BMW 3.0 CS `72a

Foorumiliikmete autod.
Vasta
Kasutaja avatar
siim528
Postitusi: 252
Liitunud: 05 Jaan 2005 01:11
Asukoht: Tartu

BMW 3.0 CS `72a

Postitus Postitas siim528 »

FrepHXlm.jpeg
FrepHXlm.jpeg (445.88 KiB) Vaadatud 755 korda
4puQL7sf.jpeg
4puQL7sf.jpeg (445.58 KiB) Vaadatud 755 korda
4E37H_hv.jpeg
4E37H_hv.jpeg (493.55 KiB) Vaadatud 755 korda
2AWcUDYr.jpeg
2AWcUDYr.jpeg (744.15 KiB) Vaadatud 755 korda
r-Gwj8YN.jpeg
r-Gwj8YN.jpeg (591.49 KiB) Vaadatud 755 korda
iD3klrbn.jpeg
iD3klrbn.jpeg (1.09 MiB) Vaadatud 755 korda
Manused
awqVZlSi.jpeg
awqVZlSi.jpeg (837.27 KiB) Vaadatud 755 korda
Viimati muutis siim528, 12 Juun 2024 23:01, muudetud 4 korda kokku.
528eA e28; 3.0 cs e9
Ruut
Klubiliige
Postitusi: 2645
Liitunud: 15 Okt 2004 09:54
Asukoht: Harju

Re: BMW 3.0 CS `72a

Postitus Postitas Ruut »

Pilte ei näe.
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Arvo
Postitusi: 1391
Liitunud: 09 Sept 2004 08:41
Asukoht: Tartu

Re: BMW 3.0 CS `72a

Postitus Postitas Arvo »

See on küll vägev projekt. Kas mingid muistsed keretööde jäljed on alumise ringi peal näha?
Kas viitsid natuke pikema loo ka kirja panna, mis selle masina taust on ning kuidas Eestisse sattus?
E24 635CSi | E10 2002
Kasutaja avatar
siim528
Postitusi: 252
Liitunud: 05 Jaan 2005 01:11
Asukoht: Tartu

Re: BMW 3.0 CS `72a

Postitus Postitas siim528 »

Tere kõigile vanatehnikahuvilistele.

Auto müügikuulutuse leidsin blocekt.se keskkonnast. Kirjutasin ja helistasin, sain mõned lisapildid ja natuke infot, leppisime hinna kokku ja sõit Malmösse võiski alata. Läksin hea sõbra ja enda autoga treiler sabas Tartust Klaipedasse ning sealt laevaga Malmösse. Auto oli nn valmis pandud, rehvid olid täis ja üleliigseid asju tee peal ees ei olnud. Kontrollisin numbrid ja dokumendid üle ning auto sai suhteliselt väikese vaevaga treilerile. Omanik jõudis veel mulle näidata paari müügisolevat masinat (MB 450slc, BMW e3 ja e23 745ia). Õhtuks jõudsin tagasi sadamasse ning hommikuks taas Klaipedasse.
Auto ajalugu ei ole päris selge (vin 2210317, kui kellelgi on infot siis oleksin väga tänulik).
Auto ise peaks olema toodetud 1972 ning registreeritud uuena Rootsis 1976. Viimane sõit väidetavalt tehtud 1997, peale mida seisnud kuuri all.
Auto oli ostes osaliselt lahtivõetud ja alustatud keretöödega. Ma värvisin ta ise aerosooliga ühtlasemaks ja panin kokku kuidagi moodi. Eesmärk oli auto arvele saada ja see mul ka õnnestus.
Järgmine eesmärk on mootor tööle saada ning proovitiir teha.
Puhastasin mootori väljast enamaltjaolt ära ja kepsu ei märganud. Starteri sain ka hooldusest kätte ning külge tagasi. Nüüd vaja kompressioonid ära mõõta.
Tundub et keegi on sealt kunagi karpad ära virutanud. Need mis autoküljes on sinna lihtsalt visatud augutäiteks ning jagaja on täiesti puudu.
Olen jagaja otsingul. Mis te arvate kas panen originaali (kontaktidega), uuema m30 küljest või näiteks 123ignitioni oma.

