküljele jäin mõned roostekohad alles:
Pilt
Pilt

Teine oluline punkt on uued rehvid + veljed alla saada. Rehve hetkel veel pole, aga veljed on värskelt värvitud. Tänud Tõnisele :D
Pilt

Postitatud: 03 Apr 2007 10:23
Postitas nuga
Tellisin ka uued rehvid ära - otsustasin fulda carat extremo kasuks. Mõõt siis 205/50 R15
Pilt

Postitatud: 10 Apr 2007 11:47
Postitas nuga
Eile siis sai baur endale uued rattad :D
Uued rehvid + värvitud veljed + korralikud bbs'i logodega kapslid annavad ikka välimusele omajagu juurde.
Vanad rattad kolisid garaažinurka ja need jäävad mul varuratasteks, niikauaks kui tekib mingi parem idee, mida nendega ette võtta.

Postitatud: 14 Mai 2007 11:15
Postitas nuga
Reedel sai baur siis taas kehtiva tehnoülevaatuse. Erinevalt eelmisest kevadest ei olnud seekord probleeme esipiduritega. Plaanisin küll nüüd kevadel galvaanikas käinud 323'e suportid ja ventileeritavad kettad paigaldada, aga see plaan lükkus edasi seoses asjaoluga, et ma olin kogemata 2 ühe poole suportit taastanud :shock: :? :lol: Seega siis läksin esialgu seda teed, et võtsin streikiva suporti lahti ja panin korralikult liikuma.

Küll aga oli seekord probleeme heitgaasidega. Nimelt oli CH väärtus lubatust (1000ppm) oluliselt suurem - 2600ppm. Kuna selle põhjuseks on ebaefektiivne põlemisprotsess, siis esimese asjana läksin süüte kallale. Kuna vajalikud jupid olid kohe riiulilt võtta, siis vahetasin prooviks jagaja rootori, jagaja kaane ja panin uued küünlad. Oma tarkusega läheks järgmisena küünlajuhtmete kallale, kuna säde tundus ühtlaselt kahvapoolne olema :?
Samas antud CH väärtus mõõdeti tühikäigupööretel, aga pöördeid andes kobis näit kiiresti allapoole normi, nii 500 kanti.
Ega kellelgi pole sellise asjaga kogemust?

Postitatud: 14 Mai 2007 14:12
Postitas valge välk
Aga mis numbreid sul CO ja CO2 näitasid, ehk siis kas segu kui selline on paigas tühikäigul. Loomulikult võiks prooviks ka süütepooli ära vahetada. Juhtmete puhul peaks olema võimalik takistusi mõõta, mille järgi saab teada, kas need on töökorras või mitte

Postitatud: 14 Mai 2007 14:32
Postitas nuga
Ainukesed mõõdetud näitajad olid CO ja CH.
CO oli 0,9% (lubatud 4,5%)
CH oli 2600ppm (lubatud 1000ppm)

Postitatud: 15 Mai 2007 14:09
Postitas mask
nuga kirjutas:Ainukesed mõõdetud näitajad olid CO ja CH.
CO oli 0,9% (lubatud 4,5%)
CH oli 2600ppm (lubatud 1000ppm)
Kui tööpööretel läks normi, siis on vaja vast ainult tühikäigu segukoostist regullida, sest tühikäigul läheb segu liiga rikkaks.
Teine variant, süütepool ei suuda tühikäigupööretel (võimalik pisut madalam generaatoripinge) õiget pauku anda.


-= mask =-

Postitatud: 15 Mai 2007 14:17
Postitas nuga
mask kirjutas:Teine variant, süütepool ei suuda tühikäigupööretel (võimalik pisut madalam generaatoripinge) õiget pauku anda.
Seda ma mõtlesin kaa, et äkki on süütepoolile pealetulev pinge liiga nõrk :roll:
Kui palju pinget peaks generaator välja andma?

Postitatud: 15 Mai 2007 14:27
Postitas mask
nuga kirjutas:
mask kirjutas:Teine variant, süütepool ei suuda tühikäigupööretel (võimalik pisut madalam generaatoripinge) õiget pauku anda.
Seda ma mõtlesin kaa, et äkki on süütepoolile pealetulev pinge liiga nõrk :roll:
Kui palju pinget peaks generaator välja andma?
13,6-13.8V oleks ideaalne


-= mask =-

Postitatud: 15 Mai 2007 17:29
Postitas Lynx
mask kirjutas:
nuga kirjutas:
mask kirjutas:Teine variant, süütepool ei suuda tühikäigupööretel (võimalik pisut madalam generaatoripinge) õiget pauku anda.
Seda ma mõtlesin kaa, et äkki on süütepoolile pealetulev pinge liiga nõrk :roll:
Kui palju pinget peaks generaator välja andma?
13,6-13.8V oleks ideaalne


-= mask =-
14,2V ideaalne

Postitatud: 15 Mai 2007 19:32
Postitas mask
Lynx kirjutas:
mask kirjutas:
nuga kirjutas: Seda ma mõtlesin kaa, et äkki on süütepoolile pealetulev pinge liiga nõrk :roll:
Kui palju pinget peaks generaator välja andma?
13,6-13.8V oleks ideaalne


-= mask =-
14,2V ideaalne
On see mingi vana bmw spetsiifika?
Seda on siiski nõks palju ja reaalselt ühegi sellise geneka pingega auto kallal pole käinud. Koormuseta olekus gaasi törtsates visatakse selle numbriti ehk korraks ainult.


-= mask =-

Postitatud: 18 Mai 2007 09:43
Postitas valge välk
Nende emissioonide kohta veel niipalju, et HC läheb kõrgeks kahel juhul - kui segu on rikas või kui segu on lahja. Hea oleks kõrvale näha ka CO2 näitu, mis annaks natukene infot lisaks. Tee pikem sõit maanteel, võta küünlad maha ja siis vaata, mis värvi nad on.

Lisaks kui ma õigesti mäletan, siis oli sul vahepeal mootoril õlipidamisega kergeid probleeme, mistõttu summuti võib õli täis olla ning see annab ka oma osa sellele HC tulemusele - või puhastasid sa summuti ära?

NB!
Ma avastasin, et mul on tööjuures aparaat, millega saab küünalde/süütepooli süttimispingeid ja aegu vaadata, lisaks veel ka heitgaasianalüsaator. Kui murest lahti ei saa, tuleb teha tjuuningsessioon Baurile. 8)

Postitatud: 18 Mai 2007 09:55
Postitas nuga
Küünlaid vaatasingi peale 10km maanteesõitu ja need oli kõik ilusti ühtlaselt helepruunid. Minu kogenematule silmale tundusid väga ilusad olema :lol: Samas oleks võinud ka peake pikemat tühikäigul tiksumist vaadata. Probleem ja esineb kõige teravamalt tühikäigul.

Õlipõletamise probleem oli jah eelmise suve keskpaigani. Peale seda on mõned tuhanded kilomeetrid sõidetud, ei tea kas summutis võib veel mingeid õlijääke olla? Kuidas seda üldse puhastada... alt ära ja vertikaalselt seisma?

Ma arvan, et esimese asjana hangin ma endale uued küünlajuhtmed ja siis vaatame edasi :D