BMW e10 1502, '75 krad
Re: BMW e10 1502, '75 krad
Wallothnesch'ist tellisin tagumised koopakaarde (sisemised ja välimised). Parema tagumisega sai alustatud vahetust. Sisemine sai ilusti paika kuid siis tuli kurb tõsiasi ning välimine peale ei istu.
Parempoolne küljekarp sai küljest lõigatud ja sealt ei tulnud mitte midagi ilusat. Aeg ja rooste ikka korralikult tööd teinud. Sillatala kinnitus kohad on pm olematud.
Kogu sisemise karbi alumine äär tuli uus teha kuna vana oli täiesti rabe.
Kõrvalistuja poolne põhi ilusti tehtud. Kõige ilusam koht hetkel minu jaoks auto juures
Parempoolne küljekarp sai küljest lõigatud ja sealt ei tulnud mitte midagi ilusat. Aeg ja rooste ikka korralikult tööd teinud. Sillatala kinnitus kohad on pm olematud.
Kogu sisemise karbi alumine äär tuli uus teha kuna vana oli täiesti rabe.
Kõrvalistuja poolne põhi ilusti tehtud. Kõige ilusam koht hetkel minu jaoks auto juures
BMW e10, 1502
Re: BMW e10 1502, '75 krad
Minu tagasihoidlik soovitus on, et keevitaja võttab natukene järelaitmistunnid.
13. August 1918, der Tag der unser Leben veränderte!
- Kristjan S
- Klubiliige
- Postitusi: 738
- Liitunud: 18 Sept 2010 23:44
- Asukoht: tallinn
Re: BMW e10 1502, '75 krad
Suur töö ikka ettevõetud. Jõudu ja jaksu !
e21 318i, e28 528i, e23 735i, e24 635 csi
Re: BMW e10 1502, '75 krad
Kõige pealt ei külva ma kriitikat kuid.....nägin ise seda autot oma silmaga. Nendel on olemas pingid kus ja mida painutada. Aga ometi ei kasuta nad neid. Mina kliendina hoiaksin silma rohkem peal. See on soe soovitus. Kuid siiski nähes kui metsas see on, on minu poolt sügav kummardus ette võtmise ees.
http://www.CarRestoration.ee" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: BMW e10 1502, '75 krad
Kogemused tulevad aastatega. Mõne kohapeal ei peagi keevitus muster ideaalselt jooksma, kuid minu arust tehakse asja siiski korralikult. Ilusti läbi keevitatud ja vajalikud asjad painutatud või sooned sisse tehtud.
Praeguseks on parem külg enam vähem valmis. Lisaks on ära vahetatud ka a-posti taga olev plekk.
Vasak külg on isegi hullemas seisus kui parem oli. Kuid nüüd on probleem esininaga vaja, siiski uut, kuid pole leidnud seda kõige paremat variant veel. Kindel on see, et uus ninga igaljuhul tuleb.
Nina järgi tuleb ka mõlemad küljed paika ajada. Muidu võivad uste ja tiibade vahed väga valesti jääda.
Praeguseks on parem külg enam vähem valmis. Lisaks on ära vahetatud ka a-posti taga olev plekk.
Vasak külg on isegi hullemas seisus kui parem oli. Kuid nüüd on probleem esininaga vaja, siiski uut, kuid pole leidnud seda kõige paremat variant veel. Kindel on see, et uus ninga igaljuhul tuleb.
Nina järgi tuleb ka mõlemad küljed paika ajada. Muidu võivad uste ja tiibade vahed väga valesti jääda.
Viimati muutis krad, 05 Jaan 2017 23:51, muudetud 1 kord kokku.
BMW e10, 1502
Re: BMW e10 1502, '75 krad
Lõpuks sain kätte uue nina.
Mitmeid tunde sai erinevatest kohtadest otsitud. Pm kõikjal kus nina müügil nägin oli kas juurde kirjutatud, et otsas või vastati kirjateel, et pole enam saadaval.
Paar netipoodi väitsid et tehase tellimusega saab 2-4 nädalaga kätte (üks neist isegi Eestis), kuid see ei tekitanud eriti usaldust. UM'ist küsisin siis sealt öeldi, et 24 nina on hetkel üle euroopa tellitud aga kogus veel nii väike, et eraldi liini pole selle jaoks käima pandud.
Nii saigi otsustatud ikkagi W&N'i kasuks. Vähem jamasid ja teadsin kindlalt et saan õige/korraliku asja.
