525eA '87, Mart
Eile ajasime autoga koos jalad kõhualt välja ja põrutasime Türile...
Nagu vanuritelt kohane, siis ikka 1.5h hilinemisega
Seal ootas meid mõni vanur ja mõni noorem... Koos viimaste abiga saime palju head vanakraami.
Nüüd peaks raudjuppide varu piisav olema...
Kuigi hommikul vaatasin, et esistange üks nurk vahib ka valesti... Loodetavasti saab selle kinnituse seal ilusti korda teha veel.
Nüüd jätkub töö välisplastikute hankimisega
Kui nendega ka korras, küll siis sissepoole kolime.
Nagu vanuritelt kohane, siis ikka 1.5h hilinemisega
Seal ootas meid mõni vanur ja mõni noorem... Koos viimaste abiga saime palju head vanakraami.
Nüüd peaks raudjuppide varu piisav olema...
Kuigi hommikul vaatasin, et esistange üks nurk vahib ka valesti... Loodetavasti saab selle kinnituse seal ilusti korda teha veel.
Nüüd jätkub töö välisplastikute hankimisega
Kui nendega ka korras, küll siis sissepoole kolime.
Võibolla rondellid? Kärjega nagu. või siis bbsid 17 tollised, peaks päris mahe olema.mart154 kirjutas:Ehk keegi tahab soovitada mulle mõndasid velgesid auto alla, mis rahakotti päris uppi ei lööks
Kusjuures mulle tundub, et E28 alla võiks isegi mõni uuem velg istuda... Mis teie arvate
Olen koguaeg olnud arvamusel, et nii suurele autole nii väiksed veljed ei kõlba, nagu praegu all on...
saksad endiselt müüvad seda autot ju
http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=lyozetfrtnky
http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=lyozetfrtnky
~20k eesti rahas... eestis ei saa selle raha eest vist midagi ligilähedalegi.ReY kirjutas:saksad endiselt müüvad seda autot ju
http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=lyozetfrtnky
Kuigi pildid võivad petlikud olla.
In the end everything will be ok. If everything is not ok, it is not the end.
ära hõiska enne õhtutraudpats666 kirjutas:öko autol oli samasugune esipõll http://www.e21.ee/forum/viewtopic.php?t ... c&start=20Cardo kirjutas:Ja sellest esipõllest peab mingi tõmmise tegema, kui plaan on oleksin osaline vähemalt ühele koopiale.
aga õnneks see minu jagu juba
sinu käes on "zenderi"kloon kolakas
ehk siis made in latvia.. või isegi mõn eeesti garaasialuse asutuse toodang
saadavus 900.- @gup tuning
aga mis siin ikka,sai autot isegi kaedud,tiir ümber tehtud,uuritud..
kenake tõesti teine ja olen enam kui kindel,et siit tuleb üks väga pikaks ajaks jääv truu kaaslane:)
@vanad,vähe nooremad
Tänane päev sai sisustatud siis mootoriõli kallutamisega....
Peale seda rihma venitamisega.... Generaatorile.
Küünlavaha oli ka otsa saanud, küünlad tulid uued. Nüüd kohe ilus küünlavalgus
Õhk on ka Tallinnas must, tuli rohkem filtreerima hakata.
Lisaks otsustas tagastange auto küljest ära hüpata. Sõimasin ja peksin teda küll, aga tagasi ei tahtnudki minna..
Tuleb mõned suuremad veenmisvahendid osta-tellida homme.
Kusjuures, kui nüüd natuke täpsemalt rääkida, siis ÕUMAIGAAD, kui roostes tagastange keskmine osa oli... Pea, et pudenes juppideks...
Teine hangitud detail on ka kehvake, aga kordades parem. A noh, need KURADI roostes poldid-mutrid
Lisaks sadasid taevast pihku tähtsad detailid, millega spoilad ilusaks saada. "Kloonimisaparaat" oli aga surfama läinud...
Nende detailidega jäi siis seis natuke lahtiseks. Aga see saab ehk juba homme parandatud.
Peale seda rihma venitamisega.... Generaatorile.
Küünlavaha oli ka otsa saanud, küünlad tulid uued. Nüüd kohe ilus küünlavalgus
Õhk on ka Tallinnas must, tuli rohkem filtreerima hakata.
Lisaks otsustas tagastange auto küljest ära hüpata. Sõimasin ja peksin teda küll, aga tagasi ei tahtnudki minna..
