525eA '87, Mart

Foorumiliikmete autod.
Suletud
sysi
Klubiliige
Postitusi: 1592
Liitunud: 03 Sept 2004 22:34
Asukoht: Tln

Postitus Postitas sysi »

Saksa tripid on ägedad :) Lugesin EBK'st seda reisikirjeldust... tekkis kohe tahtmine uuesti minna, kevadel sai Nuga ja Priiduga käidud :)
E28
Postitusi: 268
Liitunud: 10 Juul 2005 21:32
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas E28 »

Kas neid puuduolevaid tükke ise ei saa teha kuidagi? Mul on vajalikud jubinad olemas ja võin laenata kui vormi vaja teha või midagi sellist. Ma ei usu, et keegi müüb ainult katted maha
mart154
Postitusi: 858
Liitunud: 27 Dets 2005 10:17

Postitus Postitas mart154 »

sysi kirjutas:Saksa tripid on ägedad :) Lugesin EBK'st seda reisikirjeldust... tekkis kohe tahtmine uuesti minna, kevadel sai Nuga ja Priiduga käidud :)
Kusjuures, hiljem järele mõeldes kipuvad nad jah, lahedad olema...
Reisi enda ajal üsna tüütud :)
mart154
Postitusi: 858
Liitunud: 27 Dets 2005 10:17

Postitus Postitas mart154 »

Eile ajasime autoga koos jalad kõhualt välja ja põrutasime Türile...

Nagu vanuritelt kohane, siis ikka 1.5h hilinemisega :)
Seal ootas meid mõni vanur ja mõni noorem... Koos viimaste abiga saime palju head vanakraami.

Nüüd peaks raudjuppide varu piisav olema...
Kuigi hommikul vaatasin, et esistange üks nurk vahib ka valesti... Loodetavasti saab selle kinnituse seal ilusti korda teha veel.


Nüüd jätkub töö välisplastikute hankimisega :)
Kui nendega ka korras, küll siis sissepoole kolime.
mart154
Postitusi: 858
Liitunud: 27 Dets 2005 10:17

Postitus Postitas mart154 »

Ehk keegi tahab soovitada mulle mõndasid velgesid auto alla, mis rahakotti päris uppi ei lööks :)

Kusjuures mulle tundub, et E28 alla võiks isegi mõni uuem velg istuda... Mis teie arvate :)

Olen koguaeg olnud arvamusel, et nii suurele autole nii väiksed veljed ei kõlba, nagu praegu all on...
Kasutaja avatar
Toivoku
Postitusi: 1019
Liitunud: 03 Veebr 2005 09:37
Asukoht: Saku
Kontakt:

Postitus Postitas Toivoku »

mart154 kirjutas:Ehk keegi tahab soovitada mulle mõndasid velgesid auto alla, mis rahakotti päris uppi ei lööks :)

Kusjuures mulle tundub, et E28 alla võiks isegi mõni uuem velg istuda... Mis teie arvate :)

Olen koguaeg olnud arvamusel, et nii suurele autole nii väiksed veljed ei kõlba, nagu praegu all on...
Võibolla rondellid? Kärjega nagu. või siis bbsid 17 tollised, peaks päris mahe olema.
ReY
Postitusi: 73
Liitunud: 06 Veebr 2005 13:23
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas ReY »

saksad endiselt müüvad seda autot ju :)
http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=lyozetfrtnky
ullivilli
Postitusi: 331
Liitunud: 01 Apr 2008 22:29
Asukoht: TLN

Postitus Postitas ullivilli »

ReY kirjutas:saksad endiselt müüvad seda autot ju :)
http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=lyozetfrtnky
~20k eesti rahas... eestis ei saa selle raha eest vist midagi ligilähedalegi.
Kuigi pildid võivad petlikud olla.
In the end everything will be ok. If everything is not ok, it is not the end.
mart154
Postitusi: 858
Liitunud: 27 Dets 2005 10:17

Postitus Postitas mart154 »

Lisa sinna juurde transa eestisse, dokunentide ajamine, hooldus jne :)
Siis hakkame hinnast rääkima :)
Kasutaja avatar
YZK
Postitusi: 216
Liitunud: 23 Okt 2006 12:46
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas YZK »

raudpats666 kirjutas:
Cardo kirjutas:Ja sellest esipõllest peab mingi tõmmise tegema, kui plaan on oleksin osaline vähemalt ühele koopiale.
öko autol oli samasugune esipõll http://www.e21.ee/forum/viewtopic.php?t ... c&start=20
aga õnneks see minu jagu juba :D
ära hõiska enne õhtut
sinu käes on "zenderi"kloon kolakas
ehk siis made in latvia.. või isegi mõn eeesti garaasialuse asutuse toodang
saadavus 900.- @gup tuning

aga mis siin ikka,sai autot isegi kaedud,tiir ümber tehtud,uuritud..
kenake tõesti teine ja olen enam kui kindel,et siit tuleb üks väga pikaks ajaks jääv truu kaaslane:)