Mitmeid tunde sai erinevatest kohtadest otsitud. Pm kõikjal kus nina müügil nägin oli kas juurde kirjutatud, et otsas või vastati kirjateel, et pole enam saadaval.
Paar netipoodi väitsid et tehase tellimusega saab 2-4 nädalaga kätte (üks neist isegi Eestis), kuid see ei tekitanud eriti usaldust. UM'ist küsisin siis sealt öeldi, et 24 nina on hetkel üle euroopa tellitud aga kogus veel nii väike, et eraldi liini pole selle jaoks käima pandud.
Nii saigi otsustatud ikkagi W&N'i kasuks. Vähem jamasid ja teadsin kindlalt et saan õige/korraliku asja.
Viimati muutis krad, 05 Jaan 2017 23:50, muudetud 1 kord kokku.
BMW e10, 1502
Re: BMW e10 1502, '75 krad
Nina kokku sobitamine...
Elukaaslaselt sai eelmistel jõuludel sellise kingituse. Sai lõpuks kokku pandud ja mootor ka külge tõstetud.
Nüüd saab vaikselt mootori kallal nokitsema hakata.
Elukaaslaselt sai eelmistel jõuludel sellise kingituse. Sai lõpuks kokku pandud ja mootor ka külge tõstetud.
Nüüd saab vaikselt mootori kallal nokitsema hakata.
Viimati muutis krad, 05 Jaan 2017 23:44, muudetud 4 korda kokku.
BMW e10, 1502
Re: BMW e10 1502, '75 krad
Hakkab juba vaikselt meenutama, edu ja jätkuvalt paksu rahakotti
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
Re: BMW e10 1502, '75 krad
Kui hetkel on klubis enamasti e21 ja e28 ülekaal, siis vaatan, et vaikselt hakkab 02'si ka jõudsalt juurde tulema ja valmima. Väga meeldiv näha, et ka see auto areneb niiviisi
Re: BMW e10 1502, '75 krad
Tänud!
Aasta lõpuks on vast keretööd kõik valmis. Vaikselt mõtlen ka värvimisele, kuid mingit kindlat tooni pole välja valinud.
Aasta lõpuks on vast keretööd kõik valmis. Vaikselt mõtlen ka värvimisele, kuid mingit kindlat tooni pole välja valinud.
BMW e10, 1502
Re: BMW e10 1502, '75 krad
Ehk originaalvärvi, millega tehasest tuli?
e28 520i -> e34 525iAT -> Sierra Gt & Sierra
Re: BMW e10 1502, '75 krad
Enne pilte võrdluseks panema ei hakka, neid leiab eelmistelt lehekülgedelt.
Mõlemal poolel on a-postid ja küljekarbid nüüd küljes. Küljekarbid said lastud ka seest ära värvida.
Originaal värvina tuli ta tehasest ilmselt helehallina. Peas mõlguvad praegu kolm tooni: tumehall, punane ja sinine (viimased kaks siis candy stiilis)
Kõrvalistuja poolest ust on ka ilmselt uut vaja. Vana uks on suhteliselt untsus ja paksu pahtlikihi all, tänu millele on õiged kumerused ja kerejooned kadunud.
Viimati muutis krad, 05 Jaan 2017 23:46, muudetud 3 korda kokku.
BMW e10, 1502
Re: BMW e10 1502, '75 krad
Minu arvamus oleks jätta originaalvärv või siis see tumehall. Miski erk ja edev värv ei lähe minuarust 02'ga eriti hästi kokku.
Re: BMW e10 1502, '75 krad
02 valikus oli ka erinevaid suhteliselt erksaid ja edevaid värve.
Siin koos fotodega erinevad näidised
Siin koos fotodega erinevad näidised
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Re: BMW e10 1502, '75 krad
Minu soovitus: inka orange, kui midagi erksamat soovid. Kui mitte, siis mõni hallidest toonidest .
e28 528iA '84
Re: BMW e10 1502, '75 krad
Kuidas üleüldiselt W&N tellitud kereplekkide olukord on?
Enamus B osad ja teemat lugedes paistis, et isegi need tükid ei sobi omavahel kokku. Näiteks sisemine ja välimine tiivakaar.
Ühed tiivad ma korra tellisin, aga need läksid rallikale. Sul samuti B osa tellitud? Ei tea veel kas osta kallis A osa või sama raha eest 6 komplekti B osa poritiibu.