Tuleb mõned suuremad veenmisvahendid osta-tellida homme.
Kusjuures, kui nüüd natuke täpsemalt rääkida, siis ÕUMAIGAAD, kui roostes tagastange keskmine osa oli... Pea, et pudenes juppideks...
Teine hangitud detail on ka kehvake, aga kordades parem. A noh, need KURADI roostes poldid-mutrid
Lisaks sadasid taevast pihku tähtsad detailid, millega spoilad ilusaks saada. "Kloonimisaparaat" oli aga surfama läinud...
Nende detailidega jäi siis seis natuke lahtiseks. Aga see saab ehk juba homme parandatud.
Täna sai siis auto endale lõpuks eesti numbrid.
Jah. eesti väikese tähega... vähemalt pärast arki (panete tähele, ka väikese tähega) külastamist
Ühesõnaga, Eestis pole ühtki 525e arvel. Väidetavalt!
Tehti siis uus tüübikood, kuhu sattusid piisavalt huvitavad andmed ja minu võitlusest asjad ilusaks saada ei tulnud midagi välja. HAIL ark!
Mudelinimetuseks jäigi 525. ilma igasugu e-de ja a-deta
E peaks ikka lõppu saama! Kurat.
Võimsuseks märgiti 90kw, selle õigsust ei jõudnud ma isegi kontrollida. Saksa pass rebiti kohe käest ära...
Ja kõigele lisaks. Numbrid, RAISK, olid mingis vales formaadis. Igatahes numbrialusesse ei mahtunud. Pakkusid mulle lahkelt nipukaid... HAIL ark!
Edasised seiklused jätkusid siis numbrialuste otsimisega - ok sain uued, aga numbrid ikka ei mahtunud. Siis viilisin numbreid niipalju, et mahuks. Jess, nüüd on mul kahed numbrialused
Järgmisena kindlustus... Nojah, odav see just polnud...
Ning TÜV... Sain ühe vea... Väheohtliku... Tulekustuti kuupäev aegunud. Nojah. Originaalkustuti ju Õnneks anti andeks...
OTSUS: Auto tehniliselt korras. Järgmine ülevaatus juuli 2009
Seejärel. Poognad TÜVi parklas - Highly optional
Päeva märksõnadeks. HAIL ark!
PS. Samal ajal, kui mina angaaris möllasin, ahistati seal ühte Porsche omanikku. Nimelt oli üks tagatule klaas mõraga ja väidetavalt ei olnud tule E-tähistus loetav.
Porsche omanik mingu häbenegu ja ostku uus tuli...
Hail veelkord!
Jah. eesti väikese tähega... vähemalt pärast arki (panete tähele, ka väikese tähega) külastamist
Ühesõnaga, Eestis pole ühtki 525e arvel. Väidetavalt!
Tehti siis uus tüübikood, kuhu sattusid piisavalt huvitavad andmed ja minu võitlusest asjad ilusaks saada ei tulnud midagi välja. HAIL ark!
Mudelinimetuseks jäigi 525. ilma igasugu e-de ja a-deta
E peaks ikka lõppu saama! Kurat.
Võimsuseks märgiti 90kw, selle õigsust ei jõudnud ma isegi kontrollida. Saksa pass rebiti kohe käest ära...
Ja kõigele lisaks. Numbrid, RAISK, olid mingis vales formaadis. Igatahes numbrialusesse ei mahtunud. Pakkusid mulle lahkelt nipukaid... HAIL ark!
Edasised seiklused jätkusid siis numbrialuste otsimisega - ok sain uued, aga numbrid ikka ei mahtunud. Siis viilisin numbreid niipalju, et mahuks. Jess, nüüd on mul kahed numbrialused
Järgmisena kindlustus... Nojah, odav see just polnud...
Ning TÜV... Sain ühe vea... Väheohtliku... Tulekustuti kuupäev aegunud. Nojah. Originaalkustuti ju Õnneks anti andeks...
OTSUS: Auto tehniliselt korras. Järgmine ülevaatus juuli 2009
Seejärel. Poognad TÜVi parklas - Highly optional
Päeva märksõnadeks. HAIL ark!
PS. Samal ajal, kui mina angaaris möllasin, ahistati seal ühte Porsche omanikku. Nimelt oli üks tagatule klaas mõraga ja väidetavalt ei olnud tule E-tähistus loetav.
Porsche omanik mingu häbenegu ja ostku uus tuli...
