Vaikselt jälle midagi kokku saanud. H2 ja Walloti tellimuste saabumine andis tõuke ennast jälle liigutada.
605B9713-5280-4DF2-9572-82E7502F877C.jpeg (3.1 MiB) Vaadatud 17325 korda
CECDAB46-D17D-4588-93B9-E91157888C9F.jpeg (2.39 MiB) Vaadatud 17325 korda
Käsipidur valmis ja riiulis aega ootamas.
C84C8358-39F9-47AD-BBF6-2E98A828C817.jpeg (2.66 MiB) Vaadatud 17325 korda
Mõtetu andur sai kaane peale.
D7199F32-F756-4B46-A150-C7ACB904E4B3.jpeg (2.9 MiB) Vaadatud 17325 korda
Süüteküünalde lego kokkupanekut olin pikalt oodanud, kõik BERU/BMW asjad ja W-Germany (va küünlajuhe).
60BC0F91-7C54-46D5-8E9F-2D140AC450B4.jpeg (2.85 MiB) Vaadatud 17325 korda
49B91AC6-EAC0-4D82-9444-60F6B2AEA8F4.jpeg (3.02 MiB) Vaadatud 17325 korda
AE717B9E-4B68-4C75-938B-6E9185DF1122.jpeg (3.01 MiB) Vaadatud 17325 korda
Pläkerdasin ka sügisvärvidega.
5B1B0159-BECE-4219-A42D-C3C96E748984.jpeg (153.54 KiB) Vaadatud 17325 korda
Sai ka veidi asju küljest võetud ning sügavusse piilutud. Teine pool enamvähem samas seisus.Lähiajal tellin Valcase käest akualusepleki mis veidi väsinud ja paar orig plekitükki.
06546A1A-6E38-47D0-A3C2-D1D342230656.jpeg (377.04 KiB) Vaadatud 17325 korda
Mul ka just E10 roolikarbi kokkupanek käsil ( sisu näeb silma järgi hinnates sama välja). Kas pronkspuksid panid ka uued?
Õli käib tehasest sinna GL4 (võimalikult paks), kui sul laagrid on metallist separaatoritega, kannatab ka äkki GL5 panna, see talub suuri koormuseid paremini. Vanemad GL5 õlid olid plastiku ja pronkspukside suhtes üpris agressiivsed, väidetavalt tänapäevased enam nii söövitavad ei ole. Ma ise ostsin Castroli 80W90 valmis.
Aga sulle üks küsimus ka, millele ma esimese hooga internetist vastust ei leidnud - kui tugevalt pingutad neid 4 polti, millega reguleeritakse selle lühema, tiguvõlli lõtku? Ma sain rem komplektiga kaasa 0,8mm paksuse jagu tihendeid (sinna metallkaane alla, enne oli sama paks) aga mulle tundub, et seda on vähe. Poldid sai üpris lõdvalt kinni keeratud ja juba hakkas võlli laagreid kinni pooma. Ma saan aru küll, et seal ei tohi lõtku olla aga kuskilt ei suutnud leida kuidas see pingutamine õieti käib ja kui kergelt või raskelt see tiguvõll käima peaks. Liiga lõdvalt neid polte ei tahaks ka jätta, siis hakkab sealt vahelt suure tõenäosusega õli lekkima ja see ongi tegelikult nende karpide surm.
Tere, mul kogu majandus nõellaagritel ja ei hakanud neid vâlja vahetama, panin sama distantsseibi tagasi ja kâib ilusti.
Aga enne kokku panemist tutvusin Haynes manuali soovitusega. Seal räägib nööriga tõmbamisest ja samal ajal pingutamisega, kui liiga pooma jâäb siis paksendada distantsseibi ja üldist keeramiseks vajaliku jõu mõõtmiseks tuleb õli norm täis valada. Ma selle sammuni hetkel pole jõudnud, enne vaja see w90 õli poest tuua.
