Varsti jälle hooaeg käes ja võib sõitma hakkata.
Pikemat aega olen otsinud õhufiltrit(sport/koonus), sest masin ju karpalt ümber ehitatud pritsungi peale.
Väldiks mingeid "punaseid ämblikevõrke" ja muid jubedusi. Keegi teab soovitada, kust võiks leida.
Kristjani e21 318i `82
- Kristjan S
- Klubiliige
- Postitusi: 738
- Liitunud: 18 Sept 2010 23:44
- Asukoht: tallinn
Re: Kristjani e21 318 `82
e21 318i, e28 528i, e23 735i, e24 635 csi
- Kristjan S
- Klubiliige
- Postitusi: 738
- Liitunud: 18 Sept 2010 23:44
- Asukoht: tallinn
Re: Kristjani e21 318 `82
Üle pika aja sai jälle autodega tegeletud. 3 õhtut tööd tulutult.
Asusin kõrvaldama kaua häirivat probleemi käigukastis. Nimelt vabakäigul sidurit lahti lastes hakkab kostuma ebameeldivat kohinat, hõõrdumist, kulunud laagri häält vms. Raske kirjeldada, pigem peab ise kuulama.
Heas usus kast all, suur pesu, detailidele uus värvikate, kasti ja põhja vahele uus müramatt, hoovastiku pulgale uus tihend, õlivahetus, hoovastiku kont tihedaks, siduri ketas ja korv kriitiliselt ülevaadatud, uus siduri survelaager.
Lootus, et survelaager lahendab probleemi ei läinud läbi. Kostuv müra on endine.
Kuidas edasi? Kas keegi teab soovitada käigukasti spetsialiste?
Enne pesu
Pärast
Asusin kõrvaldama kaua häirivat probleemi käigukastis. Nimelt vabakäigul sidurit lahti lastes hakkab kostuma ebameeldivat kohinat, hõõrdumist, kulunud laagri häält vms. Raske kirjeldada, pigem peab ise kuulama.
Heas usus kast all, suur pesu, detailidele uus värvikate, kasti ja põhja vahele uus müramatt, hoovastiku pulgale uus tihend, õlivahetus, hoovastiku kont tihedaks, siduri ketas ja korv kriitiliselt ülevaadatud, uus siduri survelaager.
Lootus, et survelaager lahendab probleemi ei läinud läbi. Kostuv müra on endine.
Kuidas edasi? Kas keegi teab soovitada käigukasti spetsialiste?
Enne pesu
Pärast
e21 318i, e28 528i, e23 735i, e24 635 csi
Re: Kristjani e21 318 `82
Kui 4k kast, siis neid võiks vanaraua hinnaga saada.
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Re: Kristjani e21 318 `82
mul kuskil vedeleb ka 4 käiguline, ühe olen nii igaksjuhuks alles hoidnud.
Autoremont. e34 524td, e32 750il, e21 315, e12 520, e30 325i, Audi Allroad, e39 528i , e39 530d
- Kristjan S
- Klubiliige
- Postitusi: 738
- Liitunud: 18 Sept 2010 23:44
- Asukoht: tallinn
Re: Kristjani e21 318 `82
Hiljuti selgus, et autol puudub esimestele pritsungitele kohaselt üks elutähtis osa, nimelt Kütuse rõhu aku.
Sai siis otsitud paar kasutatud(ligikaudu 5-10 a.riiulis seisunud) detaili ja neid külge proovitud. Huvitavaks teeb olukorra see, et mõlemal on taga nii öelda nippel, ei kujuta ette mille jaoks. Piilusin ka 6seeria alla, temal ei tulnud tagant otsast midagi välja, lihtsalt sile.
Ühesõnaga küsimus järgmine. Kui auto on mõned sekundid töötanud, hakkab tagumisest torust kütus välja voolama. Kas see tähendab, et sisemine membraan on katki ja detailid kasutud?
Sai siis otsitud paar kasutatud(ligikaudu 5-10 a.riiulis seisunud) detaili ja neid külge proovitud. Huvitavaks teeb olukorra see, et mõlemal on taga nii öelda nippel, ei kujuta ette mille jaoks. Piilusin ka 6seeria alla, temal ei tulnud tagant otsast midagi välja, lihtsalt sile.
