Argo BMW e32 735ia highline
Argo BMW e32 735ia highline
Tere.Panen siis ka ühe oma vanakese siia üles.Tegemist siis bmw e32 735ia-ga.Tehasest veeres välja 1989a lõpus ja arvele võeti1991a.Tehase varustust ei oska öelda kuna autoga on tehtud suured muudatused.Hetkel siis - 4x el. aknad,4x el. istmed(esimesed mäludega),4x istme soojendused,4x el. peatoed,el. taga akna kardin(korras),2x kliima,toimiv külmkapp jne.Ostes oli auto suht sitas seisus.Praeguseks vahetatud kõik piduri kettad,klotsid,taga vedrud,tagumised amordid(bilstein),korralikud rehvid sai alla pandud,tsentreerimis rõngad ostetud,mootoril klapid reguleeritud,rooli otsad ja õõtsad vahetatud,uus pendelhoova puks,uued velje poldid,100ah uus aku.Ülevaatus punktis lasin veermiku kontrollida ja vastuseks tuli,et praegu ei ole ühtegi loksu.Paar natuke kehva kvaliteediga pilti kah
Tegu on siiski lühikese kerega ja highline sisu on kuskil ise paigaldataud.Kusjuures suhteliselt korralikult on tehtud.Käsipidurit pole kahjuks praegu kuna tagumine kliima plokk on väheke suur.Sellega tegelen hiljem.nuga kirjutas:Kas see on pika või lühikese kerega?
Muidu originaalis pakuti highline varustust ainult pikale 750'le.
Selle auto käekäikku tean ise kah natuke. Ja mulle kui pedantsele highline-i fännile/omanikul ei meeldi teps mitte see, mis selle auto juures tehtud on
Kunagi Pärnus oli siis lätist toodud 750 iL Highline, mis millegi pärast juppideks kisti Ja siis kaks e32 omanikku otsustasid ilmselt, et näe sa võta laudadega esimesed istmed ja ma võtan tagumise keskkonsooli ja külmiku Ja siis tekkisidki siuksed kaks poolkõvad maamehe highline-i, mis nüüd selle 735-e näol on omaniku vahetanud, kuid see kes laudadega esimesed istmed sai, sõidab oma 740-iga siiani ringi. 740 vennale tegin isegi kunagi pakkumise, et ostan istmed ja lauad ära - siis astus ta elukaaslane ringist välja ja ütles, et Diima seda autot küll maha ei müü ja vaatas mulle sügavalt silma Nuh, mis seal ikka, naine oli sillas ilmselt, saab küüsi taga istudes hästi värvida, sõidu ajal eriti
Mul õnnestus oma highline jaoks sellelt Pärnu masinalt tagumised pikad uksed ja korralik kardinaring ära ärida - ja edasi rändas kere emexi ja keegi projekti ehitaja sai kone ja kasti omale. Seega minu auto hind jälle tõusis, üks highline vähem olen rahul
Aga, mis nüüd konkreetset autot puudutab, siis ei saaks küll öelda, et see korralikult tehtud on Pukk on võib-olla ilusti kinni keeratud jah, aga käsipiduri juurest on osa konsoolist ära hammustatud mingine 10 cm, et see jurakas lühikesesse keresse ära mahuks. Ei usu ma ka, et esimest ahju on viitsitud vahetada ja ilma esimese ahjuta ei tööta ka tagumine. Vurri saab jah ehk tööle aga kraade ta ei hoia ja veesärgiga ühendust ei saa. Käisin seda autot vaatamas ka, kui ta müügis oli. Ei jätnud viisakat muljet Ma ei ole russofoob, aga elu on näidanud, et autod, kust venelane on üle käinud ei tõota midagi head Aga ma hindan võib-olla valesid asju ja poolik highline tekitab teinekord teises seltskonnas suuremat austust kui kellegi ilma roosteta E12 näiteks
Aga omanikule soovitus, et proovi kuidagi 740 vennaga jutule saada, ehk müüb sulle istmed maha, siis jääb sul üle vaid kere pitsiga kuumaks ajada ja 11,4 cm pikemaks venitada