@vanad,vähe nooremad :)
mart154
Postitusi: 858
Liitunud: 27 Dets 2005 10:17

Postitus Postitas mart154 »

Tänane päev sai sisustatud siis mootoriõli kallutamisega....
Peale seda rihma venitamisega.... Generaatorile.
Küünlavaha oli ka otsa saanud, küünlad tulid uued. Nüüd kohe ilus küünlavalgus :)
Õhk on ka Tallinnas must, tuli rohkem filtreerima hakata.

Lisaks otsustas tagastange auto küljest ära hüpata. Sõimasin ja peksin teda küll, aga tagasi ei tahtnudki minna..
Tuleb mõned suuremad veenmisvahendid osta-tellida homme.
Kusjuures, kui nüüd natuke täpsemalt rääkida, siis ÕUMAIGAAD, kui roostes tagastange keskmine osa oli... Pea, et pudenes juppideks...
Teine hangitud detail on ka kehvake, aga kordades parem. A noh, need KURADI roostes poldid-mutrid :)

Lisaks sadasid taevast pihku tähtsad detailid, millega spoilad ilusaks saada. "Kloonimisaparaat" oli aga surfama läinud... :D
Nende detailidega jäi siis seis natuke lahtiseks. Aga see saab ehk juba homme parandatud.
mart154
Postitusi: 858
Liitunud: 27 Dets 2005 10:17

Postitus Postitas mart154 »

Täna sai siis auto endale lõpuks eesti numbrid.
Jah. eesti väikese tähega... vähemalt pärast arki (panete tähele, ka väikese tähega) külastamist :D

Ühesõnaga, Eestis pole ühtki 525e arvel. Väidetavalt! :D

Tehti siis uus tüübikood, kuhu sattusid piisavalt huvitavad andmed ja minu võitlusest asjad ilusaks saada ei tulnud midagi välja. HAIL ark!

Mudelinimetuseks jäigi 525. ilma igasugu e-de ja a-deta :)
E peaks ikka lõppu saama! Kurat.

Võimsuseks märgiti 90kw, selle õigsust ei jõudnud ma isegi kontrollida. Saksa pass rebiti kohe käest ära...

Ja kõigele lisaks. Numbrid, RAISK, olid mingis vales formaadis. Igatahes numbrialusesse ei mahtunud. Pakkusid mulle lahkelt nipukaid... HAIL ark!


Edasised seiklused jätkusid siis numbrialuste otsimisega - ok sain uued, aga numbrid ikka ei mahtunud. Siis viilisin numbreid niipalju, et mahuks. Jess, nüüd on mul kahed numbrialused :D

Järgmisena kindlustus... Nojah, odav see just polnud...

Ning TÜV... Sain ühe vea... Väheohtliku... Tulekustuti kuupäev aegunud. Nojah. Originaalkustuti ju :) Õnneks anti andeks...
OTSUS: Auto tehniliselt korras. Järgmine ülevaatus juuli 2009

Seejärel. Poognad TÜVi parklas - Highly optional :)

Päeva märksõnadeks. HAIL ark! :evil:
PS. Samal ajal, kui mina angaaris möllasin, ahistati seal ühte Porsche omanikku. Nimelt oli üks tagatule klaas mõraga ja väidetavalt ei olnud tule E-tähistus loetav.
Porsche omanik mingu häbenegu ja ostku uus tuli...
Hail veelkord! :)
sysi
Klubiliige
Postitusi: 1592
Liitunud: 03 Sept 2004 22:34
Asukoht: Tln

Postitus Postitas sysi »

Ses osas meenub nuga e12 m535 registreerimine, kus passis oli vist 525? Igatahes oli tal 90 kw ja aasta 1984... ARKi vennad vaatasid :shock: , kuid kõik lahenes nagu pidi - selgitasime asjaolusid. Viisakalt.

ARKis asjaajamine tundus vanasti mulle umbes selline, nagu mart154 eelmises postituses, aga ei tea, kas minu või nende või tõenäoliselt mõlema suhtumiste paranemine on ajapikku ARKi toimetused täiesti meeldivaks ja sujuvaks muutnud.