E12 karbile annab realoem distantsseibe paksusega 0.3 kuni 1.0mm välja. Kui õli sisse saan siis vaatan kas vaja laiali jâlle kiskuda.
Pilt manualist punkt 18
ACDBFC56-070D-4C2C-9564-734C349C640B.jpeg (2.59 MiB) Vaadatud 17291 korda
Vajalikud jõunumbrid
6853A801-4611-4536-896E-EAC63CF42CFF.jpeg (2.46 MiB) Vaadatud 17291 korda
Eks aitan nii kuis oskan.
Eile õhtu eemaldasin pigimatte ja mootoriruumi omadele tegin šabloonid.
CF259CAF-7804-4B66-8C38-6B52E3800911.jpeg (2.15 MiB) Vaadatud 17202 korda
Lammutasin katuseluugi süsteemi lõpuni ja trossid nagu uued.
8B21B65E-5B96-44BA-B7BB-22094ADC7226.jpeg (383.76 KiB) Vaadatud 17202 korda
Ning lõpuks küsimus suurele ringile, mis vigur sinna needitud on, kollaseks tsingitud ja vaha sisse maetud. Internetist pole sellist asja veel leidnud. Asub siis mootoriruumis vasakul ees aku kohal.
Manused
06E3D8E0-FBC0-488D-A129-B7E0B08ADD15.jpeg (315.83 KiB) Vaadatud 17202 korda
E0CC8B20-4EC2-42D2-9859-DFD6C522B4F3.jpeg (293.68 KiB) Vaadatud 17202 korda
67816E85-BBF0-47DA-A627-371BBE2C3A7A.jpeg (293.68 KiB) Vaadatud 17202 korda
D33E5A0E-4558-4532-868E-62AE2FAEA58C.jpeg (315.83 KiB) Vaadatud 17202 korda
Kleepekas on igastahes alt âra võetud, sinna see ei jââ ja orig vâlimus saab taastatud.
Paigaldusviis ei viita küll tehasele, aga vaadates kuidas mõned kohad e12 tehasest kokku on pandud siis palju puudu ei jââ.
Lisaks siis tegemistest kerge kokkuvõtte.
Enda laiskus ajas veidi närvi et kerepritsi suvel ära ei teinud, kuid peale mähkimist ja pakkimist sai kere ikkagi pritsitud. Kuna ilmad jube niisked siis tuli koheselt hakata kere puhastamise ning katmisega tegelema. Korralik allnighter, garagest otse tööle hommikul, polnud kuigi terav see päev. Kaetud sai Novoli classic seeria bodywork primeryga.
4E8B0F54-9B28-4626-99AA-771405C6ACE4.jpeg (2.62 MiB) Vaadatud 16738 korda
116ACE3E-012E-4543-88FF-1E7EE4F222DF.jpeg (1.67 MiB) Vaadatud 16738 korda
Vâike ports poldindust tuli ka tsinkimisest tagasi.
68C7F738-0A84-4AD2-9039-E199038A758C.jpeg (2.74 MiB) Vaadatud 16738 korda
Kokku sai genekas, tagasillatala ja esimesed püstakud.
F601A813-3008-480F-ABAA-4013AAD24D25.jpeg (2.08 MiB) Vaadatud 16738 korda
76B2589B-69C2-4169-B97E-16A0CA47714A.jpeg (2.76 MiB) Vaadatud 16738 korda
6B5F6A19-05C6-48F3-9276-A5FE9848BE7E.png (4.02 MiB) Vaadatud 16738 korda
2E59E3CA-3A29-4A58-AB40-42633C0C4F51.jpeg (3.16 MiB) Vaadatud 16738 korda
Tugilaager sai õige pikkusega tikud.
