Tere!siim5 kirjutas: ↑09 Dets 2024 21:56 Terv kõigile !
Tore näha suurt optimismi.
Olles veits asjaga kursis ,siis peale selliseid "kere töid" soovitaks antud auto kohe kuhugi kõrbesse viia kus õhu niiskust peaaegu pole.
Eesti talve vältimine aitab ainult veidi.
Sellist karbi vahetust näen ka esmakordselt.
Tundub hea mees olema?
Edu siiski ja palju jõudu!
Usun, et suurim kurjajuur selles asjas on ikkagi sool. Selge see, et väga kaua see kere enam ei kesta. Lasta väga korralikult ära teha oleks selle auto puhul minu jaoks mõttetult kallis, nagu arvutatud sai, 7-8 tuhat ainult keevitustööde peale on absurd, sama raha eest saaks korralikuma e28 ja mitte keevitatud kerega.
Ma tean, et antud plekksepa töö on ideaalist kaugel, aga rahalises mõttes see oli ainuke alternatiiv auto lammutamisele ja ainuke võimalus pikendada selle auto elu. Keegi siin pakkus seda välja, et keretöid ise teha - ma usun, et mul endal oleks kõvasti õppida et kasvõi samahästi need asjad ära teha, nagu praegu on

Sama plekksepp on mu sõbra e34-l keevitanud poolraamis ühe augu kinni pea 8 aastat tagasi, siiamaani on see koht ilusti terve, kuigi autoga oli talvel ka sõidetud.