Tänud kaasa elamast
528eA e28; 3.0 cs e9
Tartlane
Postitusi: 162
Liitunud: 16 Nov 2011 14:46

Re: BMW 3.0 CS `72a

Postitus Postitas Tartlane »

siim528 kirjutas: 28 Juun 2024 19:56 Tere kõigile vanatehnikahuvilistele.

Auto müügikuulutuse leidsin blocekt.se keskkonnast. Kirjutasin ja helistasin, sain mõned lisapildid ja natuke infot, leppisime hinna kokku ja sõit Malmösse võiski alata. Läksin hea sõbra ja enda autoga treiler sabas Tartust Klaipedasse ning sealt laevaga Malmösse. Auto oli nn valmis pandud, rehvid olid täis ja üleliigseid asju tee peal ees ei olnud. Kontrollisin numbrid ja dokumendid üle ning auto sai suhteliselt väikese vaevaga treilerile. Omanik jõudis veel mulle näidata paari müügisolevat masinat (MB 450slc, BMW e3 ja e23 745ia). Õhtuks jõudsin tagasi sadamasse ning hommikuks taas Klaipedasse.
Auto ajalugu ei ole päris selge (vin 2210317, kui kellelgi on infot siis oleksin väga tänulik).
Auto ise peaks olema toodetud 1972 ning registreeritud uuena Rootsis 1976. Viimane sõit väidetavalt tehtud 1997, peale mida seisnud kuuri all.
Auto oli ostes osaliselt lahtivõetud ja alustatud keretöödega. Ma värvisin ta ise aerosooliga ühtlasemaks ja panin kokku kuidagi moodi. Eesmärk oli auto arvele saada ja see mul ka õnnestus.
Järgmine eesmärk on mootor tööle saada ning proovitiir teha.
Puhastasin mootori väljast enamaltjaolt ära ja kepsu ei märganud. Starteri sain ka hooldusest kätte ning külge tagasi. Nüüd vaja kompressioonid ära mõõta.
Tundub et keegi on sealt kunagi karpad ära virutanud. Need mis autoküljes on sinna lihtsalt visatud augutäiteks ning jagaja on täiesti puudu.
Olen jagaja otsingul. Mis te arvate kas panen originaali (kontaktidega), uuema m30 küljest või näiteks 123ignitioni oma.

Tänud kaasa elamast
Potensiaali tundub olevat ja edu toimetamistel. Jagaja teemast, kuigi ma ise jauran M10 mootoriga ning m30st väga ei tea, siis mainin ära, et vähemalt m10l on vana kontaktidega jagajal ja peale 80. aastat tulnud uuema tüübi jagajal erinev pöörlemissuund. Vanema kontaktidega jagaja suund oli päripäeva ning uuem pöörleb vastupäeva. Seega kui m30l sama asi, siis ei pruugi sa seda uuemat seal toimima saada.

Minust targemad oskavad kindlasti m30 kohta rohkem valgustada.
siim5
Postitusi: 12
Liitunud: 16 Veebr 2021 19:11

Re: BMW 3.0 CS `72a

Postitus Postitas siim5 »

Terv

Hull vana oled ja ilus auto ka

Suurt edu ja närvi ettevõtmistes !
Arvo
Postitusi: 1391
Liitunud: 09 Sept 2004 08:41
Asukoht: Tartu

Re: BMW 3.0 CS `72a

Postitus Postitas Arvo »

Ma ise vist paneks sellise auto peale originaalse katkestiga jagaja. See auto on juba sedasorti uunikum, kus kontaktivahe sättimine iga hooaja alguses on osa "paketist" ja omaette elamus.
E24 635CSi | E10 2002
Vasta