See on küll vägev projekt. Kas mingid muistsed keretööde jäljed on alumise ringi peal näha?
Kas viitsid natuke pikema loo ka kirja panna, mis selle masina taust on ning kuidas Eestisse sattus?
Auto müügikuulutuse leidsin blocekt.se keskkonnast. Kirjutasin ja helistasin, sain mõned lisapildid ja natuke infot, leppisime hinna kokku ja sõit Malmösse võiski alata. Läksin hea sõbra ja enda autoga treiler sabas Tartust Klaipedasse ning sealt laevaga Malmösse. Auto oli nn valmis pandud, rehvid olid täis ja üleliigseid asju tee peal ees ei olnud. Kontrollisin numbrid ja dokumendid üle ning auto sai suhteliselt väikese vaevaga treilerile. Omanik jõudis veel mulle näidata paari müügisolevat masinat (MB 450slc, BMW e3 ja e23 745ia). Õhtuks jõudsin tagasi sadamasse ning hommikuks taas Klaipedasse.
Auto ajalugu ei ole päris selge (vin 2210317, kui kellelgi on infot siis oleksin väga tänulik).
Auto ise peaks olema toodetud 1972 ning registreeritud uuena Rootsis 1976. Viimane sõit väidetavalt tehtud 1997, peale mida seisnud kuuri all.
Auto oli ostes osaliselt lahtivõetud ja alustatud keretöödega. Ma värvisin ta ise aerosooliga ühtlasemaks ja panin kokku kuidagi moodi. Eesmärk oli auto arvele saada ja see mul ka õnnestus.
Järgmine eesmärk on mootor tööle saada ning proovitiir teha.
Puhastasin mootori väljast enamaltjaolt ära ja kepsu ei märganud. Starteri sain ka hooldusest kätte ning külge tagasi. Nüüd vaja kompressioonid ära mõõta.
Tundub et keegi on sealt kunagi karpad ära virutanud. Need mis autoküljes on sinna lihtsalt visatud augutäiteks ning jagaja on täiesti puudu.
Olen jagaja otsingul. Mis te arvate kas panen originaali (kontaktidega), uuema m30 küljest või näiteks 123ignitioni oma.
siim528 kirjutas: ↑28 Juun 2024 19:56
Tere kõigile vanatehnikahuvilistele.
Auto müügikuulutuse leidsin blocekt.se keskkonnast. Kirjutasin ja helistasin, sain mõned lisapildid ja natuke infot, leppisime hinna kokku ja sõit Malmösse võiski alata. Läksin hea sõbra ja enda autoga treiler sabas Tartust Klaipedasse ning sealt laevaga Malmösse. Auto oli nn valmis pandud, rehvid olid täis ja üleliigseid asju tee peal ees ei olnud. Kontrollisin numbrid ja dokumendid üle ning auto sai suhteliselt väikese vaevaga treilerile. Omanik jõudis veel mulle näidata paari müügisolevat masinat (MB 450slc, BMW e3 ja e23 745ia). Õhtuks jõudsin tagasi sadamasse ning hommikuks taas Klaipedasse.
Auto ajalugu ei ole päris selge (vin 2210317, kui kellelgi on infot siis oleksin väga tänulik).
Auto ise peaks olema toodetud 1972 ning registreeritud uuena Rootsis 1976. Viimane sõit väidetavalt tehtud 1997, peale mida seisnud kuuri all.
Auto oli ostes osaliselt lahtivõetud ja alustatud keretöödega. Ma värvisin ta ise aerosooliga ühtlasemaks ja panin kokku kuidagi moodi. Eesmärk oli auto arvele saada ja see mul ka õnnestus.
Järgmine eesmärk on mootor tööle saada ning proovitiir teha.
Puhastasin mootori väljast enamaltjaolt ära ja kepsu ei märganud. Starteri sain ka hooldusest kätte ning külge tagasi. Nüüd vaja kompressioonid ära mõõta.
Tundub et keegi on sealt kunagi karpad ära virutanud. Need mis autoküljes on sinna lihtsalt visatud augutäiteks ning jagaja on täiesti puudu.
Olen jagaja otsingul. Mis te arvate kas panen originaali (kontaktidega), uuema m30 küljest või näiteks 123ignitioni oma.
Tänud kaasa elamast
Potensiaali tundub olevat ja edu toimetamistel. Jagaja teemast, kuigi ma ise jauran M10 mootoriga ning m30st väga ei tea, siis mainin ära, et vähemalt m10l on vana kontaktidega jagajal ja peale 80. aastat tulnud uuema tüübi jagajal erinev pöörlemissuund. Vanema kontaktidega jagaja suund oli päripäeva ning uuem pöörleb vastupäeva. Seega kui m30l sama asi, siis ei pruugi sa seda uuemat seal toimima saada.
Minust targemad oskavad kindlasti m30 kohta rohkem valgustada.
Ma ise vist paneks sellise auto peale originaalse katkestiga jagaja. See auto on juba sedasorti uunikum, kus kontaktivahe sättimine iga hooaja alguses on osa "paketist" ja omaette elamus.