Kunagi Pärnus oli siis lätist toodud 750 iL Highline, mis millegi pärast juppideks kisti Ja siis kaks e32 omanikku otsustasid ilmselt, et näe sa võta laudadega esimesed istmed ja ma võtan tagumise keskkonsooli ja külmiku Ja siis tekkisidki siuksed kaks poolkõvad maamehe highline-i, mis nüüd selle 735-e näol on omaniku vahetanud, kuid see kes laudadega esimesed istmed sai, sõidab oma 740-iga siiani ringi. 740 vennale tegin isegi kunagi pakkumise, et ostan istmed ja lauad ära - siis astus ta elukaaslane ringist välja ja ütles, et Diima seda autot küll maha ei müü ja vaatas mulle sügavalt silma Nuh, mis seal ikka, naine oli sillas ilmselt, saab küüsi taga istudes hästi värvida, sõidu ajal eriti
Mul õnnestus oma highline jaoks sellelt Pärnu masinalt tagumised pikad uksed ja korralik kardinaring ära ärida - ja edasi rändas kere emexi ja keegi projekti ehitaja sai kone ja kasti omale. Seega minu auto hind jälle tõusis, üks highline vähem olen rahul
Aga, mis nüüd konkreetset autot puudutab, siis ei saaks küll öelda, et see korralikult tehtud on Pukk on võib-olla ilusti kinni keeratud jah, aga käsipiduri juurest on osa konsoolist ära hammustatud mingine 10 cm, et see jurakas lühikesesse keresse ära mahuks. Ei usu ma ka, et esimest ahju on viitsitud vahetada ja ilma esimese ahjuta ei tööta ka tagumine. Vurri saab jah ehk tööle aga kraade ta ei hoia ja veesärgiga ühendust ei saa. Käisin seda autot vaatamas ka, kui ta müügis oli. Ei jätnud viisakat muljet Ma ei ole russofoob, aga elu on näidanud, et autod, kust venelane on üle käinud ei tõota midagi head Aga ma hindan võib-olla valesid asju ja poolik highline tekitab teinekord teises seltskonnas suuremat austust kui kellegi ilma roosteta E12 näiteks
Aga omanikule soovitus, et proovi kuidagi 740 vennaga jutule saada, ehk müüb sulle istmed maha, siis jääb sul üle vaid kere pitsiga kuumaks ajada ja 11,4 cm pikemaks venitada
850Ci
Äkki oskad öelda,et kunas see sisu minu autosse pandi.See poolik highline sisu oli nagu rohkem boonusena saadud kuna tahtsin nagunii e32-te osta.Tagumine ahi töötab ilma probleemideta,kõik voolikud on yhendatud ja kliima lekkeid pole.Smurff kirjutas:Selle auto käekäikku tean ise kah natuke. Ja mulle kui pedantsele highline-i fännile/omanikul ei meeldi teps mitte see, mis selle auto juures tehtud on
Kunagi Pärnus oli siis lätist toodud 750 iL Highline, mis millegi pärast juppideks kisti Ja siis kaks e32 omanikku otsustasid ilmselt, et näe sa võta laudadega esimesed istmed ja ma võtan tagumise keskkonsooli ja külmiku Ja siis tekkisidki siuksed kaks poolkõvad maamehe highline-i, mis nüüd selle 735-e näol on omaniku vahetanud, kuid see kes laudadega esimesed istmed sai, sõidab oma 740-iga siiani ringi. 740 vennale tegin isegi kunagi pakkumise, et ostan istmed ja lauad ära - siis astus ta elukaaslane ringist välja ja ütles, et Diima seda autot küll maha ei müü ja vaatas mulle sügavalt silma Nuh, mis seal ikka, naine oli sillas ilmselt, saab küüsi taga istudes hästi värvida, sõidu ajal eriti
Mul õnnestus oma highline jaoks sellelt Pärnu masinalt tagumised pikad uksed ja korralik kardinaring ära ärida - ja edasi rändas kere emexi ja keegi projekti ehitaja sai kone ja kasti omale. Seega minu auto hind jälle tõusis, üks highline vähem olen rahul
