BMW E28, Jaks

Foorumiliikmete autod.
Kasutaja avatar
tanele28
Klubiliige
Postitusi: 761
Liitunud: 23 Apr 2005 20:10
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas tanele28 »

-Myyr- kirjutas:Madaldus on muidugi omamoodi pluss aga igapäeva auto puhul vast natukene mõtetu.

Pigem siis kui välimust taga ajada.

Spoilerite osas võibolla ette midagi põlle kõlge..

Aga kui jätta tagant kõrgeks ja eest madalaks .ja kui veel ees on spoilerilisa ka..jääks see väga rõve.. aga igalühel oma arvamus ja nägemus asjast.

Veljed on küll 5+ aga kuidas oleks valgete velgedega :D ?
Kardan, et Jaksi auto ei käi väljendi alla "igapäevaauto" :P
Ja vägakena jäi peab vist millagi Jaksile külla minema ja oma silmaga üle vaatama lõpptulemuse.
Viimati muutis tanele28, 31 Mai 2010 21:54, muudetud 1 kord kokku.
E28 525e & E28 535i
-Myyr-
Postitusi: 1127
Liitunud: 17 Sept 2009 15:19
Asukoht: Suvepealinn

Postitus Postitas -Myyr- »

"igapäeva" all..seletasin natukene valesti. :D

Aga kõik ei pea ju olema madal.

Peaasi et endale on meeldiv ja süda rahul.
Selle pärast ongi kõik nii nagu on. : )
Kasutaja avatar
Jaks
Klubiliige
Postitusi: 1139
Liitunud: 12 Dets 2007 11:54
Asukoht: L-Virumaa, Kadrina

Postitus Postitas Jaks »

Neid inimesi kes tahavad näha seda autot hetkel madalana pean kahjuks kurvastama, sest seda ei tule.
Lihtsalt hetkel on jäikus just selline mõnus, ehk siis parajalt mugav sõita.
Võrreldes oma 6-sega on kohe lust sinna autosse istuda ja sõita sellistel veidi halvematl teedel. Kuid jah kui on korralik tee siis on 6-sega ka seal ok liigelda.
Hetkeks on siis auto eesti registris ja läbinud ka puhtalt ülevaatuse :D Aga hea oli vaadata ülevaataja nägu ja pilku kui tegeles selle autoga :P
Seega siis kõik on olemas, et legaalselt liigelda ja seda ka hetkeks vast 200km teinu.
Samas vaja veel mõningaid pisi asju teha, aga eks saab needki tehtud.
F25 ja E63
Varuosadeks E24 628 ja E23 osasi.
Kasutaja avatar
Kristina5
Klubiliige
Postitusi: 357
Liitunud: 04 Juun 2009 14:56
Asukoht: Saku

Postitus Postitas Kristina5 »

BMW juhitavus on teada , minuarust on see väga hea. Ei ole sellele autole vaja madaldust ega Bilsteine ega jumalteab mida veel. Aga selle jaoks on eeldus, et veermik oleks korras. Paljud üritavad vist oma p*rses veermiku madaldusvedrudega ''parandada''. Kahjuks viimasel ajal selline mulje jäänud. Kõige hullem on veel see, et madaldusvedrud tehakse kodus põlve otsas, mis keerab BMW-le omase juhitavuse ikka täiesti peapeale. Aga see selleks. Kasutaja Jaks on tubli BMW omanik, au ja kiitus minupoolt. ;)

Minumeelest su auto küll madalduse järgi ei karju, kena velg on all, veermik on korras, auto on korras. Mida veel? Ainult puhas sõidurõõm ju. (:
BMW E34 525i 125 kW & BMW E34 540i 210 kW & BMW E36 325i 141 kW Cabrio
BMW M5 & BMW E90 320d
Kasutaja avatar
trevi
Postitusi: 1075
Liitunud: 27 Mai 2006 14:05
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas trevi »

Paljud üritavad vist oma p*rses veermiku madaldusvedrudega ''parandada''.
Ma usun, et madaldus pannakse ikka sellepärast, et nii jääb autost sportlik - võimsam mulje.