Ühesõnaga küsimus järgmine. Kui auto on mõned sekundid töötanud, hakkab tagumisest torust kütus välja voolama. Kas see tähendab, et sisemine membraan on katki ja detailid kasutud?
e21 318i, e28 528i, e23 735i, e24 635 csi
- Kristjan S
- Klubiliige
- Postitusi: 738
- Liitunud: 18 Sept 2010 23:44
- Asukoht: tallinn
Re: Kristjani e21 318 `82
Talv kulus peaasjalikult e21le. Tehtud sai üpriski palju ning mõne detaili üle on kohe eriti hea meel. Pildimaterjali on päris palju ning galeriis on kõik üleval.
Sai taastatud originaal plekkveljed(laiemad ehk 323i omad) tulevikule mõeldes, ilmselt mingi hetk tekib nõudlus
Salong:
juhtmestik ja hoovastik ülevaadatud(sooja kraan), valguskaablid ka ehk kõik mis peab helendama ka helendab ,
spidomeeter puhastatud, ohutulede nupp töötama
3 ajastu kohast raadiot korda tehtud, üks neist Stockholm 21
Kõlarid ette, (twiitriga ja väidetavalt viimased bmw le sobivad ovaalid Audio Cityst) algselt olid kõlarid ainult taga.
Uued pidurivoolikud ja tagumised trumli silindrid, tagumised tule klaasid, WN ist esiaknale kroomliist
Tagumine tulede vaheline plaat ja salongi puhuri kate ülevärvitud
Uus kütusepump, NB 6 bar, mitte 3 nagu enne all oli
BBS mahle velg ja kapsel, ehk nüüd komplekt koos
Ja nüüd põhilised uuendused
Kütusepumba relee ja originaal õhufilter. Ei oleks uskunud, et võin neid leida enda autost kunagi.
See hetk, kui Do to list on täidetud selleks hooajaks ning polegi nagu põhjust homme või ülehomme garaazi minna .
Sai taastatud originaal plekkveljed(laiemad ehk 323i omad) tulevikule mõeldes, ilmselt mingi hetk tekib nõudlus
Salong:
juhtmestik ja hoovastik ülevaadatud(sooja kraan), valguskaablid ka ehk kõik mis peab helendama ka helendab ,
spidomeeter puhastatud, ohutulede nupp töötama
3 ajastu kohast raadiot korda tehtud, üks neist Stockholm 21
Kõlarid ette, (twiitriga ja väidetavalt viimased bmw le sobivad ovaalid Audio Cityst) algselt olid kõlarid ainult taga.
Uued pidurivoolikud ja tagumised trumli silindrid, tagumised tule klaasid, WN ist esiaknale kroomliist
Tagumine tulede vaheline plaat ja salongi puhuri kate ülevärvitud
Uus kütusepump, NB 6 bar, mitte 3 nagu enne all oli
BBS mahle velg ja kapsel, ehk nüüd komplekt koos
Ja nüüd põhilised uuendused
Kütusepumba relee ja originaal õhufilter. Ei oleks uskunud, et võin neid leida enda autost kunagi.
See hetk, kui Do to list on täidetud selleks hooajaks ning polegi nagu põhjust homme või ülehomme garaazi minna .
e21 318i, e28 528i, e23 735i, e24 635 csi
- Kristjan S
- Klubiliige
- Postitusi: 738
- Liitunud: 18 Sept 2010 23:44
- Asukoht: tallinn
Re: Kristjani e21 318 `82
Ja hooaeg ongi vist läbi.
Lühidalt kokkuvõttes sai autot kasutatud igapäevaselt ning saavutatud ulmelised 2800km(arvestades, et pikemaid linnast välja sõite ei olnud).
Fikseeritud läbisõit: 123047km
Kevadel sai väga palju tegeletud probleemidega, mis juba pikalt härisid. Hannes Speedsterist kulutas palju energiat ning sai ka hästi toimima pritse, mille järel sain esimest korda masinat tõeliselt nautima hakkata.
Samuti leidsin kuulutuse netiavarustest ja tormasin järele Mahle bbssidele. ET-13 6Jx13H2-B tähisega.
Mõned meeleolukamad hetked
Lühidalt kokkuvõttes sai autot kasutatud igapäevaselt ning saavutatud ulmelised 2800km(arvestades, et pikemaid linnast välja sõite ei olnud).
Fikseeritud läbisõit: 123047km
Kevadel sai väga palju tegeletud probleemidega, mis juba pikalt härisid. Hannes Speedsterist kulutas palju energiat ning sai ka hästi toimima pritse, mille järel sain esimest korda masinat tõeliselt nautima hakkata.
Samuti leidsin kuulutuse netiavarustest ja tormasin järele Mahle bbssidele. ET-13 6Jx13H2-B tähisega.
Mõned meeleolukamad hetked
e21 318i, e28 528i, e23 735i, e24 635 csi