1984' 525e 961 RAI

Foorumiliikmete autod.
BuXTYP
Postitusi: 72
Liitunud: 27 Nov 2012 16:36
Asukoht: Rakvere

Re: 1984' 525e, SOS! Otsin abilist! Vajame nõu!

Postitus Postitas BuXTYP »

siim5 kirjutas: 09 Dets 2024 21:56 Terv kõigile !
Tore näha suurt optimismi.
Olles veits asjaga kursis ,siis peale selliseid "kere töid" soovitaks antud auto kohe kuhugi kõrbesse viia kus õhu niiskust peaaegu pole.
Eesti talve vältimine aitab ainult veidi.
Sellist karbi vahetust näen ka esmakordselt.
Tundub hea mees olema?
Edu siiski ja palju jõudu!
Tere!
Usun, et suurim kurjajuur selles asjas on ikkagi sool. Selge see, et väga kaua see kere enam ei kesta. Lasta väga korralikult ära teha oleks selle auto puhul minu jaoks mõttetult kallis, nagu arvutatud sai, 7-8 tuhat ainult keevitustööde peale on absurd, sama raha eest saaks korralikuma e28 ja mitte keevitatud kerega.
Ma tean, et antud plekksepa töö on ideaalist kaugel, aga rahalises mõttes see oli ainuke alternatiiv auto lammutamisele ja ainuke võimalus pikendada selle auto elu. Keegi siin pakkus seda välja, et keretöid ise teha - ma usun, et mul endal oleks kõvasti õppida et kasvõi samahästi need asjad ära teha, nagu praegu on :roll: Karbi ülemine osa on terve, nii et tööde teostaja otsustas teha nii. Pildil on muidugi punktituna, aga ma jälgin, et kõik saaks pideva õmblusega kinni keevitatud.
Sama plekksepp on mu sõbra e34-l keevitanud poolraamis ühe augu kinni pea 8 aastat tagasi, siiamaani on see koht ilusti terve, kuigi autoga oli talvel ka sõidetud.
Tartlane
Postitusi: 166
Liitunud: 16 Nov 2011 14:46

Re: 1984' 525e, SOS! Otsin abilist! Vajame nõu!

Postitus Postitas Tartlane »

siim5 kirjutas: 09 Dets 2024 21:56 Terv kõigile !
Tore näha suurt optimismi.
Olles veits asjaga kursis ,siis peale selliseid "kere töid" soovitaks antud auto kohe kuhugi kõrbesse viia kus õhu niiskust peaaegu pole.
Eesti talve vältimine aitab ainult veidi.
Sellist karbi vahetust näen ka esmakordselt.
Tundub hea mees olema?
Edu siiski ja palju jõudu!
Mul oli kunagi üheks talveroikaks ühe taadi aiaäärest leitud Opel omega A. Kuna olin toona veel pooleldi kooliõpilane ning eelarve üvks seadmisel väga piiratud, siis vahetasin samamoodi. Uued karbid olid kokku mingi 80 eur, aga kuna metallitööstuses tuttavaid oli, siis sain tasuta n.ö uue alumise osa. Keevitasin samamoodi terves pikkuses, kruntisin "karbid" seest ja väljast ära,
sisse lasin igasugu dinitroli möginaid, autot kasutasin 3 talve. Vist puurisin ka auke juurde, kus vaha pärast püssiga sisse lasta, pärast punn ette.

Enne rauda saatmist lõikasin pullipärast tüki ära oma keevitusest. Midagi hullu veel sees ei toimunud. Tolle auto näol oli muidugi tegemist 80 eurot maksva rondiga, mitte hüper super projektiga, siiski suutsin ma oma arust selle pildiga võrreldes jooned tasa ajada. Sinna ette läheb maru palju pahtlit prst (kui mu silm õigesti seletab). Hea "siil" tekib ka ilmselt sisse. Siimule, äkki on plaan lihtsalt pärast karbid sprayga mustaks/siniseks vms teha ja suuremat värvimist siin plaanis pole. Siis on see isegi suur asi, et ukse alla jääv osa ilusat tehase värvi jäi.

Tahaks uskuda, et ma ka ikka asjast midagi jagan, kuid teemaalgatajale mõned korrektuurid. Keevitamisel on õmblemine ja punktimine, autokere on suures jaos ikkagi punktimine, eriti karbi vahetus. Lased punkti/jahutad suruõhuga, paned paarkümmend mil edasi punkti, jahutad jne. Kui ta siin pidevalt õmbleks oleks su karbid mega kõverad ning auke täis. Siiski respect et asi on ette võetud ning kõike paremat.
Vasta