Aga, mis nüüd konkreetset autot puudutab, siis ei saaks küll öelda, et see korralikult tehtud on Pukk on võib-olla ilusti kinni keeratud jah, aga käsipiduri juurest on osa konsoolist ära hammustatud mingine 10 cm, et see jurakas lühikesesse keresse ära mahuks. Ei usu ma ka, et esimest ahju on viitsitud vahetada ja ilma esimese ahjuta ei tööta ka tagumine. Vurri saab jah ehk tööle aga kraade ta ei hoia ja veesärgiga ühendust ei saa. Käisin seda autot vaatamas ka, kui ta müügis oli. Ei jätnud viisakat muljet Ma ei ole russofoob, aga elu on näidanud, et autod, kust venelane on üle käinud ei tõota midagi head Aga ma hindan võib-olla valesid asju ja poolik highline tekitab teinekord teises seltskonnas suuremat austust kui kellegi ilma roosteta E12 näiteks
Aga omanikule soovitus, et proovi kuidagi 740 vennaga jutule saada, ehk müüb sulle istmed maha, siis jääb sul üle vaid kere pitsiga kuumaks ajada ja 11,4 cm pikemaks venitada
No nii.Teeks siis lisa oma remondi päevikusse.Sai ostetud uued esimesed stabika puksid ning asusin siis vahetama neid.Vanu ära võttes avanes kurb vaatepilt.Nimelt on need vanad puksid olnud nii kaua all,et stabika varras on roostetanud poole õhemaks.Korraliku varda peaks saama kätte reedel.Laupäeval ootab ees esi amortide ja rooli otsa vahetus.Vahepeal sai vahetatud ka sisselaske kollektori ja õhulugeja vaheline lõdvik ning hetkel on kütuse kulu 11,0(enne oli 16,0) .Mul on mõned uuemad pildid kah aga ei oska neid sobitada siia.Peaaegu unustasin ,et kliima pump andis saba aga mul juba teine olemas.
Kliimapump...mhhhhm...pean sulle kahjuks ütlema, et highline-l on kliimapumbaga teised lood kui tavalisel. Nimelt esiteks on pumbaratas suurema läbimõõduga, teiseks on highline pumbarattal veel teinegi rihmasoon, mille kaudu saab ringlemise teine väike nunnu genekas ja kolmandaks oli mäletamist mööda pump ise ka natuke teistsugune. Ei oska öelda, kuidas su autost nn highline valmidus saadud/tehtud on - eespool ütlesid, et tagumine ahi töötab korrektselt ja kõik fine. Lihtsalt targutan siin praegu ja hoiatan, et kui pandud ka highline-i pump, siis nii lihtsalt teise pumba vastu vahetada sa seda ei saa...võib piisata kui vahetad rihmaratta ka ära võib ka mitte...täpselt ei mäleta praegu seda
850Ci
Nüüd on autol kõik uued amordid.On selgunud,et roolikarp on täielikult õhtal - ajab reguleerimis poldist õli välja ja korralik loks kah sees.Natuke siis tuleviku plaanidest - plaanis on teha lähikuudel mootorile kap remont kuna praegu jätab vahele ja ei taha käima minna.Kui asjad jõudnud nii kaugele,eks siis annan teada
Tervitus.Aeg möödunud ja toimunud nii mõndagi uut.Sai ülevaatusel käidud ja kahjuks tuli korduv.Käsipiduri olin unustanud ja co oli üle normi.Käsipiduriga oli selline jama,et klotse enam polnud .Nüüdseks klotsid vahetatud ja ülevaatus läbitud.Seekord pidin tegema heitgaasi testi gaasiga kuna katid arvatavasti õhtal.Peale seda jama vahetatud lambda andur ja jagaja kaan koos rootoriga.Nende uute detailidega muutus mootori töö 3x paremaks.Vahetusse lähevad veel tagasilla kaheksad ja keskmine roolivarras.Roolikarp ikka lekib kuna selgus,et minu autol servotronik.Korralik tavaline nüüd niisama riiulis