Auto on kena, tagarattad vastu koopaservi ei kipu käima?
There's no school like old school, and I'm the fucking headmaster.
Kasutaja avatar
ErR
Postitusi: 107
Liitunud: 13 Dets 2005 18:21
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas ErR »

Madaldusvedru pluss ongi see, et vedrustuse jäikus jääb samaks, kui ise keerde maha lõigata, siis läheb väga palju jäigemaks. Madalam raskuskese mõjub ise veidi positiivselt juhitavusele. Ka tehases valitakse vedru üldiselt sõiduki massi järgi, nii et minu arvates ei olegi õige vedruga auto jäikust reguleerida. Nii et madaldusvedrud oleks igati head, kui madalam auto ei häiri.
Kasutaja avatar
Jaks
Klubiliige
Postitusi: 1139
Liitunud: 12 Dets 2007 11:54
Asukoht: L-Virumaa, Kadrina

Postitus Postitas Jaks »

Vaatan, et maitsed on inimestel ikka erinvad :D
Aga teadmiseks, et hetkel on sellel autol all samuti Bilstenid ( nagu ka kuuesel ), aga kuna auto on kõrgem siis ka mugavamalt pehmem. Ehk siis minu teada on Bilsten selline amort mis vastavalt kõrgusele muudab jäikust ( ehk siis mida madalam seda jäigem ). Ja mis kõige kummalisem siis all olevatel Bilstenitel on ka BMW logo peal.
Mis puudutab taga rataste koopasse käimist siis pean tunnistama, et vasakuga on see õnnestunud. Aga seda siis kui keerata paremale järsku kurvi paraja kiirusega. Seega siis jah võiks veidikene rehv isegi kitsam olla, aga seda siis järgmise jooksu ostmisel.
F25 ja E63
Varuosadeks E24 628 ja E23 osasi.
Kasutaja avatar
Jaks
Klubiliige
Postitusi: 1139
Liitunud: 12 Dets 2007 11:54
Asukoht: L-Virumaa, Kadrina

Postitus Postitas Jaks »

Homme saab auto seest puhtaks kasitud :P
F25 ja E63
Varuosadeks E24 628 ja E23 osasi.
Kasutaja avatar
Jaks
Klubiliige
Postitusi: 1139
Liitunud: 12 Dets 2007 11:54
Asukoht: L-Virumaa, Kadrina

Postitus Postitas Jaks »

Paneks siis mõne pildi puhtast sisust, sest pilt ütleb rohkem kui sõnad.
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
F25 ja E63
Varuosadeks E24 628 ja E23 osasi.
cheech
Postitusi: 268
Liitunud: 28 Dets 2009 17:28
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas cheech »

vägagi kena!!!
-Myyr-
Postitusi: 1127
Liitunud: 17 Sept 2009 15:19
Asukoht: Suvepealinn

Postitus Postitas -Myyr- »

Sisu on sul hea.
Silma jäid kohe kohe istmed ja m-techi rool( kui mul õigus on)

aga see.. konsooli värv..its gay :D

Andesta minu lapseliku huumorit. Pärl on sul see auto
"Old bmw isn't just a classic.
It's a sign of having good taste in cars" - S.Müür

Autode varuosad Pärnus
Küsimused või päringud PM'i
Kasutaja avatar
Jaks
Klubiliige
Postitusi: 1139
Liitunud: 12 Dets 2007 11:54
Asukoht: L-Virumaa, Kadrina

Postitus Postitas Jaks »