Mul ei ole keegi kunagi muidugi tuleklaase ka kontrollinud :D

Oma kogemustele tuginedes ja konkreetset lugu teadmata, julgen oletada, et äkki asi ikka nii hull ei olnud? :)
Kasutaja avatar
tõnis
Klubiliige
Postitusi: 879
Liitunud: 07 Sept 2004 21:03

Postitus Postitas tõnis »

Mardi juttu lugedes tulid endalgi soojad tunded sisse, kuidagi väga kodune oli lugeda seda arvele võtmis teemat, isegi libedalt läks sul see asi :lol:
Carclassic OÜ
mart154
Postitusi: 858
Liitunud: 27 Dets 2005 10:17

Postitus Postitas mart154 »

No üritasin ma hea või kurjaga, kuulda mind ei tahetud... Eks see on see Tallinna sündroom :)

Eks kunagi tulevikus astun mõne väiksema linna ARK-i ja ajan asjad korda :)
Kasutaja avatar
Cardo
Postitusi: 1662
Liitunud: 17 Jaan 2007 09:05
Asukoht: Jüri , M:5158627

Postitus Postitas Cardo »

Küsind siis minu auto reg nr järgi, maiass ark !!
e28
Priit Peljo
Postitusi: 858
Liitunud: 02 Veebr 2005 23:47
Asukoht: Tallinn. 5179063. Priit
Kontakt:

Postitus Postitas Priit Peljo »

mart154 kirjutas: Ühesõnaga, Eestis pole ühtki 525e arvel. Väidetavalt! :D
525E SEDAAN
1983 5
1984 27
1985 26
1986 14
1987 5

oleksi pidanud excel´i tabeli kaasa võtma ;)
Ruut
Klubiliige
Postitusi: 2654
Liitunud: 15 Okt 2004 09:54
Asukoht: Harju

Postitus Postitas Ruut »

Mnjah, vaatasin minagi seda tabelit ja vähemalt 86 525e -d peaks registris olema. Käisid Tallinna ARK-is? Mina olen viimastel aastatel kõik Saksast omale ja firmale toodud autod Sauel registreerinud. Mingeid erilisi probleeme pole küll täheldanud.
Taganjärele tarkusena võin soovitada, et alati on hea enne ARK-i minemist endale saksa passist koopia teha. Jääb endale mälestuseks ja hilisemal müügil on hea tõestada auto eelnevate omanike arvu, sugu ja iga :)
CSi, ti, i, RT, TC1, D
sysi
Klubiliige
Postitusi: 1592
Liitunud: 03 Sept 2004 22:34
Asukoht: Tln

Postitus Postitas sysi »

Ruut kirjutas:Mnjah, vaatasin minagi seda tabelit ja vähemalt 86 525e -d peaks registris olema. Käisid Tallinna ARK-is? Mina olen viimastel aastatel kõik Saksast omale ja firmale toodud autod Sauel registreerinud. Mingeid erilisi probleeme pole küll täheldanud.
Taganjärele tarkusena võin soovitada, et alati on hea enne ARK-i minemist endale saksa passist koopia teha. Jääb endale mälestuseks ja hilisemal müügil on hea tõestada auto eelnevate omanike arvu, sugu ja iga :)
Minule on ilma "virinata" ka ARKis koopia tehtud ja mälestuseks antud :)

Aga need kogemused piirnevad ka vaid kahe korra ja Tartuga.
mart154
Postitusi: 858
Liitunud: 27 Dets 2005 10:17

Postitus Postitas mart154 »

Ruut kirjutas:Mnjah, vaatasin minagi seda tabelit ja vähemalt 86 525e -d peaks registris olema. Käisid Tallinna ARK-is? Mina olen viimastel aastatel kõik Saksast omale ja firmale toodud autod Sauel registreerinud. Mingeid erilisi probleeme pole küll täheldanud.
Taganjärele tarkusena võin soovitada, et alati on hea enne ARK-i minemist endale saksa passist koopia teha. Jääb endale mälestuseks ja hilisemal müügil on hea tõestada auto eelnevate omanike arvu, sugu ja iga :)

Njah, koopia ideed mul ei tulnud tõesti pähe...
Käisin tõesti Tallinna argis... Ja antud tabelit olin ka mina näinud juba :) Ning lahkesti mainisin ka neile seda infot...

Vana väitis seepeale midagi taolist... Tsiteerin: "No ju need on siis katalüsaatoriga variandid kõik olnud ja sul (toim: Minul siis :D )on ilma kat-ita masin.

Ma siis kummardasin ja osutasin auto all asuvale kat-ile ning seejärel osutasin saksa passis olevale katalüsaatori märkele. Sellepeale ei osatud midagi kosta :D

Ah. ärge tuletage vana asja rohkem meelde :) Mul hakkab vererõhk tõusma :)

Eks ma millaski ilusal suvel järgmine aasta varustan end rohkemate relvadega ja lähen vasturetkele :)
Suletud