1C6001CD-E39F-4369-A920-9A952690F21C.png (697.86 KiB) Vaadatud 16738 korda
Ahja, kui e12 ja varajased e24 mehed ÜV lähevad ja sarniirilōtku üle kurdetakse, siis lubatud on 2.4mm
F4C8C6DE-B552-48E0-A0E2-E476EA7E4E1E.jpeg (2.31 MiB) Vaadatud 16738 korda
Mingil arusaamatul põhjusel olen jätnud paljud asjad pildistamata. Aga luban et olen toimetanud. Võtmesõna on leotus, nuustik ja loputus. Terve pagassi sisu sai puhastatud, plastikud pesu ja vaip keemilise, plastikkatete taha tuleb veel üliõhuke poroloon kleepida.
Kõik mootori alumiinium(va kaas ja karter) sai puhastatud ja antud edasi pritsimiseks. Pilti saab kui asjad garages tagasi.
Vahepeal vaadake siis poleeritud nuppu.
Lakiks kasutasin Tikkurila paadilakki ja lihtsalt tegin lapi kokku ja trell tegi oma tööd ühtlase tulemuse saavutamiseks.
DEB8FC20-CD5B-42B2-A8C3-79CB65B04DC2.jpeg (2.76 MiB) Vaadatud 16261 korda
0E43D37C-BC43-4745-862B-9217403551A4.jpeg (2.06 MiB) Vaadatud 16261 korda
D44D8A76-307B-4B70-907D-AD200E879710.jpeg (1.84 MiB) Vaadatud 16261 korda
Head Uut Aastat!
Eks see natuke katsetamine ole, võrreldes kerevärvi katmisega tõmbab alu nähtavalt pooridesse sisse. Velgedel juba 2 aastat peal otse alumiiniumil ja korras.
Alustasin karpa eluga tutvumisega. Haynes/realoem aitab, aga Well F*** Hakkan uut alumist plaati otsima. Kui kellelgil mingeid nippe kuidas neid 4a1 solenoide jms katsetada, siis ootan huviga.
DCC3314F-DBF8-4589-85FE-BC4F39E984E9.jpeg (2.16 MiB) Vaadatud 16117 korda
Kui mujalt ei leia, siis mul on üks suurema 4a1'e korpus.
Milliseid klappe sa täpsemalt mõtled, neid mis kütuse etteande kinni/lahti lülitavad?
BAuri teemas oli mul midagi selle karpa lahkamisest.
Ohjah, talv on rahulik ja pehme aeg ning muruniitmine alles tulevik. Niisiis kõik kes garage nurkades suveks karpasid nokivad, siis palun vältige seda mida selle karpaga on tehtud.
Minuteada lâhevad need karpad 9-11nm kinni, aga siin on naabri kuurist veel pikendus toodud. Tsirka 1.5-1.7mm banaanis igatepidi.
B3081807-6BEF-49FF-B4DD-2FA7A32C7A4B.jpeg (2.29 MiB) Vaadatud 16034 korda
6AC6FB65-8BBE-4F00-B5C8-158F1C35C117.jpeg (2.52 MiB) Vaadatud 16034 korda
BF86EDB7-522A-4E2B-B4BF-7D15C46028F4.jpeg (2.4 MiB) Vaadatud 16034 korda
37BDEB90-B3B0-40EF-B58D-11BA61E9D2A3.jpeg (1.74 MiB) Vaadatud 16034 korda
Lisaks veel 1mm ellipsis
88733029-5953-4774-A8A6-A84B2A1BF9CE.jpeg (2.68 MiB) Vaadatud 16034 korda
Kui kellelgil infot kuidas mersu ja bmw 4a1 ülemine kiht erineb siis andke märku.
Nokkisin sisselaske kokku, panin PTFE määret, kui kellelgil põhjendatud soovitus mis on sinna parim kuulan huviga.
4720C616-3757-48FE-B1C9-3D3AF75ABAD9.jpeg (2.34 MiB) Vaadatud 16034 korda
Liiga ilusaks teed, pärast ei täidu sõita... Karbussi teema tavaline, ladadel ka kõik banaaniks vägistatud. Oleks natuke vähem kõver saaks ehk lihvida pinnad sirgeks, aga tundub ,et antud karbussi eriti ei päästa.