Sai siis tegeetud vigadega mis oli enne teada ja siis sellega mis tekkis reedel.
Ehk siis sai autol käigukast maha võetud ja vaadatud mis juhtus siduriga, et see lakkas lahutamast. Viga oli siis selline mida ei oleks osanud arvata. Ja selle põhjuseks oli lahtine hoorata polt mis otsapidi oli vastu siduri kettast. Sai kõik poldid igaks juhuks ka keerme liimiga tagasi panud. Kuigi pole seda varem kunagi teinud.
Lisaks sai siis laiali kistud ka käigukast. Seal siis vigaseks oli 2 käigu sünkro, veidike tagant lekkiv simmer ja külmalt tühikäigul kostuv klobin.
Sai siis kast lahti lammutatud ja mõtlesin, et saan kahest kastist midagi kokku. Aga see 3,5-se kasti sisu on teine ja seega ei istu asjad omavahel kokku.
Sai siis vaadatud ja mõeldud, et mida teha ja otsustasin laduda teise kasti sisu siis 3,5-se kesta.
Hetkel kast autol all tagasi ja toimib. Kuigi nüüd peaks siis sisu nõrgem olema ja seega ei tea kaua ta kestab. Aga eks siis katsetame ja saame teada.
Mõnel võib tekkida küsimus, et miks ma siis niisama teist kasti alla ei tõstnud. Ja sellel on suht lihtne seletus. Ehk siis teisel kastil puudusid siduri kojas olevate anduri kohad.
Ja lisaks sai eemaldatud ka Katalüsaator mida pole vaja, sest ülejäänud vidinad sai ennem maha võetud.
F25 ja E63
Varuosadeks E24 628 ja E23 osasi.
Kasutaja avatar
Jaks
Klubiliige
Postitusi: 1139
Liitunud: 12 Dets 2007 11:54
Asukoht: L-Virumaa, Kadrina

Postitus Postitas Jaks »

Eelmine nädal sai siis ka Raplas rajal käidud ja tundub, et auto elas selle kenasti üle :D
Täna vaatasin, et ilm suht ok ja seega käisin tegin väikse pildi seeria. Seda siis põhiliselt ka selleks, et saada midagi kalendrisse sobiliku.
Laseme siis piltidel rääkida mis täna tehtud sai.

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
F25 ja E63
Varuosadeks E24 628 ja E23 osasi.
V8
Postitusi: 98
Liitunud: 16 Jaan 2009 06:04

Postitus Postitas V8 »

Tõsiselt ilus auto, peaks mainima, raha ja tööd on sinna vist kõvasti läind :D
Mulle isiklikult selline auto kõrgus meeldib, mis vedrud sul on muidu?
On nad mingid kompromiss vedrud, et siis nagu pool pehmed, või on nad jäigad?
Minu turbo e28 veel seisab kuidagi koos :cry:
Aga kunagi saab paremaks :wink:
Kasutaja avatar
Jaks
Klubiliige
Postitusi: 1139
Liitunud: 12 Dets 2007 11:54
Asukoht: L-Virumaa, Kadrina

Postitus Postitas Jaks »

V8 kirjutas:Tõsiselt ilus auto, peaks mainima, raha ja tööd on sinna vist kõvasti läind :D
Mulle isiklikult selline auto kõrgus meeldib, mis vedrud sul on muidu?
On nad mingid kompromiss vedrud, et siis nagu pool pehmed, või on nad jäigad?
Tänan.
Eks aega ja raha ole oma jagu kulunud, kuid tulemusega olen ise ka suhteliselt rahul.
Seda mis puudutab vedrustust ei oska muud moodi komenteerida kui, et tegemist on originaal asjadega.
Ehk siis Bilstenid mis omavad originaal BMW logo (seega tehasest paigaldatud ) vedrud peaks vist ka olema originaalid. Kuna ise ma neid ka ei vahetanud julgeks arvata, et tegu on siis tehases paigaldatud osadega. Ja siiani töötavad ilusti.
Ehk siis ei ole väga jäigad ega ka pehmed.
F25 ja E63
Varuosadeks E24 628 ja E23 osasi.
Kasutaja avatar
Jaks
Klubiliige
Postitusi: 1139
Liitunud: 12 Dets 2007 11:54
Asukoht: L-Virumaa, Kadrina

Postitus Postitas Jaks »

No nii mis siin siis ikka erilist kirjutada.
Aga võtame siis selle teema siin kokku lühidalt.
Sai nähtud vaeva, veidike ka sõitu nautida ja hetkel hinges veidike ka igatsus.
Ehk siis auto on hetkeks liikunud uuele omanikule ja loodan, et uus omanik hoolib sellest autost ja saab siin selle kohta ka hiljem midagi lugeda.
F25 ja E63
Varuosadeks E24 628 ja E23 osasi.
raunz
Klubiliige
Postitusi: 2270
Liitunud: 08 Veebr 2006 16:43
Asukoht: Saku

Postitus Postitas raunz »

Ma hakkasingi mõtlema, et mis see auto mu naabermaja ees teeb juba mitmendat päeva.
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
Suletud