Hail veelkord!
Ses osas meenub nuga e12 m535 registreerimine, kus passis oli vist 525? Igatahes oli tal 90 kw ja aasta 1984... ARKi vennad vaatasid , kuid kõik lahenes nagu pidi - selgitasime asjaolusid. Viisakalt.
ARKis asjaajamine tundus vanasti mulle umbes selline, nagu mart154 eelmises postituses, aga ei tea, kas minu või nende või tõenäoliselt mõlema suhtumiste paranemine on ajapikku ARKi toimetused täiesti meeldivaks ja sujuvaks muutnud.
Mul ei ole keegi kunagi muidugi tuleklaase ka kontrollinud
Oma kogemustele tuginedes ja konkreetset lugu teadmata, julgen oletada, et äkki asi ikka nii hull ei olnud?
ARKis asjaajamine tundus vanasti mulle umbes selline, nagu mart154 eelmises postituses, aga ei tea, kas minu või nende või tõenäoliselt mõlema suhtumiste paranemine on ajapikku ARKi toimetused täiesti meeldivaks ja sujuvaks muutnud.
Mul ei ole keegi kunagi muidugi tuleklaase ka kontrollinud
Oma kogemustele tuginedes ja konkreetset lugu teadmata, julgen oletada, et äkki asi ikka nii hull ei olnud?
-
- Postitusi: 858
- Liitunud: 02 Veebr 2005 23:47
- Asukoht: Tallinn. 5179063. Priit
- Kontakt:
Mnjah, vaatasin minagi seda tabelit ja vähemalt 86 525e -d peaks registris olema. Käisid Tallinna ARK-is? Mina olen viimastel aastatel kõik Saksast omale ja firmale toodud autod Sauel registreerinud. Mingeid erilisi probleeme pole küll täheldanud.
Taganjärele tarkusena võin soovitada, et alati on hea enne ARK-i minemist endale saksa passist koopia teha. Jääb endale mälestuseks ja hilisemal müügil on hea tõestada auto eelnevate omanike arvu, sugu ja iga
Taganjärele tarkusena võin soovitada, et alati on hea enne ARK-i minemist endale saksa passist koopia teha. Jääb endale mälestuseks ja hilisemal müügil on hea tõestada auto eelnevate omanike arvu, sugu ja iga
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Minule on ilma "virinata" ka ARKis koopia tehtud ja mälestuseks antudRuut kirjutas:Mnjah, vaatasin minagi seda tabelit ja vähemalt 86 525e -d peaks registris olema. Käisid Tallinna ARK-is? Mina olen viimastel aastatel kõik Saksast omale ja firmale toodud autod Sauel registreerinud. Mingeid erilisi probleeme pole küll täheldanud.
Taganjärele tarkusena võin soovitada, et alati on hea enne ARK-i minemist endale saksa passist koopia teha. Jääb endale mälestuseks ja hilisemal müügil on hea tõestada auto eelnevate omanike arvu, sugu ja iga
Aga need kogemused piirnevad ka vaid kahe korra ja Tartuga.
Ruut kirjutas:Mnjah, vaatasin minagi seda tabelit ja vähemalt 86 525e -d peaks registris olema. Käisid Tallinna ARK-is? Mina olen viimastel aastatel kõik Saksast omale ja firmale toodud autod Sauel registreerinud. Mingeid erilisi probleeme pole küll täheldanud.
Taganjärele tarkusena võin soovitada, et alati on hea enne ARK-i minemist endale saksa passist koopia teha. Jääb endale mälestuseks ja hilisemal müügil on hea tõestada auto eelnevate omanike arvu, sugu ja iga
Njah, koopia ideed mul ei tulnud tõesti pähe...
Käisin tõesti Tallinna argis... Ja antud tabelit olin ka mina näinud juba Ning lahkesti mainisin ka neile seda infot...
Vana väitis seepeale midagi taolist... Tsiteerin: "No ju need on siis katalüsaatoriga variandid kõik olnud ja sul (toim: Minul siis )on ilma kat-ita masin.
Ma siis kummardasin ja osutasin auto all asuvale kat-ile ning seejärel osutasin saksa passis olevale katalüsaatori märkele. Sellepeale ei osatud midagi kosta
Ah. ärge tuletage vana asja rohkem meelde Mul hakkab vererõhk tõusma
Eks ma millaski ilusal suvel järgmine aasta varustan end rohkemate relvadega ja lähen vasturetkele