Ilmselt alustan enda auto demonteerimisega üsna varsti. Siis olekski tarvis natuke taustauuringut teha kereplekkide kvaliteedi osas.
Edu autoga!
Enamus B osad ja teemat lugedes paistis, et isegi need tükid ei sobi omavahel kokku. Näiteks sisemine ja välimine tiivakaar.
Ühed tiivad ma korra tellisin, aga need läksid rallikale. Sul samuti B osa tellitud? Ei tea veel kas osta kallis A osa või sama raha eest 6 komplekti B osa poritiibu.
Ilmselt alustan enda auto demonteerimisega üsna varsti. Siis olekski tarvis natuke taustauuringut teha kereplekkide kvaliteedi osas.
Edu autoga!
Re: BMW e10 1502, '75 krad
Lappasin kasutaja "Ruut" antud lingi läbi. No nüüd on valik veel keerulisem, umbes nagu naistel riidepoes
Õnneks on värvimiseni veel aega. Inka orange värv kindlasti ei lähe, see minu arust rohkem sport autode teema.
Kusjuures ei ole enamus B detailid. Näiteks nina on A osa ja selle ülemisi nurki peab natuke modima, et ilusti istuks.
Tiivad on B osad ja neid pidi mõlemaid modima. Koopakaared jah ei istunud ilusti 1:1 ja täiesti taha lõppu pole veel jõudnud.
Kui võtta nüüd kõiki neid tellimusi mis W&N'st teinud olen siis ühtegi mõlkis või muul moel deformeerunud detaili ma sealt saanud ei ole.
Küljekarpide alla käivad liistud. W&N'is ringi vaadates ei saa täpeselt aru millised need liistud konkreetselt on. A51131803359 ja A51131803360 on need õiged?
Ning nüüd kui vaadata kummitihendit sinna alla siis annab kolm eri varianti rear, center ja front mis ajab natuke segadusse.
Ehk kas ma vaatan õigeid asju või on need mingid muud liistud?
Õnneks on värvimiseni veel aega. Inka orange värv kindlasti ei lähe, see minu arust rohkem sport autode teema.
Kusjuures ei ole enamus B detailid. Näiteks nina on A osa ja selle ülemisi nurki peab natuke modima, et ilusti istuks.
Tiivad on B osad ja neid pidi mõlemaid modima. Koopakaared jah ei istunud ilusti 1:1 ja täiesti taha lõppu pole veel jõudnud.
Kui võtta nüüd kõiki neid tellimusi mis W&N'st teinud olen siis ühtegi mõlkis või muul moel deformeerunud detaili ma sealt saanud ei ole.
Küljekarpide alla käivad liistud. W&N'is ringi vaadates ei saa täpeselt aru millised need liistud konkreetselt on. A51131803359 ja A51131803360 on need õiged?
Ning nüüd kui vaadata kummitihendit sinna alla siis annab kolm eri varianti rear, center ja front mis ajab natuke segadusse.
Ehk kas ma vaatan õigeid asju või on need mingid muud liistud?
Viimati muutis krad, 05 Jaan 2017 23:47, muudetud 4 korda kokku.
BMW e10, 1502
Re: BMW e10 1502, '75 krad
Kahjuks ei näe paljusid pilte su teemas. Võimalik, et oled linkinud mõnest isiklikust kaustast need. Oleks hea jälgida piltide toel ka arengut.
Kui sa räägid sellest W&N 750€ maksvast ninaosast, siis see ei ole A osa. Mina rääkisin nendega ja tellisin enam kui aasta tagasi neilt viimase, mis oli mõeldud autodele kuni 72 aasta.
Ninapaneelid neil kõik B osad. A osana saab sealt ainult poritiibu. Kõik muu on juba järelturu toodang. Kui originaal poritiib maksab 625€, siis see polekski võrreldav ülikeeruka ninadetaili või näiteks ukse valmistamisega.
Kui sa räägid sellest W&N 750€ maksvast ninaosast, siis see ei ole A osa. Mina rääkisin nendega ja tellisin enam kui aasta tagasi neilt viimase, mis oli mõeldud autodele kuni 72 aasta.
Ninapaneelid neil kõik B osad. A osana saab sealt ainult poritiibu. Kõik muu on juba järelturu toodang. Kui originaal poritiib maksab 625€, siis see polekski võrreldav ülikeeruka ninadetaili või näiteks ukse valmistamisega.